• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2020 12:50

Detail zákazky Z20204387

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2020 12:50

Základné údaje

Z20204387

OF-210531

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4482658

Objednávateľ

00164763

Slovenské národné divadlo

Pribinova 7272/17, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81901, SVK

Dodávateľ

41648242

Marek Špeťko - IMEX

Bulharská 1256/24, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace prostriedky a pomôcky

čistiace saponáty a leštiace prostriedky, závesy,

  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace prostriedky určené pre použitie v objektoch objednávateľa.
Funkcia
Čistiace  a  prostriedky a pomôcky pre zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Handra zem Vaflová priemyselná edric /65x50cm sivá ks 200
2. PVC vrecia na smeti 550x1000 / 013  far.transparentná ks 300
3. WC kefa biela ks 60
4. WC kefa biela so slučkou ks 30
5. Kyselina citrónová 1kg ks 20
6. Efekt pasta pre mechanikov Liquid 450g na veľké znečistenie rúk ks 260
7. Efekt pasta 5l. ks 6
8. Citra tekutá na riady 500ml. ks 60
9. Krystal oil fresh/pink-vysoko účinný prostr.prevoňanie wc ks 60
10. Čistič na grafity DUPLI-COLOR /SPECIAL 400ml ks 5
11. Čistič na grafity - MOTIP - GRAFFITI-EX 400 ml ks 5
12. Gumenný zvon ks 20
13. Zostavovacia rohož- plastová/ kúpeľňová sada =4ks rozmer 0,25m2=0,5x0,5m/biele-farebné ks 40
14. Azuro Chlór Trio, tablety 200g Viacúčelový prípravok na čistenie a dezinfekciu bazénov 3kg kýblik ks 5
15. Chlór šok na úpravu vody do fontány/okamžitá dezinfekcia vody MASTERsil 1kg ks 15
16. Lepiaci valček na chlpy 4dielny bal 10
17. Krém na topánky Erdal bezfarebný so špongiou ks 15
18. - // - čierny ks 15
19. - // - hnedý ks 15
20. Kyselina soľná 1l ks 30
21. Konkor 101 200ml ks 20
22. Handra odpad. 100% bavlna strihaná vo vreci 10kg/ teplákovina, savé materiály ks 8
23. Citra prášok 400gr ks 100
24. Mydlo obyčajné 100g ks 200
25. Závesy do sprchy nepriesvitné  farebné -vzor 150x200cm/dajú sa prať ks 35
26. Závesy do sprchy nepriesvitné  biele -vzor 150x200cm/dajú sa prať ks 20
27. Diava na dlážku  750ml ks 20
28. Kryštalická sóda 1kg ks 40
29. Čistič na grafity DUPLI-COLOR  /BASIC 400ml ks 5
30. Mydlo 5l. Bandaska ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia (v cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia - do sídla objednávateľa).
Doručenie tovaru do sídla objednávateľa  na jedno odberné miesto a jeho odovzdanie kontaktnej osobe objednávateľa.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ uprednostňuje   dodať tovar ním požadovaných značiek - typov, nakoľko zabezpečuje pre zamestnancov dôkladné a overené prípravky na čistenie (pracuje  sa s olejmi, mazivami, farbami).
Objednávateľ požaduje predložiť zoznam všetkých položiek dodávaného tovaru, vrátane značiek –typov, k odsúhlaseniu objednávateľom ( v prípade 100% ekvivalentu požadujeme predložiť vzorku ponúkaného ekvivalentu k posúdeniu či sa jedná o 100% náhradu) a to do 5 dní od uzavretia zmluvy.    Objednávateľ požaduje dodať tovar v súlade s jeho špecifikáciou, v opačnom prípade to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie zmluvy.
Splatnosť faktúry: do 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi (faktúra musí obsahovať meno kontaktnej osoby za objednávateľa a číslo zmluvy).
Dodávateľ bude avizovať dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe objednávateľa dva až tri pracovné dni pred plánovaným dodaním.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pribinova 17, SND, Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

18.03.2020 14:00

30,00 položky

3 070,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.03.2020 09:28

05.03.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.03.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 299
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2020 20:07 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena s DPH
05.03.2020 11:52 - Najvýhodnejšia ponuka 2 995,19 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS