• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2020 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2020 10:25

Detail zákazky Z20204376

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2020 09:15
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2020 10:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2020 10:25

Základné údaje

Z20204376

OF-210429

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4482650

Objednávateľ

00682420

Slovenská záručná a rozvojová banka, a.s.

Štefániková 27, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

31397549

DANUBIASERVICE, a.s.

Rožňavská 30, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné motorové vozidlo

osobné motorové vozidlo, osobný automobil

  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 34100000-8 - Motorové vozidlá

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné motorové vozidlo
Funkcia
Osobné motorové vozidlá nižšej strednej triedy na prepravu osôb a batožiny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nové osobné motorové vozidlo nižšej strednej triedy ks 1
modelový rad rok 2020
rok výroby rok 2020
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
motor vpredu, zážihový preplňovaný motor s priamym vstrekovaním paliva
palivo bezolovnatý benzín s okt. č. 95
výkon (kW) >= 85
CO2 emisie (g/km) max. 150
emisná norma EURO 6
objem palivovej nádrže min. 48 l
obmedzovač rýchlosti áno
prevodovka manuálna 6 stupňová
karoséria päťdverová, päťmiestna, dvojpriestorová samonosná, celokovová (oceľová plne pozinkovaná alebo hliníková a pod.)
rázvor (mm) od 2645
výška (mm) < 1470
kontrola tlaku v pneumatikách áno
pohon predná náprava
lak celé nárazníky, kľučky, spätné zrkadlá vo farbe vozidla
farba biela metalíza
užitočná hmotnosť (kg) min. 500
objem batožinového priestoru (l), podľa metodiky VDA min. 400
zadný stierač s ostrekovačom áno
predné hmlovky áno
LED denné svietenie predné áno
svetelný senzor áno
disky min. 6J x 16" z ľahkej zliatiny
pneumatiky 205/55 R16
vyhrievané dýzy ostrekovačov áno
airbag vodiča áno
airbag spolujazdca - s deaktiváciou áno
airbagy bočné - vpredu áno
airbagy hlavové - vpredu a vzadu áno
antiblokovací systém alebo obdobné s rozdeľovačom brzdnej sily
elektronický stabilizačný program alebo obdobné áno
regulátor brzdného účinku motora alebo obdobné áno
elektronická kontrola stability alebo obdobné áno
regulácia preklzu kolies pri akcelerácii alebo obdobné áno
systém elektronického diferenciálu alebo obdobné áno
svetelný a dažďový senzor áno
parkovacie senzory vzadu vo farbe karosérie áno
hydraulický brzdový asistent alebo obdobný áno
bezkľúčové odomykanie a zamykanie áno
asistent rozjazdu do kopca áno
udržiavanie vozidla v jazdnom pruhu áno
imobilizér elektronický s transpondérom v kľúči
centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním, 2 sklopné kľúče
interiér preferuje sa tmavá látka
predné okná elektricky ovládané
zadné okná elektricky ovládané
vyhrievanie zadného okna áno
sklá - vyšší stupeň tónovania od B stĺpika áno
spätné zrkadlá vonkajšie elektricky nastaviteľné a vyhrievané
posilňovač riadenia s variabilným účinkom
volant výškovo a pozdĺžne nastaviteľný, trojramenný, kožený multifunkčný pre ovládanie rádia a telefónu
telefonovanie cez Bluetooth áno
stredová lakťová opierka vpredu áno
sedadlo vodiča a spolujazdca výškovo nastaviteľné
vyhrievanie sedadiel áno
dekoračné obloženie áno
klimatizácia automatická 2-zónová
palubný počítač - plne grafický dispej áno
tempomat áno
osvetlenie podlahy a interiéru áno
zadné sedadlo - delené 1:02
rádio s dotykovým farebným displejom min. 8" dodávané od výrobcu s USB, digitálny príjem áno
reproduktory min. 4 ks vpredu zabudované od výrobcu
rezerva na oceľovom disku so zdvihákom a kľúčom na kolesá
bezpečnostné skrutky kolies s krytkami skrutiek sada
prihlásenie vozidla na dopravnom inšpektoráte áno
výstražný trojuholník áno
ťažné lano áno
lekárnička áno
reflexná vesta 5 ks
podložky na upevnenie tabuliek s evidenčným číslom áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr a to v lehote 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi bankové spojenie predávajúceho v rozsahu: Názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN a to v lehote 3 pracovných dní od nadobudnutie účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi písomne v lehote do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doklad preukazujúci, že vozidlo na účely kúpy poskytne subjekt (predajca), ktorý je autorizovaným predajcom alebo sprostredkovateľom výrobcu, so zabezpečením záručného servisu autorizovaným servisom na území minimálne Bratislavského samosprávneho kraja.
Predkladá sa sken originálu dokladu. V prípade nejasnosti si kupujúci vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o predloženie originálu dokladu v papierovej forme.
Cena za dodávku tovaru musí byť vrátane dopravy motorového vozidla na miesto plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi pri dodávke osobného motorového vozidla technický preukaz, návod na obsluhu v slovenskom jazyku, servisnú knižku, povinnú výbavu vozidla v zmysle Vyhlášky č. 134/2018 Z. z.
Dodávateľ vykoná pred prevzatím motorového vozidla pre oprávnenú osobu objednávateľa bežnú inštruktáž o vlastnostiach a obsluhe dodaného motorového vozidla. Oprávnená osoba bude verbálne oznámená dodávateľovi.
Pred prevzatím motorového vozidla podpísaním preberacieho protokolu/dodacieho listu:
- dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie vizuálnej kontroly ponúkaného motorového vozidla,
- dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie funkčnej skúšky všetkých ovládacích prvkov a funkcií motorového vozidla,
- dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie skúšobnej jazdy na území v okruhu minimálne do 10 km od miesta dodania. Na účely vykonania skúšobnej jazdy bude v nádrži dostatočné množstvo paliva, ktoré zabezpečuje dodávateľ.
Dodávateľ odovzdá objednávateľovi motorové vozidlo umyté, zbavené všetkých prepravných ochranných prvkov slúžiacich na ochranu motorového vozidla počas prepravy na miesto dodania.á
Dodávateľ sa zaväzuje dodať nepoškodené motorové vozidlo.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť písomne s podpismi osôb oprávnených konať za dodávateľa do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy objednávateľovi obchodnú značku osobného motorového vozidla, typ vozidla a presný popis výbavy vozidla. V prípade pokiaľ nepredloží obchodnú značku, typ vozidla a presný popis výbavy vozidla, zaplatí zmluvnú pokutu vo výške 300 € a nepredloženie vyššie uvedeného popisu sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. Pod presným popisom výbavy vozidla sa rozumie minimálne taký rozsah, aký uvádza výrobca v svojich špecifikáciách.
Objednávateľ požaduje predložiť vyhlásenie o zhode ku dňu dodania motorového vozidla.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť písomne najneskôr do 5 dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy objednávateľovi podrobný položkovitý rozpočet predmetu zmluvy v elektronickej verzii (MS Excel). Položkovitý rozpočet bude obsahovať jednotlivé ceny podľa opisu predmetu zákazky:
- cena osobného motorového vozidla v uvedenej výbave bez DPH, DPH a s DPH,
- cena doplnkovej výbavy na predmet zákazky bez DPH, DPH a s DPH,
- cena povinnej výbavy osobného motorového vozidla bez DPH, DPH a s DPH.
V prípade akejkoľvek zmeny predloženého podrobného položkovitého rozpočtu, ku ktorej dôjde počas realizácie predmetu zmluvy, je dodávateľ povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 3 pracovných dní predložiť objednávateľovi aktualizovaný podrobný položkovitý rozpočet v elektronickej verzii.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi na predmet zmluvy záručný a pozáručný servis. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi bezplatne náhradné motorové vozidlo v rovnakej triede počas doby servisu predmetu zmluvy v prípade vzniku poruchy nezavinenej objednávateľom, ktorej odstránenie by trvalo dlhšie ako 36 hodín.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis (ďalej aj ako "servis") motorového vozidla do 20 km od miesta sídla objednávateľa. V prípade pokiaľ dodávateľ neposkytne servis osobného motorového vozidla do 20 km od sídla objednávateľa, prepraví dodávateľ osobné motorové vozidlo do a z autoservisu na svoje náklady pri každom servisnom zásahu.
Dodávateľ garantuje začatie servisného úkonu v pracovný deň nahlásenia záručného servisu, v prípade, ak je servis nahlásený do 12:00 hod. daného dňa, inak v nasledujúci pracovný deň.
Miesto zabezpečenia záručného servisu požaduje objednávateľ v minimálne jednom servisnom stredisku v Bratislave
Objednávateľ požaduje jednotnú jednotkovú hodinovú sadzbu pre všetky typy servisných prác.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4 a 6.5 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska.
Miestom dodania je sídlo objednávateľa v prípade, že prevádzka dodávateľa sa nachádza mimo územia Bratislavy.
Pri dodávke predmetu zmluvy musí byť objednávateľovi oznámená dodávka do miesta plnenia najneskôr 1 deň pred doručením dodávky motorového vozidla.
Dodávateľ v prípade nahlásenia vady predmetu zmluvy a/alebo jeho časti zabezpečí dodanie originálnych náhradných dielov, ako aj ostatných komponentov základnej a doplnkovej výbavy osobného motorového vozidla počas trvania záruky, lehota na dodanie požadovaných náhradných dielov je najviac 48 hod. od nahlásenia požiadavky objednávateľa.
V čase dodania nového motorového vozidla bude mať toto vozidlo najazdených max. 30km.
V deň dodania predmetu zmluvy musí byť motorové vozidlo riadne prihlásené na slovenskom evidenčnom čísle, ako držiteľ bude v osvedčení o evidencii zapísaný objednávateľ.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie motorového vozidla, ak objednávateľ zistí pri obhliadke motorového vozidla akúkoľvek vadu.
Objednávateľ požaduje doručenie faktúry zároveň s dodaním predmetu spolu s preberacím - odovzdávacím protokolom.
Dodávateľ poskytuje na dodaný predmet zmluvy záruku za akosť v trvaní minimálne 24 mesiacov od prebratia predmetu zmluvy/časti predmetu zmluvy písomným protokolom bez ohľadu na počet najazdených kilometrov. Na originálne diely dodávateľ poskytuje záruku 24 mesiacov.
Na neprehrdzavenie karosérie predávajúci poskytuje záruku 12 /10+2/ rokov a na vady laku 3 roky.
Cena musí zahŕňať celý technický popis osobného motorového vozidla.
Cena musí zahŕňať prihlásenie do evidencie motorových vozidiel.
V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať.
•      Dodávateľ sa zaväzuje oznámiť objednávateľovi vopred ak je to možné, inak najneskôr do 2 pracovných dní od vzniku oznamovanej skutočnosti že:
- nezaplatí DPH alebo jej časť súvisiacu s úhradou podľa tejto Zmluvy,
- sa stal/stane neschopným zaplatiť akúkoľvek inú DPH alebo jej časť v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v platnom znení (ďalej aj ako „zákon o DPH“),
- protihodnota za plnenie uvedená na faktúre je bez ekonomického opodstatnenia neprimerane vysoká alebo neprimerane nízka a/alebo,
- je zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na portáli Finančnej správy SR.
• Skutočnosti uvedené podľa predchádzajúceho bodu je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi zároveň pri:
- dodaní zákazky alebo jej časti, a/alebo,
- aj pri doručení faktúry/daňového dokladu, na základe ktorého má byť zaplatená cena/odmena za dodaný predmet zmluvy.
• V prípade, ak:
- Dodávateľ nedodrží svoj záväzok podľa predchádzajúcich dvoch odsekov a/alebo,
- nastane akákoľvek skutočnosť, na základe ktorej vznikne objednávateľovi zákonné ručenie za dodávateľa podľa zákona o DPH a /alebo,
- podľa zistenia objednávateľa je dodávateľ zverejnený v zozname platiteľov dane z pridanej hodnoty, u ktorých nastali dôvody na zrušenie registrácie pre DPH vedenom na portáli Finančnej správy SR,
Objednávateľ:
a) nie je povinný prevziať zákazku alebo jej časť podľa Zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu Zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto Zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a /alebo,
b) je oprávnený od Zmluvy odstúpiť s okamžitou účinnosťou a/alebo,
c) nie je povinný zaplatiť vyhotovenú a/alebo doručenú faktúru podľa tejto Zmluvy, pričom sa zmluvné strany dohodli, že zo strany objednávateľa nedôjde k porušeniu Zmluvy, nedostane sa do omeškania s plnením akejkoľvek povinnosti podľa tejto Zmluvy a dodávateľ nie je oprávnený uplatniť voči objednávateľovi žiadne zmluvné alebo zákonné sankcie a/alebo zodpovednosť za škodu a/alebo,
d) je oprávnený žiadať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške zodpovedajúcej výške odmeny dohodnutej podľa tejto Zmluvy a/alebo,
e) je oprávnený poukázať dodávateľovi na účet iba dohodnutú cenu zmluvného plnenia bez DPH. V tomto prípade objednávateľ sumu zodpovedajúcu výške DPH z ceny zmluvného plnenia uvedenú na faktúre poukáže (i) v zákonom stanovenej lehote splatnosti dane alebo (ii) po lehote splatnosti dane, avšak pred tým ako je vydané rozhodnutie podľa § 69b zákona o DPH priamo na osobný daňový účet dodávateľa vedený v Štátnej pokladnici zistený prostredníctvom portálu vedenom daňovou sekciou Finančného riaditeľstva SR. Objednávateľ platbu DPH na osobný daňový účet Dodávateľa označí náležitým spôsobom podľa
všeobecne záväzného predpisu, oznámi správcovi dane číslo faktúry, z ktorej DPH uhrádza a identifikačné číslo dodávateľa. Pre vylúčenie pochybností úhradou dohodnutej ceny zmluvného plnenia bez DPH na účet dodávateľa a sumy zodpovedajúcej výške DPH na osobný daňový účet dodávateľa sa rozumie povinnosť objednávateľa zaplatiť dodávateľovi fakturovanú cenu za splnenú.
• Objednávateľ je oprávnený na postup podľa predchádzajúceho bodu aj vtedy, ak bol dôvod jeho uplatnenia dodatočne odstránený.
• Uplatnené zmluvné sankcie nemajú vplyv na povinnosť dodávateľa vrátiť objednávateľovi to, čo objednávateľ plnil ako ručiteľ za dodávateľa podľa zákona o DPH.
• Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť objednávateľovi v plnom rozsahu sumu, ktorú zaplatí objednávateľ ako ručiteľ na základe rozhodnutia daňového úradu podľa zákona o DPH (ďalej aj ako „nezaplatená daň“), v lehote 8 (ôsmich) dní od doručenia výzvy objednávateľa.
• V prípade, ak je dodávateľ v omeškaní s vrátením nezaplatenej dane alebo jej časti objednávateľovi, zaväzuje sa zaplatiť objednávateľovi na základe jeho výzvy úrok z omeškania vo výške podľa platných právnych predpisov.
Zúčt. údaje 1) Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, číslo objednávky, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/.
Zúčt. údaje 2) Bankové spojenie predávajúceho uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve, prípadnú zmenu bankového spojenia oproti zmluve musí dodávateľ objednávateľovi písomne oznámiť. V opačnom prípade je kupujúci oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre.
Zúčt. údaje 3) Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia predávajúceho na faktúre, v zmluve alebo v oznámení. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu.
Zúčt. údaje 4) Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu objednávateľa v prospech účtu dodávateľa.
Zúčt. údaje 5) Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň.
Zúčt. údaje 6) Cenu za dodanie plnenia predmetu zmluvy uhradí objednávateľ na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi do 15 dní od odovzdania predmetu zmluvy.
Zúčt. údaje 7) Prílohou faktúry bude Protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu zmluvy, ktorý bude odsúhlasený zástupcom objednávateľa. Dodávateľ je povinný fakturovať len skutočne vynaložené náklady súvisiace s dodaním tovaru.
Pokuty 1) V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať tovar riadne a včas podľa tejto zmluvy a osobitných podmienok, je objednávateľ oprávnený fakturovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 % z kúpnej ceny bez DPH za každý čo aj začatý deň omeškania.
Pokuty 2) V prípade porušenia povinnosti dodávateľa uspokojiť nárok objednávateľa z vád dodaného predmetu zmluvy v lehote podľa tejto zmluvy a osobitných podmienok, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 1% z hodnoty reklamovaného plnenia za každý deň omeškania.
Pokuty 3) Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, ak dodávateľ figuruje v elektronickom kontraktačnom systéme na tzv. "black liste".
Pokuty 4) Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok kupujúceho na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu.
Pokuty 5) V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má oprávnená zmluvná strana právo fakturovať povinnej zmluvnej strane úrok z omeškania vo výške 0,02 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania.
Pokuty 6) Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania, je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane.
Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejnej správy.
V prípade pokiaľ dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných podmienkach, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

10.03.2020 10:00 — 12.05.2020 12:00

1,00 ks

13 750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.03.2020 09:01

05.03.2020 09:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.03.2020 09:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 295
 25
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2020 16:12 - Vstupná ponuka 13 700,00 € Cena bez DPH
04.03.2020 20:53 - Najvýhodnejšia ponuka 13 650,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS