• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2020 09:07
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2020 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2020 10:00

Detail zákazky Z20204381

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 13:00
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2020 09:07
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2020 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2020 10:00

Základné údaje

Z20204381

OF-210427

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4484334

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

36658677

STAVCENTRUM SPIŠ s.r.o.

Fabíniho 28, Spišská Nová Ves, 05201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zálievková zmes

zálievková zmes, asfalt

  • 44113700-2 - Materiály na opravu ciest

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zálievková zmes
Funkcia
Tesniaca zálievková zmes aplikovaná za horúca určená na utesnenie trhlín do 4 cm povrchových vrstiev asfaltových plôch a komunikácii.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zálievková zmes T85 alebo ekvivalent kg 8736
Teplota spracovania °C 170 190
hmotnosť kg 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bod mäknutia KK, stupňoch С, nie menej 80 áno
Prienik kužeľa pri 25 stupňoch С, 0,1mm 30 – 60 áno
Penetrácia – guľôčka a pružná regenerácia,% 10 – 50 áno
Adhézia a rozťažnosť, pri -10 stupňoch С a 5mm, MPa, nie viac 1 áno
Tendencia oddeľovania, %, nie viac 1 áno
Krehkosť za studena (test s padajúcou guľou), pri 20 stupňov С, z výšky 400 cm 3 - 4 áno
Stanovenie rozmerovej stability za tepla, pri 45 stupňoch С/24 h, nie viac 4,5 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar. Nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky a objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy..
3. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi do 3 dní doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkovú cenu s DPH predmetu zákazky určenú s presnosťou na 2 desatinné miesta a zaslať spätne do 1 dňa od zaslania rozpisu.
4. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
5. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu do piatich kalendárnych dní odo dňa odovzdania a prevzatia tovaru v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska.
6. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy.
7. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
8. Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami.
9. Miestom dodania sú jednotlivé sídla oblastí objednávateľa v Prešovskom samosprávnom kraji podľa potreby objednávateľa.
10. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi. Ekvivalent musí mať fyzikálno-chemické vlastnosti minimálne na úrovni uvedeného originálneho výrobku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

10.03.2020 09:08 — 17.03.2020 09:09

1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie

10 396,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.03.2020 13:00

06.03.2020 09:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.03.2020 09:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.03.2020 08:27 - Vstupná ponuka 10 395,60 € Cena s DPH
06.03.2020 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka 10 395,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS