30844185
Úrad jadrového dozoru Slovenskej republiky
Bajkalská 27, Bratislava-Ružinov, 82007, SVK
35849428
eDevelopment s.r.o.
Dlhá 2, Stupava, 90031, SVK
Poskytovanie služieb spojených s údržbou, zabezpečením a rozvojom ACSIS komunikačného systému (Administratívneho a analyticko-podporného komunikačného systému).
hot-line, servisné zásahy, aktualizácie softvérových licencií, servis, podpora systému, údržba systému, poskytovanie podpory, rozvoj systému
Služba
1. Poskytovanie služieb spojených s údržbou, zabezpečením a rozvojom ACSIS komunikačného systému (Administratívneho a analyticko-podporného komunikačného systému).
|
|
---|---|
Funkcia |
Administratívny a analyticko-podporný komunikačný systém (ACSIS) pozostáva z riadiacich, ekonomických, vedomostných, administratívnych, dozorných a kvalifikačných aplikačných modulov, ktoré sú integrované do enterprise collaboration systému na báze technológií HCL Domino/Notes, HCL Sametime a ACSIS Framework s účelovým Java plugins. |
Jednotlivé poskytované služby majú charakter údržby, zabezpečenia a rozvoja aplikačných modulov informačného systému v rozsahu "hot-line", držanie pohotovosti, poskytovanie servisných zásahov, manažment incidentov, profylaktiku a bezpečnostné audity aplikačnej a systémovej vrstvy. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Maintenance (údržba) existujúcich systémov: | 1.1 1.1. Aplikačné moduly ACSIS: Registratúrny systém, Inšpekčná činnosť, Zamestnanci, Evidencia kompetenčného vzdelávania, Riadiace akty, Záznamy z porady predsedu, Uznesenia, Adresár, |
- | Hlásenia jadrových zariadení, Knowledge manažment portál, Havarijný štáb, HŠ nominácie, Evidencia kvalifikácie, Služobné cesty, Centrálna databáza dokumentov, Zmluvy, Objednávky a Faktúry, |
- | Organizačná štruktúra, Databáza rozhodnutí, Pripomienkové konanie, Hodnotiace posudky, Autodoprava, Novinári, ÚJD Rezervácie, DB eGovernment, Úlohy eGovernment, Knižnica, Databáza databáz, |
- | Terminologický slovník, Správne konania, Web ÚJD SR, Pracovné ponuky, Mail Retriever, WEB Retriever, ACL Analyzer, ACL Retriever, Security Monitor. |
- | 1.2 Integračný modul ACSIS-MPIIÚ ku RPO (Register právnických osôb) |
- | 1.3 Integračný modul ACSIS ku Portálu MS SR |
- | 1.4 Web content management systém |
2. Upgrade vybraných modulov | 2.1. Zamestnanci |
- | 2.2. Inšpekčná činnosť |
- | 2.3. Držitelia povolení |
- | 2.4. Zmluvy |
- | 2.5. Presun detašovaného pracoviska |
- | 2.6. Migrácia serverov na nový HW a upgrade na R11 |
- | 2.7. Upgrade klientov na R11 |
3. Nákup licencií HCL : | s platnosťou od 31.8.2020 na 12 mesiacov. |
Názov |
1. Maintenance existujúcich modulov IS |
1.1. Dodávateľ v rámci Hotline: |
• držanie pohotovosti a projektová podpora, servisný zásah a manažment incidentov, profylaktika aplikačnej vrstvy |
• zabezpečí tím prvo-úrovňovej podpory Hotline a projektovú podporu pre koncových používateľov počas pracovných dní okrem štátnych sviatkov v časoch od 08:00 do 16:00 hod. |
• príjem všetkých dotazov, požiadaviek a chýb objednávateľa resp. jeho oprávnených osôb, |
• evidenciu prijatých dotazov, požiadaviek a chýb, |
• identifikáciu a riešenie prijatých dotazov, požiadaviek a chýb |
1.2. Hotline, držanie pohotovosti a projektová podpora: |
• riadenie a poskytovanie servisných služieb a činností Help Desku, |
• vedenie evidencie nahlásených incidentov, |
• reportovanie zamerané na spracovávanie požadovaných reportov a operatívnych informácii o ich riešení, |
• prevádzka hotline strediska, |
• zber a evidencia incidentov, |
• identifikácia problému, ktorý vznikol nekorektným zásahom objednávateľa, jeho analýza a samotné riešenie, |
• poskytovanie konzultácií o incidentoch, |
•poskytovanie mailového hotlinu vybraným zamestnancom, |
• riadenie servisných činností, |
• poskytovanie reportovania a štatistických hlásení, |
• realizácia servisných zásahov, |
• riešenie všetkých typov incidentov a servisných zásahov objednávateľom, |
• bezodkladné reportovanie o výsledku zásahu. |
1.3. Profylaktika aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS: |
• pravidelná kontrola funkčnosti celej aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS |
• pravidelná kontrola nastavenia systému podľa naposledy odsúhlaseného stavu IS, kontrola cluster služieb, |
• pravidelná kontrola parametrov systému definovaných v akceptačných a výkonnostných testoch, |
• logovanie činností za účelom optimálnej prevádzky a vyhodnocovania incidentov, |
• kontrola a vyhodnocovanie záznamov zo systémových logov, aplikačných logov, |
• realizácia prevádzkových zásahov (správa systému), |
• monitorovanie aplikačnej a systémovej vrstvy ACSIS. |
1.4. Profylaktika a údržba integračného modulu ku ACSIS-MPIIÚ k RPO: |
• pravidelná profylaktická kontrola funkčnosti modulu |
• údržba dátového rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane dodávateľa |
• údržba grafického rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane dodávateľa |
• dokumentovanie úprav |
• kooperácia pri prepojení integračného modulu na iné systémy objednávateľa |
1.5. Profylaktika a údržba integračného modulu ku Portálu MS SR: |
• pravidelná profylaktická kontrola funkčnosti modulu |
• údržba dátového rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane dodávateľa |
• údržba grafického rozhrania podľa úprav zdrojových štruktúr na strane dodávateľa |
• údržba vyhľadávacích a notifikačných funkcií modulu |
• dokumentovanie úprav |
• kooperácia pri prepojení integračného modulu na iné systémy objednávateľa |
1.6. Profylaktika a údržba Web content management systému: |
• priebežná podpora pri správe obsahu a prepojení na podporné agendové systémy |
• príprava dátového rozhrania pre prístup z externých systémov |
• pravidelná profylaktická kontrola funkčnosti modulu |
• spolupráca pri redakčnom publikovaní obsahu |
• úprava aplikačnej logiky v rámci existujúceho dátového, procesného a prezentačného modelu |
• kooperácia pri prepojení integračného modulu na iné systémy objednávateľa |
• príprava dátových rozhraní v DXL štruktúre pre konzumovanie externými systémami a podpora pri prenose údajov |
2. Upgrade vybraných modulov IS |
2.1. Zamestnanci |
Modul Zamestnanci spravuje informácie o zamestnancoch úradu: |
• A. opis štátnozamestnaneckého/pracovného miesta |
• B. adaptačné vzdelávanie novonastúpených štátnych zamestnancov |
• D. individuálny plán kompetenčného vzdelávania + jeho vyhodnotenie |
• F. služobné hodnotenie/hodnotenie zamestnanca pri výkone práce vo verejnom záujme |
Rozšírenie modulu bude spočívať: |
• V úprave prístupov do databázy, požiadavky vyplývajúce z legislatívy GDPR, riadiacich aktov úradu - personálna bezpečnosť; |
• V zmene dátového modelu spočívajúceho vo vytvorení „nadtriedy“ pre popis pozície a následnej asociácie (operácie obsadenia) konkrétnym vykonávateľom; |
• V úprave kritérií a logiky vyhodnocovania kritérií hodnotiaceho hárku zamestnanca; |
• V úprave výstupných zostáv a štatistík pre oblasť adaptačného a kompetenčného vzdelávania; |
• V doplnení kontrolných výstupov na identifikáciu aktuálnych prístupov k jednotlivým záznamom; |
• V úprave synchronizácie prístupov a väzieb na nadriadených voči Organizačnej štruktúre pre osoby so zhodným meno a priezviskom; |
• V doplnení časti C.; zavedenie plánovania a vyhodnocovania odborného vzdelávania štátnych zamestnancov, ktorí vykonávajú štátnu službu v odbore 2.05 Jadrový dozor v nadväznosti na kompetenčné analýzy; |
• V doplnení auditovacieho modulu, ktorý zabezpečí centralizovaný prehľad o prístupoch ku jednotlivým záznamom databázy; |
• V doplnení vytvorenia hodnotiaceho hárku vzdelávacej aktivity, ktorá bola absolvovaná formou zahraničnej pracovnej cesty. |
2.2. Inšpekčná činnosť |
Inšpekčná činnosť je centrálny modul pre zabezpečenie procesov, ktorými sa kontroluje dodržiavanie požiadaviek a plnenie povinností ustanovených v atómovom zákone a jeho vykonávacích právnych predpisoch, v stavebnom zákone a jeho vykonávacích právnych predpisoch, plnenie povinností vyplývajúcich z rozhodnutí objednávateľa, ako aj plnenie opatrení na odstránenie nedostatkov z protokolov. Rozšírenie modulu bude spočívať: |
• V rozšírení odosielaní hlásení lokalitných inšpektorov o prepojenie na celkový prehľad hlásení |
• V možnosti uzatvárania hlásení lokalitných inšpektorov |
• V rozšírení importu z externých dátových zdrojov (Excel formát) pri evidencii údajov |
• V úprave existujúcich formulárov pre spracovanie hlásení lokalitných inšpektorov |
• Doplnenie prehľadov nad evidovanými dátami podľa časových intervalov (mesačne, kvartálne, ročne) |
• V úprave a rozšírení štatistických prehľadov a reportov |
• V doplnení konfiguračných nastavení pre identifikáciu oprávnených osôb vo vzťahu k monitorovaným zariadeniam |
2.3. Držitelia povolení (vrátane Monitorovania vestníka) |
Aplikačný modul zabezpečuje prehľad o držiteľoch povolení, súvisiacej komunikácie (správe poplatkov) a priebežného monitorovanie obchodného vestníka. Rozšírenie modulu bude spočívať: |
• V doplnení reporting modulu pre priebežné vytvorenie zostavy |
• V doplnení ročných prehľadov o zaplatených poplatkoch |
• V doplnení modulu prípravy šablón odoslanej dokumentácie |
• V evidencii komunikačných aktivít s kontaktnými osobami držiteľov povolení |
• V integrácii mail systému pri komunikácii |
• V prepojení prijatých/odoslaných záznamov na registratúrne záznamy a spisy |
• V doplnení nástroja na automatické generovanie variabilných symbolov |
• V doplnení automatického upozorňovania na blížice sa termány splátok |
• V možnosti vyžiadať zobrazenia rozdielov v zázname typu Zmena zápisov medzi jednotlivými verziami |
2.4. Zmluvy |
Modul Zmluvy je modul pre podporu procesov pri evidencii zmlúv, väzbe na gestorov podľa organizačného zaradenia i následného hodnotenia. Rozšírenie modulu bude spočívať: |
• V rozšírení dátového modelu o možnosť evidencie "Právnych služieb" |
• V rozšírení vstupného rozhrania o Dátum účinnosti |
• V rozšírení vstupného rozhrania o sekciu na vkladanie zápisnice o vyhodnotení ponúk alebo záznamu s odôvodnením |
• V úprave vstupného rozhrania o evidenciu Dátumu platnosti (konkrétny dátum resp. vyčerpanie predmetu zmluvy) |
• V doplnení notifikačného modulu pre odosielanie upozornení na adresu definovaných osôb |
• V nastavení automatického upozorňovania definovaných osôb pred uplynutím dátumu účinnosti |
• V možnosti nastavovania intervalu, pred ktorým bude dochádzať k odoslaniu upozornenia |
• V nastavení automatického upozorňovania definovaných osôb pre zmluvy z oblasti právnych služieb |
• V nastavení automatického upozorňovania na adresu definovaných osôb v prípade vloženia obsahu zmluvy |
• V doplnení možnosť dynamického konfigurovania adresátov jednotlivých typov upozornení |
• V rozšírení dátového modelu o možnosť evidencie dodatkov |
• V rozšírení dátového modelu o možnosť väzby medzi súvisiacimi zmluvami |
• V rozšírení prehľadov a štatistík o doplnené položky vstupného rozhrania |
2.5. Presun detašovaného segmentu infraštruktúry Domino/Notes |
Presun detašovaného segmentu bude spočívať v nasledujúcich činnostiach: |
• Rekonfigurácia archivácie pre detašované pracovisko |
- - Zmonitorovanie archivačných parametrov (server, local based) |
- - Vypnutie archivácie pošty |
- - Presun archivačných databáz na sekundárny cluster server |
- - Aplikovanie archivačných politík pre sekundárny cluster server |
• Rekonfigurácia pripojenia k primárnemu Domino serveru |
- - Vytvorenie scriptu pre tvorbu Location a Connection záznamov na klientských staniciach |
- - Modifikácia centrálneho adresára pre detašovaných používateľov |
- - Rekonfigurácia pripojenia detašovaných používateľov |
- - Úprava všetkých aplikácií z detašovaného pracoviska |
- - Presun všetkých aplikácií z detašovaného pracoviska ma cetrálny cluster |
- - Monitorovanie priebehu „prepájania“ |
- - Odstránenie nadbytočných konfiguračných záznamov |
2.6. Migrácia na nový HW a upgrade server segmentov |
Komunikačná a workflow infraštruktúra je vybudovaná na báze platformy Domino/Notes, Traveler a Sametime s cluster zapojením serverov. Migrácia a upgrade serverov bude spočívať v nasledujúcich činnostiach: |
- - Úprava poštových šablón na R11 |
- - Kontrola a úprava aplikačných kódov na R11 kompatibilitu |
- - Kontrolovaná dátová migrácia |
- - Rekonfigurácia serverov Domino clustera |
- - Upgrade serverov na R11 s aktuálnym Fix Packom |
- - Monitorovania a odľadenie behu serverov a aplikácií v novom prostredí |
• Presun a nová inštalácia Sametime servera |
- - Inštalácia HCL Domino servera vo verzii 11 s aktuálnym Fix Packom |
- - Inštalácia HCL Sametime servera vo verzii 11 s aktuálnym Fix Packom |
- - Realizácia prepojenia s LDAP serverom |
- - Konfigurácia automatického prihlásenia k Sametime serveru |
- - Konfigurácia politík pre pripojenie k Sametime serveru |
- - Monitorovania a odľadenie behu Sametime servera v novom prostredí |
- - Podpora pri pripájaní k novému Sametime serveru na klientskej úrovni |
• Presun a upgrade servera „pasthru“ servera a inštalácia HCL Verse On premise |
- - Kontrolovaná dátová migrácia |
- - Rekonfigurácia Domino servera podľa nového usporiadania diskov |
- - Upgrade Domino servera na R11 s aktuálnym Fix Packom |
- - Aktualizácia HCL Traveler servera |
- - Úprava konfigurácie pred inštaláciou HCL Verse on premise |
- - Spolupráca pri nastavení sieťového pripojenia (DNS) |
- - Inštalácia servera HCL Verse on premise |
- - Monitorovania a odľadenie behu Domino a Verse serverov v novom prostredí |
2.7. Upgrade Notes klientov na verziu R11 |
Klientská časť komunikačnej a workflow infraštruktúry je vybudovaná na báze HCL Notes R9 technológie. Upgrade klientov bude spočívať v nasledujúcich činnostiach: |
• Inštalácia a konfigurácia nástroja pre centralizovanú aktualizáciu klientov |
• Distribúcia podporných knižníc pre jednotlivých klientov (potrebné pre analýzu klienta a následný upgrade) |
• Príprava inštalačného balíčka |
• Realizácia kontrolných inštalácií na pilotnej vzorke |
• Automatická inštalácia HCL Notes klientov na verziu 11 s aktuálnym Fix Packom |
3. Licencie |
• Zakúpenie licencií s platnosťou od 31.8.2020 na 12 mesiacov v rozsahu: |
- - HCL Lotus Domino Enterprise Server Processor Value Unit Annual SW Subscription & Support renewal - 400 ks |
- - HCL Lotus Domino Enterprise Klient Access Licence Authorized User Annual SW Subscription &Support Renewal - 125 ks |
Osobitné požiadavky na plnenie: |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát „IBM Software Practice Accreditation pre Domino/Notes“ |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontakt na špecialistu s certifikáciou „IBM Advanced Certified Application Developer - Notes and Domino 9.0“ |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontakt na špecialistu s certifikáciou „IBM Advanced Certified System Administrator - Notes and Domino 9.0“ |
Porušenie povinnosti predložiť vyššie uvedené certifikáty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, ktorého následkom je odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ je do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy povinný zaslať Objednávateľovi rozpis ceny do položiek (1.1.-1.4. a 2.1. - 2.7.). Rozpis musí obsahovať sadzby DPH a ceny s DPH. |
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy dohodu o mlčanlivosti štatutára dodávateľa a prehlásenie o dodržiavaní mlčanlivosti všetkých zamestnancov dodávateľa alebo tretej strany, ak bude objednávateľ súhlasiť s použitím tretej strany pri plnení predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy zoznam zamestnancov dodávateľa poverených plnením predmetu zmluvy. |
Objednávateľ nie je držiteľom zdrojových kódov k modulom ACSIS. Dodávateľ odovzdá okomentované zdrojové kódy, používateľskú dokumentáciu a administrátorskú dokumentáciu k systémom podľa bodu 2 tohto zadania. |
Dodávateľ zabezpečí: |
- - bezpečné vývojové prostredie, |
- - dokumentáciu vývoja upgrade vybraných modulov podľa bodu 2 tohto zadania, vrátane okomentovaných zdrojových kódov, používateľskej dokumentácie a administrátorskej dokumentácie. |
Dodávateľ je oprávnený zabezpečiť vytvorenie časti IS treťou osobou/subdodávateľom len po predchádzajúcom písomnom informovaní objednávateľa a po jeho odsúhlasení, |
Dodávateľ je povinný : |
- - dodržiavať mlčanlivosť o dodávanom IS aj po ukončení dodania a zaviazať rovnakou povinnosťou všetky osoby, ktoré sa na dodaní podieľali, |
- - dodržiavať vhodné bezpečnostné mechanizmy a preukázať, že ich rozsah a úroveň zodpovedajú bezpečnostným požiadavkám, |
- - identifikovať bezpečnostné požiadavky na IS, ktoré nie sú pokryté týmto systémom a predložiť gestorovi zmluvy návrh bezpečnostných opatrení na naplnenie týchto bezpečnostných požiadaviek pre prostredie, v ktorom bude IS prevádzkovaný, |
- - upozorniť gestora zmluvy na kritické časti alebo na rizikové časti IS, ktoré odhalí pri jeho dodaní, a navrhnúť opatrenia na ich riešenie, |
- - preukázateľne odstrániť alebo znemožniť používanie funkcie IS, ktoré by jemu alebo tretej strane umožňovali získať neoprávnený prístup do tohto systému a k údajom, ktoré obsahuje |
Dodávateľ zabezpečí, že služby budú poskytnuté bez akýchkoľvek právnych vád vyplývajúcich z autorských práva v zmysle autorského zákona. Objednávateľ je oprávnený vytvoriť kópie aplikácií na archívne účely v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane autorských práv. |
Objednávateľ sa stáva jediným a výhradným disponentom so všetkými informáciami zhromaždenými alebo získanými počas zmluvného vzťahu a prevádzky vytvoreného riešenia, vrátane jeho zmien a servisu, zdrojového kódu, vrátane jeho okomentovania a zdrojovej dokumentácie databáz vytvorených podľa bodu 2. Dodávateľ poskytne kompletnú zdrojovú dokumentáciu, vrátane okomentovaného zdrojového kódu najneskôr k poslednému preberaciemu a odovzdávaciemu protokolu. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť budúcemu dodávateľovi a úradu úplnú súčinnosť pri prechode na nového dodávateľa. |
Maintenance existujúcich modulov IS bude dodávaný a realizovaný priebežne počas celého zmluvného obdobia bez zaslania samostatnej objednávky. Cenu za poskytnutie mesačných paušálnych služieb je objednávateľ povinný uhrádzať ako štvrťročný paušálny poplatok na základe faktúry vystavenej dodávateľom po uplynutí štvrťroka. Súčasťou faktúry bude odovzdávací a preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Upgrade vybraných modulov IS uvedených v bodoch 2.1. - 2.7. bude objednávateľ zadávať formou samostatných objednávok v priebehu zmluvného obdobia v závislosti od pridelených finančných prostriedkov. Objednávka bude obsahovať najmä predmet plnenia, čas poskytnutia služby/plnenia, meno, podpis zástupcu objednávateľa, dátum vystavenia objednávky. Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za tieto služby dohodnutú cenu. Súčasťou faktúry bude odovzdávací a preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
Faktúry budú splatné do 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ zabezpečí odborný personál pre definovanie úpravy alebo rozvoj modulov IS. Objednávateľ umožní dodávateľovi monitoring IS a jeho testovacej a prevádzkovej infraštruktúry v prevádzkovom prostredí koncového zákazníka. |
Objednávateľ zabezpečí zálohovanie a obnovu produkčnej infraštruktúry IS. |
Dodávateľ bude riadne, včas a v dohodnutej kvalite poskytovať služby. |
Dodávateľ zabezpečí, že služby budú poskytnuté bez akýchkoľvek právnych vád vyplývajúcich z autorských práva v zmysle autorského zákona. Objednávateľ je oprávnený vytvoriť kópie aplikácií na archívne účely v súlade s ustanoveniami zákona o ochrane autorských práv. |
Dodávateľ je povinný do 10 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zrealizovať bezpečnostný monitoring modulov ACSIS, poštových a systémových databáz v module „Security Monitor“. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť zachovávanie povinnosti mlčanlivosti o dôverných informáciách. Dodávateľ zachová mlčanlivosť o všetkých informáciách, ktoré sa dozvedel počas doby trvania zmluvy, pokiaľ ho objednávateľ tejto povinnosti písomne nezbaví alebo pokiaľ predmetné informácie nie sú verejne známe. |
Dodávateľ je povinný na základe žiadosti objednávateľa zabezpečiť prítomnosť kvalifikovaných špecialistov, ktorá je nevyhnutná pre poskytovanie služieb v dohodnutom mieste plnenia. Objednávateľ je povinný zabezpečiť vstup zamestnancov dodávateľa do všetkých potrebných priestorov objednávateľa v rámci obvyklej pracovnej doby v prítomnosti zodpovedného zamestnanca objednávateľa. |
Všetky pripomienky, sťažnosti, výhrady, doplnky a pod. týkajúce sa poskytovaných služieb odovzdávať dodávateľovi písomnou, prípadne e-mailovou formou. |
V prípade, že dodávateľ nedodrží termíny plnenia zmluvy, zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 € bez DPH/deň za každý jednotlivý prípad. |
Pri omeškaní objednávateľa s úhradou faktúry je objednávateľ povinný zaplatiť poskytovateľovi úroky z omeškania podľa § 369a Obchodného zákonníka, a to v sadzbe ustanovenej podľa § 1 ods. 2 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia Obchodného zákonníka v znení nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 303/2014 Z. z. |
Zmluvná pokuta alebo úrok z omeškania sú splatné do 30 dní od vyčíslenia a doručenia druhej strane na základe faktúry vystavenej dotknutou zmluvnou stranou, ak sa nedohodnú zmluvné strany písomne inak. Žiadna zmluvná strana nebude v omeškaní a úrok z omeškania jej neprináleží, ak je omeškanie spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť. |
Objednávateľ aj dodávateľ sú oprávnení odstúpiť od zmluvy ak druhá zmluvná strana nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy ani v primeranej lehote na to určenej druhou zmluvnou stranou. Objednávateľ má právo na jednostranné odstúpenie od zmluvy aj v prípade, že poskytovateľ je v insolvenčnom konaní, stratil oprávnenie na podnikateľskú činnosť podľa platných predpisov, alebo vstup poskytovateľa do likvidácie, vyhlásenie konkurzu na poskytovateľa, zamietnutie návrhu na vyhlásenie konkurzu na poskytovateľa pre nedostatok majetku. |
O tejto skutočnosti je povinný bezodkladne písomne informovať objednávateľa. |
Odstúpením od zmluvy nebudú dotknuté práva a povinnosti strán ohľadom plnení, ktoré boli do tejto doby riadne dojednané, dodané a prevzaté vrátane práv vyplývajúcich z licencií. Odstúpenie je účinné 2 mesiace po jeho doručení druhej zmluvnej strane, kedy zmluva zaniká. Zánik tejto zmluvy nemá vplyv na práva a povinnosti strán, ktoré vznikli počas existencie zmluvy. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. |
Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Dodávateľ musí splniť všetky bezpečnostné požiadavky objednávateľa v súlade s jeho bezpečnostnou politikou, bezpečnostnou stratégiou a internými smernicami upravujúcimi oblasť dodávateľských vzťahov a informačnej a kybernetickej bezpečnosti. |
Dodávateľovi budú prístupné informačné aktíva úradu a preto musí splniť tieto bezpečnostné požiadavky: |
- - berie na vedomie, že poskytovanie prístupov v rámci siete úradu, je riadené, monitorované a auditované v súlade s platnou internou dokumentáciou, |
- - dodávateľ je povinný preukázateľne oboznámiť svojich zamestnancov s požiadavkami IKB objednávateľa |
- - dodávateľ a objednávateľ sú povinní informovať sa vzájomne, najneskôr do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy, o kontaktných údajoch zamestnancov zodpovedných za nahlásenie incidentov informačnej a kybernetickej bezpečnosti v prípade ich výskytu |
- - v prípade, že bude predmetom zmluvy inštalácia IS, ktorý bude komunikovať s inými IS v rámci siete úradu, musí dodávateľ vyhotoviť popis technického riešenia pripojenia/komunikácie predmetu zmluvy vo vzťahu k sieti úradu |
- - súčasťou preberacieho a odovzdávacieho protokolu sú okomentované zdrojové kódy súvisiace s predmetom plnenia a zdrojová dokumentácia (administratívne a používateľské príručky)v prípade, že bude predmetom zmluvy prenos informácií prostredníctvom siete úradu dohodnú si zmluvné strany spôsob a formu prenosu informácií |
- - ak dodávateľ zistí, že nemôže plniť predmet Zmluvy alebo ak je plnenie zmluvy v dohodnutých termínoch ohrozené, je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať objednávateľa |
- - o dodávateľ je povinný realizovať predmet zmluvy tak, aby nedošlo k prerušeniu alebo obmedzeniu prevádzky objednávateľa |
- - súčasťou preberacieho a odovzdávacieho protokolu je vrátenie všetkých fyzických a elektronických aktív objednávateľa, ktoré boli dodávateľovi v súvislosti s plnením predmetu zmluvy poskytnuté, alebo ktoré v čase plnenia predmetu zmluvy vznikli alebo s predmetom zmluvy súviseli |
- - súčasťou preberacieho a odovzdávacieho protokolu je prehlásenie dodávateľa o tom, že zabezpečil bezpečné odstránenie elektronických aktív a spôsob odstránenia týchto aktív v prípade, ak sú elektronické aktíva patriace objednávateľovi, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, umiestnené na zariadení dodávateľa alebo prehlásenie objednávateľa, že mu boli tieto aktíva vrátené dodávateľom |
- - dodávateľ a objednávateľ sú povinní, najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy, navzájom si vymeniť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadenie zmien súvisiacich s predmetom plnenia zmluvy, |
- - pri zistení porušenia niektorých z bezpečnostných požiadaviek je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12.03.2020 00:00 — 11.03.2021 23:59
1,00 cena za kompletnú dodávku
83 998,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2020 11:11
06.03.2020 09:00
06.03.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.03.2020 13:41 - Vstupná ponuka | 83 934,00 | € | Cena s DPH |
03.03.2020 13:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 83 934,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: