• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2020 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2020 11:30

Detail zákazky Z20204354

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 08:00
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2020 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2020 11:30

Základné údaje

Z20204354

OF-210538

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4484302

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

43959954

KORAKO, s. r. o.

Nitrianska cesta 31, Partizánske, 95801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné a ochranné pracovné prostriedky

Pracovná obuv, pracovné rukavice, pracovná čiapka

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 18800000-7 - Obuv
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 18141000-9 - Pracovné rukavice
  • 18443340-1 - Čiapky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné a ochranné pracovné prostriedky
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka Ochranných osobných pracovných prostriedkov (ďalej aj "tovar") podľa požiadaviek uvedených v Technickej špecifikácií predmetu zákazky pre potreby zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ bude dodávať tovar na základe objednávok Objednávateľa počas platnosti zmluvy, alebo do vyčerpania finančného loimitu, v závislosti, ktorá skutočbosť nastane ako prvá.
Pracoviská objednávateľa sa nachádzajú v lokalite: Bratislava - Petržalka
 2. 1. Členková pracovná obuv
Funkcia
Členková pracovná obuv  vyrobená z hovädzinovej štiepenky Barton o hrúbke 1,6-1,8 mm. A
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo pár 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál Hovädzia štiepenka
hrúbka 1,6-1,8 mm
Antistatická našitá časť stielky z netkanej konštrukcie o hrúbke 2,0 mm.
Vkladacia stielka stielkový materiál
Podšívka textilný materiál
SRC antistatická podošva formy SPARTACUS s tlmením otrasov v päte je vyhotovená z polyuretánu, odolného voči pohonným hmotám
Norma EN 20347
Veľkosť 36-50
Vlastnosť vodeodolná
- s reflexným prvkom
Podrážka PU/PU
podrážky SRC
 3. 2.Pracovná zateplená obuv
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo pár 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál lícová hoväzinová useň s hydrofóbnou úpravou
Hrúbka 1.8 - 2.0 mm
Podšívka plyš
Stielka stielkový materiál
Podrážka PU / PU
Norma EN ISO 20347 O2 SRC FO CI
Veľkosť 36-50
Vlastnosť vodoodolná
 4. 3. Reflexná šiltovka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál 100% česaná bavlna
Veľkosť regulácia suchým zipsom
Vlastnosť s reflexným prvkom
 5. 4. Zimná čiapka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál akryl
Podšívke flece Oskar
Veľkosť Uni
Vlastnosti rebrovaný vzor
- reflexný pruh
 6. 5. Čižmy pracovné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo pár 70
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál guma
- bavlna
Zimné zateplenie flíc
Norma EN 20347
Veľkosť 37-48
 7. 6. Pracovné rukavice - zimné
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo pár 170
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál farebná hovädzia  lícovka
- manžeta a vrh rukavice -bavlnená tkanina
- teplá podšívka
 8. 7. Pracovné rukavice-  polomáčané v latexe
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo pár 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál nylón
- polomáčané v latexe
. s pružným nápletom
Úprava protišmyková v dlani a na prstoch
 9. 8. Pracovné rukavice
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo pár 170
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál nábytková hovädzia lícovka
- manžeta a vrh rukavice -bavlnená tkanina
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet Rámcovej dohody
1.1 Predmetom tejto Rámcovej dohody (ďalej len "Zmluva") je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi osobné a ochranné pracovné prostriedky  (ďalej len „tovar") v predpokladanom množstve, druhu a cene v súlade so špecifikáciou podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, tejto Zmluvy pre Objednávateľa a previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa prevziať tovar a zaplatiť dojednanú kúpnu cenu, a to všetko
pokračovanie 1.1: za podmienok uvedených v tejto Zmluve. Dodávaný tovar musí byť nový, nepoužitý. Súčasťou predmetu Zmluvy je aj doprava predmetu plnenia na miesto plnenia.
1.2 Objednávateľ doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby, pričom Dodávateľ je ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Objednávateľovi do 2 pracovných dní od jej doručenia.
1.3 Špecifikácia tovaru vrátane ceny a obchodného názvu ponúkaného tovaru tvorí Cenovú tabuľku, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané.
1.4 Dodávanie predmetu zmluvy počas trvania zmluvy bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa.
pokračovanie 1.4: V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy.
1.5 Predmet zmluvy zahŕňa dopravu tovaru na miesta dodania tovaru.
1.6 Tovar podľa tejto Zmluvy bude dodávaný na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom alebo prostredníctvom elektronického objednávkového systému Dodávateľa. Tovar bude v jednotlivých objednávkach v súlade s požiadavkami Objednávateľa špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru, veľkosti a počtom kusov, ktoré majú byť dodané. Faktúry budú vystavené podľa uskutočnených dodávok.
1.7 V prípade, že Dodávateľ nemôže Objednávateľovi dodať niektorý z tovarov uvedených v Cenovej tabuľke z dôvodu jeho nedostupnosti pre ukončenie jeho výroby, Dodávateľ je povinný Objednávateľovi dodať ekvivalentný druh takéhoto tovaru, v tej istej cene,  ktorý musí byť objednávateľom schválený. Právne vzťahy medzi Dodávateľom a Objednávateľom sa aj v takom prípade budú spravovať ustanoveniami tejto Zmluvy
1.8 Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet Zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky platné normy a ustanovenia vyplývajúce zo súvisiacich osobitných všeobecne záväzných právnych predpisov lex specialis platných pre predmet Zmluvy a danú oblasť.
1.9 Počas plnenia predmetu Zmluvy bude dodávateľ na požiadanie informovať objednávateľa o postupe pri plnení predmetu zmluvy a upozorní Objednávateľa na prípadné zistené nepredvídateľné skutočnosti, pričom súčasne navrhne ich možné riešenie.
1.10 Dodávateľ sa touto Zmluvou zaväzuje dodávať Objednávateľovi tovar a previesť na neho vlastnícke právo k tomuto tovaru a Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť za tovar kúpnu cenu podľa Článku 3. tejto Zmluvy.
1.11 Táto Zmluva sa riadi podľa ustanovení OPET (OBCHODNÉ PODMIENKY ELEKTRONICKÉHO TRHOVISKA verzia 3.1, účinná odo dňa 01.02.2017) 2. ČASŤ „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ Čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode.
2. Doba platnosti Zmluvy
2.1 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. na dobu do vyčerpania finančného limitu použitého postupu verejného obstarávania vo výške uvedenej po uzatvorení tejto zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska EUR (s DPH).
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíkova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

970,00 ks/pár

8 420,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.03.2020 08:00

06.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 251
 62
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2020 09:45 - Vstupná ponuka 8 419,99 € Cena s DPH
06.03.2020 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 8 389,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS