• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2020 08:38
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2020 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2020 09:30

Detail zákazky Z20204369

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2020 08:38
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2020 09:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2020 09:30

Základné údaje

Z20204369

OF-210233

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4484312

Objednávateľ

17335825

Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina

ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK

Dodávateľ

50197975

Surgitech s. r. o.

Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laparoskopická zostava 2D/3D

Laparoskopická zostava, laparoskop, laparoskopia, Full hd 3D monitor, full hd 3D kamera, full hd 2D kamera, led zdroj svetla, endoskop, insuflácia, elektrokoagulácia

  • 33164000-7 - Laparoskopické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laparokopická zostava 2D/3D gynekologicko-pôrodnícke oddelenie
Funkcia
Laparoskopická zostava, laparoskop, laparoskopia, Full hd 3D monitor, full hd 3D kamera, full hd 2D kamera,  led zdroj svetla,  endoskop, insuflácia, elektrokoagulácia
zariadenie určené pre laparoskopický výkon na oddelení gynekológie:  diagnostika, chromopertubácia, sterilizácia, ošetrenie extrauterinnej gravidity                         adnexektomia, ovarektomia, cystektomia, ošetrenie endometriozy, adheziolýza, endosutura, myomektomia, LAVH-laparoskopicky asistovaná vag.hysterktomia                        TLH-totálna laparoskpická hysterektomia a iné.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laparoskopická zostava ks 1
- PRIMÁRNY MONITOR ks 1
---    monitor  Full HD 3D " 32
---    rozlíšenie monitora pixel 1920x1080
---   teploty farby v rozsahu K 6500-9300
---    pozorovací uhol ,vertikálne aj horizontálne ° 178
- SEKUNDÁRNY MONITOR ks 1
---    monitor " 21,5
---    rozlíšenie monitora pixel 1920x1080
---    pozorovací uhol ,vertikálne aj horizontálne ° 178
- KAMEROVÁ JEDNOTKA 3D/2D ks 1
---    rozlíšenie kamery pixel 1920x1080
- 3D KAMEROVÁ HLAVA (S INTEGROVANÝM 3D LAPAROSKOPOM) ks 1
---    hĺbka ostrosti v rozmedzí mm 20-250
- 2D KAMEROVÁ HLAVA ks 1
---    hĺbka ostrosti v rozmedzí mm 20-250
- ENDOSKOP (2D laparoskopicka optika) e ks 1
- SVETELNÝ ZDROJ ks 1
---    životnosť svetelnej výbojky garantovaná pri minimálne 90% intenzite svietivosti hod. 30000
- NAHRÁVACÍ SYSTÉM ks 1
---  farebný displej veľkosť " 9,7
- INSUFLÁCIA ks 1
---  rozsah tlaku  v rozsahu mmHg 1-30
---   maximálny prietok L 50
- PUMPA PRE ODSÁVANIE A OPLACH ks 1
---    maximálny výkon oplachu L/min. 3,5
---    maximálny výkon nasávania L/min. 4
---    vákuová pumpa , podtlak bar 700
- ELEKTROKOAGULÁCIA ks 1
---    výkon Monopolar W 300
---     výkon  Bipolar W 100
- ENDOSKOPICKY Vozík ks 1
---   pojazdné kolieska ks 4
---   počet brzdených koliesok ks 2
USB porty počet 2
Interný HDD s kapacitou GB 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
PRIMÁRNY MONITOR: vstupy — min. 2x 3G-SDI, 2x DVI-D, 1x RGB, 1x S-Video, 1x Video, HD15 (Mini- D-Sub)
- výstupy- min. 2x 3G-SDI, 1x DVI-D, 1x RGB, 1x S-Video, 1x Video
- displej poskytujúci  minimalizáciu odleskov
- polarizačný filter
- nastaviteľný pomer strán 16:9; 4:3
- prepínanie 2D/ 3D, podpora 3D obrazových vstupov (side by side, line by line, top and bottom, simultaneous)
- prepínanie úrovne gama
- prepínania pomerov zobrazenia a vstupného signálu, možnosť' PiP, PoP prepínanie užívateľských nastavení (až 10 rôznych užívateľských nastavení)
- uzamknutie  nastavených parametrov
- nastaviteľný držiak uchytenia monitora podľa normy VESA 200
- kontrast. 1200:1
- farby displeja: 16,7 mil.
- uchytenie na pevnom držiaku alebo ramene fixne  spojenom s endoskopickým vozíkom
SEKUNDÁRNY MONITOR vstupy —DVI-D, VGA, HDMI, Display Port, USB
- antireflexné ochranné sklo
- dotykový displej
- pomer strán 16:9
- voliteľnosť farebných módov
- nastavenie parametrov obrazu (kontrast, jas, atď...)
- nastaviteľný držiak uchytenia monitora podľa normy VESA 100
- kontrast. 1000:1
- farby displeja: 16,7 mil.
- uchytenie na pevnom držiaku alebo ramene fixne  spojenom s endoskopickým vozíkom
KAMEROVÁ JEDNOTKA 3D/2D 3D/2D technológia
- napojenie 3D kamerovej hlavy s integrovaným 3D laparoskopom s rigidným koncom s uhlom pohľadu 0° a 30° a 2D kamerovej hlavy s oddeliteľnou  laparoskopickou  optikou
- automatické detegovanie podľa daného typu kamerovej hlavy
- širokospektrálne využitie - 7 užívateľských módov
- nastavenia funkcií v kamerovej hlave minimálne:  automatické ostrenie, digitálny zoom, nastavenie jasu obrazu, kontrastu, zvýraznenia okrajov obrazu
- režimy obrazu- zvýraznenie tkaninových štruktúr, špeciálny zobrazovací algoritmus pre redukciu dymu,
- PoP (Picture out of picture)- rozdelenie displeja na dva obrazy- originálny a upravený obraz sa zobrazuje súčasne
- videovýstupy min. 2x 3G HD-SDI, 2x DVI-D, HD-SDI
- prepínanie medzi 2D a 3D režimom
- Automatická regulácia intenzity svetla
- Vyváženie bielej
- 5ks polarizačných 3D okuliarov ako príslušenstvo
3D KAMEROVÁ HLAVA (S INTEGROVANÝM 3D LAPAROSKOPOM) 3D/2D technológia
- rozlíšenie prenášaného obrazu 1920x1080 pixelov  (progressive scan)
- 4 ovládacie a programovateľné tlačidlá na kamerovej hlave — možnosť ovládania svetelného zdroja, menu kamery, vyváženie bielej, nahrávania , rotácie pohľadu laparoskopu o 180°, digitálny zoom
- automatické nastavenie jasu
- Integrovaný elektronicky riadený predohrev distálneho koncu endoskopu
- Elektronicky riadená ochrana proti zahmleniu endoskopu
- Možnosť použitia integrovaného 3D laparoskopu pr. 10 mm s rigidným distalnym koncom s uhlom pohľadu 0° alebo 30°
- Súčasť dodávky dodať integrovaný 3D laparoskop pr. 10 mm s rigidným distálnym koncom s uhlom pohľadu 30°
- Opticky a svetlovodný kábel dĺžky minimálne  4,1 m
- Uchytenia k pneumatickému ramenu špeciálnym - na to určením, adaptérom
- Systém sterilného nástavca a návleku kamerovej hlavy vrátane laparoskopu 3D bez nutnosti sterilizácie.
- uvedené umožňuje opakované použitie laparoskopu bez časovej straty, ktorú by vyžadoval reprocesing a výrazne zvyšuje životnosť’ 3D laparoskopu
- Súčasťou dodávky laparoskopu je 10ks sterilného nadstavca/návleku
2D KAMEROVÁ HLAVA 2D technológia
- rozlíšenie prenášaného obrazu 1920x1080 pixelov  (progressive scan)
- Technológia CMOS senzora
- Opticky zoom minimálne 2x
- digitálny zoom
- Možnosť napojenia do 3D / 2D kamerovej jednotky a samostatne 2D kamerovej jednotky
- 4 ovládacie a programovateľné tlačidla na kamerovej hlave, ich možnosť obsadiť’ min. 8 ľubovoľnými funkciami (Menu kamery, vyváženie bielej, nahrávanie, digitálny zoom a dalsie 4 volitelné funkcie)
- systém oddeliteľnej optiky
-    ENDOSKOP (2D laparoskopicka optika) e HD optika e
- uhol pohľadu 30 °,
- priemer maximálne 10 mm,
- dĺžka minimálne 33 cm
- svetlovodný kábel priemer minimálne 4,8mm, dĺžka minimálne 250cm
SVETELNÝ ZDROJ LED technológia
- automatické prispôsobenie intenzity svetla v operačnom poli riadené kamerovou jednotkou
- Zobrazenie intenzity osvetlenia v% na displeji zdroje svetla
- Integrovaný tester priepustnosti svetlovodných káblov - aj v sterilnom poli
- Úplná vzájomná kompatibilita  svetlovodných káblov a dodávaného vybavenia  bez nutnosti použitia priechodiek / adaptérov, so vzájomnou podporou všetkých funkcií
- možnosť manuálneho nastavenia intenzity svetla pomocou kamerovej hlavy alebo na konzole svetla
- priame prepojenie s monitorom a kamerovou jednotkou
- jednoduchá výmena príslušenstva bez nutnosti použitia špeciálneho náradia
NAHRÁVACÍ SYSTÉM Nahrávanie videa a obrázkov 2D Full HD
- Možnosť' rozšírenia na 3D Full HD 1080p (side by side)
- Vstupné rozlíšenie max. 1080i60, 1080p60
- Jednoduchý export zhotovených záznamov na úložisko: interný hard drive, externé hard drive alebo externý USB flash disk
- Ovládanie dotykovým displejom
- Možnosť ovládania pomocou tlačidiel na kamerovej hlave
- Video vstupy: DVI / HDMIL + R, HD-SDIL + R
- Video výstupy: DVI / HDMI, Thunderbord Formáty nahraného videa H.264, MPEG4 1080p progresívne v rovnakom rozlíšení ako je vstupný formát kamery
- Formáty snímok JPG v rovnakom rozlíšení ako je vstupný video formát
- Sieťové pripojenie RJ45 10/100/1000 BASE-T Ethernet
- WiFi IEEE 802.1la/b/g/n/ac
- 4 x Externý USB 3.0 porty
- Vodotesný, umývateľný, dezinfikovateľný povrch
- Zariadenie umožňuje on-line prenos video signálu 2D alebo 3D 1080p z Operačnej sály do nemocničnej siete v kvalite zdroja signálu
- Podporuje využitie existujúcej infraštruktúry
- Ukladanie na lokálne Úložisko a zároveň streemovanie do siete Pripojenie jednotiek systému do nemocničnej LAN siete kdekoľvek, kde je možná konektivita
- Možnosť video streemovania na mobilné prístroje
- Súčasťou dodavky kabeláž pre napojenie k video zostave a pripojenie do nemocničnej siete k existujúcemu systému
- Funkcia streamovania technológii HLS (http live streaming)
- Funkcia streamovania s podporou existujúcej LAN siete (IP kompatibilné) Možnosť rozšírenia o obojsmernú zvukovú a jednosmernú obrazovú komunikáciu
- Možnosť' rozšírenia o PACS výstup vo formáte DICOM 3.0
- Možnosť rozšírenia o zadávaní pomocou Worklist (DICOM 3.0)
- klasifikácia I (podl'a 93/42 EEC)
INSUFLÁCIA vstavaný pred ohrev plynu
- integrovaný odsávač dymu s možnosťou manuálneho a automatického nastavenia a ovládania,  automatické vypúšťanie plynu pri pretlaku
- možnosť' nastavenia dĺžky a intenzity odsávania viacodborove využitie - samostatné, voliteľné a editovateľné módy pre Štandardnú laparoskopiu, pediatriu, bariatriu a kardiochirurgiu
- intuitívne a jednoduché ovládanie tlačidlami na prednom paneli pristroja možnosť pripojenia k tlakovej fľaši aj k centrálnemu rozvodu CO2 predvoľba tlaku v mm Hg,
- voliteľná rýchlosť prietoku
- informačný riadok pre chybové hlásenia
- súčasťou vysokotlaková hadica, insuflaéna hadica s predohrevom plynu a min. 3ks CO2 filtrov, kazety s filtrom pre odsávanie dymu, hadicový set pre odsávanie dymu
PUMPA PRE ODSÁVANIE A OPLACH kompaktná multifunkčná jednotka pre odsávanie a oplachovanie princíp rolovacej pumpy
- dotykový farebný displej pre intuitívne a jednoduché ovládanie viacodborové využitie pre laparoskopiu, artroskopiu, hysteroskopiu a ureteroskopiu
- inštalácia jednotlivých módov pomocou softvérového kľúča, súčasťou dodávky softvérový kľuč pre laparoskopiu
- uzavretý systém hadíc
- bezpečné a merateľné odsávanie a oplachovanie
- izolovanosť  sacieho a odsávacieho kanála
- artroskopický mód umožňuje WASH funkciu
- ručné ovládanie, možnosť’ ovládania nožným spínačom a diaľkovým ovládačom
- resterilizovatelné (pri 134 °C) aj jednorazové príslušenstvo súčasťou dodávky
- hadicový set pre preplach resterilizovateľný
- vákuové hadice s dĺžkou min. 3m resterilizovatelné
- odsávacie hadice s dĺžkou min. 3m resterilizovatelné
ELEKTROKOAGULÁCIA 2 monopolárne vstupy
- 2 bipolárne výstupy
- pre všetky chirurgické odbory vrátane TUR a artroskopie
- nastaviteľná  prenikavosť  rezu a koagulácie
- dynamická regulácia výkonu
- nastaviteľná max. doba koagulácie
- veľkoplošný farebný displej
- 7 prednastavených programov, ďalších 7 individuálne nastaviteľných programov
- stály monitoring kontaktu  neutrálnej elektródy
- monitoring úniku prúdu inou cestou ako cez neutrálnu elektródu
- ovládanie pedálom, rúk, automatika pre Bipolar
- v závislosti od  zošliapnutia pedálu požadujeme plynulú reguláciu výkonu
- priebežná autodiagnostická kontrola zariadenia
- vnútorná pamäť’, pripojenie na tlačiareň alebo PC a archivácia koagulácie pri konkrétnej operácii
- automatické rozpoznávanie nástrojov
- možnosť upgrade jednotky na modernejší typ pripojením na PC a zmenou software
-  súčasťou dodavky generátora: samostatný pojazdný vozík
- monopolárny vodič
- nožný pedál,
- vodič k jednorazovej neutrálnej elektróde min. 5m
- 25 ks jednorazových delených elektród
ENDOSKOPICKY Vozík vozík pre medicínske využitie, určený pre operačné sály
- centrálny vypínač s ochranou proti prepätiu
- antistatická úprava
- pohyblivé nastaviteľné rameno pre uchytenie primárneho monitora
- pohyblivé nastaviteľné rameno pre uchytenie sekundárneho monitora
- uzatvorená zadná strana vozíka
-- -     súčasťou dodavky príslušenstva: držiak kamerovej hlavy 1 s integrovaným laparoskopom
-- držiak kamerové hlavy 2 s oddeliteľnou optikou
-- držiak na CO2 fľaše
-- držiak infúznych fliaš, manipulačné madlo, euro lišta, držiak a dokovacia stanica ovládacieho panela 2D / 3D záznamového zariadenia, uzemňovacie a sieťové káble ku všetkým dodaným  prístrojom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ je v zmysle  § 17 ods. 6 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov prevádzkovateľom základnej služby . Uzatvorením tejto zmluvy dodávateľ berie na vedomie ,že uzatvára zmluvu so subjektom,ktorý je zaradený  do zoznamu základných služieb a jej prevádzkovateľa do registra prevádzkovateľov základných služieb , z čoho pre zmluvné strany vyplývajú práva a povinnosti.
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 3 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení.
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja.
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku
Dodávateľ musí garantovať dostupnosť náhradných dielov a príslušenstvo na všetky časti a komponenty v zostave  počas celej životnosti zariadenia, min. 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky.
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov za posledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel v množstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnil prieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom.
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických požiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov.
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa predložiť platný ŠUKL kód do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy .
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie, pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchy najneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičia náhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné.
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru :
a) termín dodania tovaru je do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod.
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokol a protokol o zaškolení obsluhy.
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnom zaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom.
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky odo dňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky:
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa objednávateľovi
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
- Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH
Sankcie:
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení.
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu
Predávajúci môže požadovať :
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z.
Ukončenie zmluvného vzťahu:
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovým výdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy - ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia od zmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za:
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
- môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom
V prípade, že dôjde k podstatnému porušeniu povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z celkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od tejto zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto  registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní.
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný
Ochrana osobných údajov:
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi.
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa.
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov.
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa.
Informačná povinnosť:
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“.
Názov Upresnenie
Záruka minimálne 24 mesiacov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

09.03.2020 07:00 — 27.04.2020 15:00

1,00 ks

95 218,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.03.2020 08:41

06.03.2020 08:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.03.2020 08:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 303
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2020 20:02 - Vstupná ponuka 95 218,00 € Cena bez DPH
05.03.2020 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 95 216,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS