44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
17312001
MEDITRADE spol. s r.o.
Levočská 1/2101, Bratislava, 85101, SVK
Stereotaktický rám
diagnostické a terapeutické postupy, minimálne invazívna neurochirurgia, lokalizácia ochorení, liečba porúch mozgu
Tovar, Služba
1. Stereotaktický rám
|
|
---|---|
Funkcia |
Stereotaktický rám určený na diagnostické a terapeutické postupy na minimálne invazívnu neurochirurgiu na účely lokalizácie ochorení a liečby porúch mozgu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) Naviac sada náhradných dielov pozostávajúca z: | sada | 1 | ||
1.1) upínacia skrutka | ks | 2 | ||
1.2) uzamýkacia súčasť pre Y-Slide | ks | 2 | ||
1.3) Axis Lock | ks | 3 | ||
1.4) skrutka pre pripojenie oblúka | ks | 1 | ||
1.5) uzamykateľný diel na prsteň | ks | 2 | ||
1.6) vodiaci a dorazový zámok | ks | 2 | ||
1.7) Carrier Lock | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stereotaktický rám musí byť kompatibilný so všetkými typmi zobrazovacích modalít CT, MR, RTG | áno |
Stereotaktický rám musí byť pripojiteľný k hlavovej opierke operačného stola s trojbodovou fixáciou | áno |
Viacúčelový stereotaktický oblúk so stupnicou na zaistenie rýchleho a správneho umiestnenia a montáže oblúka na rám | áno |
Set Coordinate Frame G kit - kompletná súprava súradnicového rámu pre stereotaktické postupy vrátane troch párov izolovaných fixátorov skrutiek a piatich párov titánových fixačných skrutiek 40, 45, 50,55, 65mm. Naviac náhradné 2 páry titánových fixačných skrutiek v rozmeroch 30 mm a 80 mm a sada náhradných dielov: 2 ks izolovaných fixátorov skrutiek a 2 ks skrutky v rozmeroch 5x19mm | áno |
Cieľový simulátor určený na kontrolu mechanickej presnosti pomocou vizuálnej kontroly | áno |
Svorka k stereotaktickému rámu na pripevnenie rámu k opierke hlavy operačného stola. Svorka poskytuje nastaviteľné a pevné pripevnenie k operačnému stolu, uľahčuje operačný postup a zaisťuje pohodlie pacienta | áno |
Adaptér MR - univerzálny adaptér pre rôzne typy MR | áno |
MR indikátor pre model rámu G určený na lokalizáciu cieľa pri MR | áno |
Open CT Indicator sa používa počas CT skenovania na lokalizáciu cieľa v stereotaktickej neurochirurgii, rádioterapii a rádiochirurgii. Má otvorenú vrchnú časť umožňujúcu montáž spodného rámu. Naviac sada náhradných dielov pozostávajúca zo 4 ks upevňovacích skrutiek, 10 ks skrutiek bočných dosiek a 4 ks upevňovacích svoriek | áno |
CT adaptér, nastaviteľný, bez fixácie stola. Účelom CT adaptéra je umiestniť a zaistiť pacienta na správnom mieste v CT skeneri a zabezpečiť, aby bola táto pozícia pri nasledujúcich skenoch presne reprodukovateľná | áno |
CT stolová fixácia – určená na fixáciu pre CT Siemens Somatom a Philips Brilliance so štrbinou 8x50 mm pre fixáciu opierky | áno |
Testovacia sonda pre cieľový simulátor: vonkajší priemer 1,65 mm a celková dĺžka 216 mm | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie, odskúšania a uvedenia do prevádzky. |
2.1. Zariadenie musí byť dodané nové – nepoužívané. |
2.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
3. Vrátane zaškolenia personálu - Komplexné zaškolenie obsluhy. |
4. Lehota dodania 90 dní od dňa od písomného doručenia "Výzvy na plnenie zmluvy", ktorá bude dodávateľovi zaslaná po administratívnej kontrole dokladov, predložených zo strany dodávateľa podľa požiadaviek definovaných v zadávaní tohto obchodu, po uzatvorení Kúpnej zmluvy v systéme EKS. |
5. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a spustení do prevádzky predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
6. Zmluvná cena bude splácaná v pravidelných 24-mesačných splátkach odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
7. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Dodávateľa na e-mailovú adresu Objednávateľa (bude oznámená Dodávateľovi po uzatvorení Kúpnej zmluvy v systéme EKS): |
7.a) prospektový materiál ponúkaného tovaru (v elektronickej podobe (scan, formát PDF)), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného zariadenia/í, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného/ých zariadenia/í. |
7.b) CE certifikát alebo Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
7.c) Vyhlásenie o zhode (ak je uplatniteľné). |
7.d) potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. |
7.e) certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do slovenského jazyka. |
7.f) predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
8. V čase od 09:00 do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy. |
9. Dodanie predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy. |
10. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia. |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
12. Nástup na servis do 48 hod. od nahlásenia poruchy vrámci záručného servisu. |
13. Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu zariadenia, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov. |
14. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ a "Osobitné požiadavky na plnenie" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. |
15. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
16. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
17. Dodávateľ dodá predmet zákazky Objednávateľovi najneskôr do deväťdesiatich (90) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Výzvy na plnenie zmluvy", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Výzva na plnenie zmluvy", bude Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch |
pokračovanie 17.: 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f) po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi. |
18. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na plnenie zmluvy" zo strany objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj emailová "Výzva na plnenie zmluvy" podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri vyhlasovaní zákazky v EKS. |
19. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. |
20. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
22. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
23. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
23.1. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
24. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy: |
24.1. Oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Objednávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
24.2. Oznámi Dodávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Objednávateľa a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
25. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy: |
25.1. Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. |
25.2. Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny. |
25.3. Dodávateľ v zmysle bodov 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží na adresu Objednávateľa uvedené doklady a v zmysle vyššie uvedených bodov v tomto odstavci. |
26. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný – ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady. |
27. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
27.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
27.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy, |
27.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
27.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
30.04.2020 15:00
1,00 ks
115 827,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.02.2020 15:18
04.03.2020 14:30
04.03.2020 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.03.2020 14:06 - Vstupná ponuka | 115 827,00 | € | Cena s DPH |
04.03.2020 14:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 115 827,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: