• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2020 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2020 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2020 13:00

Detail zákazky Z20204212

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2020 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2020 12:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2020 13:00

Základné údaje

Z20204212

OF-209649

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4480198

Objednávateľ

36076643

Operačné stredisko záchrannej zdravotnej služby Slovenskej republiky

Trnavská cesta 8/A, Bratislava, 82005, SVK

Dodávateľ

17316260

EMM, spol. s r.o.

Sekurisova 16, Bratislava, 84102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybudovanie prostredia pre prevádzku aplikácií na virtuálnej platforme

disková kapacita, server, software, konfigurácia

  • 48820000-2 - Servery
  • 32425000-8 - Sieťový operačný systém
  • 32422000-7 - Sieťové komponenty
  • 48600000-4 - Databázový a operačný softvérový balík
  • 48510000-6 - Softvérový balík na komunikáciu
  • 72222300-0 - Služby informačných technológií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dátové úložisko
Funkcia
Architektúra riešenia má využívať zdieľané diskové úložisko ktoré komunikuje cez štandard iSCSI. Úložisko musí spĺňať požiadavky na vysokú dostupnosť pre: ● napájacie zdroje, ● kontrolery poľa, ● sieťové pripojenie, ● dáta uložené v redundantných štruktúrach RAID1, RAID5 alebo RAID6 tolerujúcich výpadok jedného alebo dvoch diskov v diskovej skupine.
Objednávateľ požaduje dodanie primárneho dátového úložiska (diskové pole) pripojiteľného k existujúcej ICT infraštruktúre.
Objednávateľ požaduje funkčný celok – primárne dátové úložisko vrátane inštalácie a implementácie do prostredia Objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Efektívna kapacita diskového priestoru TB 8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výkonnosť diskového poľa Diskové pole musí pri požadovanej kapacite a pocte diskov dosahovať výkon minimálne 53 500 IOPS, pri náhodnom prístupe k dátam v pomere R/W 80/20 a definovanom 4kb bloku.
Kompatibilita Primárne diskové dátové úložisko musí byť implementované do existujúceho ICT produkčného prostredia Objednávateľa
Podpora kontrolérov a vysokejdostupnosti Primárne diskové dátové úložisko musí disponovať minimálne dvomiplnohodnotnými kontrolérmi v zapojení High Availability, Active-Activevzájomne zastupiteľné, „no SPOF“, vymeniteľnými v prípade poruchy
- počas prevádzky zariadenia bez prerušenia dostupnosti k dátam,osadenými v šasi maximálnej výšky 2U.
Vybavenie kontrolérov Pre každý jednotlivý kontrolér: - minimálne 16 GB RAM - kontrolerová cache zálohovaná batériou
Škálovateľnosť diskového poľa Diskové pole musí byť rozšíriteľné na minimálne 180 SFF hot-swap diskových pozícií
Škálovateľnosť diskového poľa Pre každý jednotlivý kontrolér: - minimálny počet volume-ov 500 - minimálna veľkosť volume 750 TB
Podporované typy RAID Dynamic Disk Pool (DDP) a tradičné RAID úrovne 0,1,3,5,6, a 10, Automatická rekonfigurácia DDP alebo RAID po výpadku niektorého z pevných diskov
Podporované typy pevnýchdiskov Minimálne: - 1200 GB SAS - 1800 GB SAS - 800 GB SSD - 1600 GB SSD - 3200 GB SSD - 3800 GB SSD - 7600 GB SSD - 15300 GB SSD
Konektivita Súčasťou dodávky musí byť všetka zodpovedajúca kabeláž na vzájomné prepojenie aj pripojenie do okolitej ICT infraštruktúry Objednávateľa.
Konektivita Pre každý jednotlivý kontrolér: - minimálne 4 porty typu SFP+ ľubovoľne konfigurovateľné ako 10/25 Gb Ethernet alebo 16/32 Gb Fibre Channel
- - minimálne 2 porty typu SFP+ ľubovoľne konfigurovateľné ako 1/10 Gb Ethernet alebo 16 Gb Fibre Channel - minimálne 2 porty 12 Gb SAS typu MiniSAS HD na pripojenie rozširujúcich diskových políc
- - minimálne 1 port 10/100/1000 Mb typu RJ45 pre manažment zariadenia
Konektivita Súčasťou dodávky musí byť minimálne 4x 10 Gb Ethernet SFP+ modulov
Požadované protokoly Možnosť pripojenia k ICT Objednávateľa prostredníctvom 1/10/25 Gb Ethernet alebo 8/16/32 Gb Fibre Channel siete protokolmi iSCSI a FC
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Zariadenie musí byť dodané a inštalované s originálnym operačným systémom výrobcu
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Snapshoty (zaznamenávanie obrazu dátového zväzku v čase) a klony (kópie dátových zväzkov).
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Snapshoty aj klony nesmú mať dopad na výkon aplikačného dátového úložiska
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Autonómna replikácia diskovým poľom, synchrónna aj asynchrónna, bez nutnosti použitia externého replikačného servera, replikácia minimálne IP protokolom na blokovej úrovni
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Súčasťou dodávky musia byť potrebné licencie pre synchrónnu a aj asynchrónnu replikáciu
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Thin Provisioning, Snapshoty, Volume Copy, Disk Encryption
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Zariadenie musí podporovať operačné systémy prevadzkovatelné na hostoch: ● Microsoft Windows Server®, ● Red Hat Enterprise Linux®, ● SUSE Linux Enterprise Server, ● Apple® Mac®OS, ● HP, HP-UX,
- ● CentOS Linux, ● Ubuntu Server Linux, ● Oracle Enterprise Linux, ● IBM AIX, ● VMware ESX®
Požadované vlastnosti softvérovej výbavy Všetky vlastnosti musia byť priamo pri dodávke licencované na neobmedzenú kapacitu dátového úložiska, aby Objednávateľ nemal pri prípadnom rozšírení kapacity nepredvídateľné náklady
Počet pevných diskov SAS Minimálne 12 kusov 2,5“ SAS pevných diskov s min. kapacitou 1200 GB osadených v kompatibilnej diskovej polici, vymeniteľné v prípade
- poruchy počas prevádzky zariadenia, 100% kompatibilné s originálnym OS/firmvérom diskového poľa
Počet pevných diskov SSD Minimálne 9 kusov 2,5“ SSD pevných diskov s min. kapacitou 800 GB osadených v kompatibilnej diskovej polici, vymeniteľné v prípade poruchy počas prevádzky zariadenia,
- 100% kompatibilné s originálnym OS/firmvérom diskového poľa
Prevedenie diskových políc prepevné disky Všetky požadované 2,5“ disky typu SAS a SSD musia byť osadené v diskových policiach s maximálnou výškou diskovej police 2U.
Príslušenstvo Súčasťou dodávky musí byť všetka zodpovedajúca kabeláž na vzájomné pripojenie dodaných zariadení do existujúcej infraštruktúry Objednávateľa.
Napájanie 230V, zdroje napájania - redundantné, no SPOF,vymeniteľné v prípade poruchy počas prevádzky zariadenia. Napájacia kabeláž musí byť súčasťou dodávky, konektory typu C13-C14 pre pripojenie do rack PDU
Záruka a servis Záručná doba minimálne 36 mesiacov, možnosť prijatia servisnej požiadavky 24x7, s odozvou najneskôr nasledujúci pracovný deň.
- Na prijímanie servisných požiadaviek musí dodávateľ disponovať vlastným systémom na nahlasovanie požiadaviek a porúch v režime 24x7 a to minimálne telefonicky alebo e-mailom.
Kvalita dodávky Objednávateľ požaduje dodávku výlučne nových nepoužívaných zariadení, nebude akceptovať používané alebo repasované zariadenia
Montáž a konfigurácia Súčasťou dodávky musí byť doprava, montáž, inštalácia, konfigurácia zariadenia, rozšírenie diskových priestorov pre aplikačné servery, aktualizácia dokumentácie a prevzatie do záruky
 2. Požiadavky na virtualizačnú platformu
Funkcia
Dodávateľ zabezpečí dedikované hardvérové a softvérové prostriedky pre potreby inštalácie virtuálneho prostredia. Hardvérová a softvérová kapacita prostredia je popísaná nižšie.
Minimálny požadovaný výkon pre prevádzku virtuálnej platformy musí spĺňať nasledovné parametre: ● 60 vCPU (max. oversubscription 1:5) ● 256 GB vRAM ● Sieťové pripojenie s priepustnosťou min. 2x10 Gbps
 3. Požiadavky na pripojenie do siete:
Funkcia
Súčasťou dodávky je zabezpečenie pripojenia všetkých sieťových komponentov prostredníctvom SFP+ modulov do existujúceho prepínača typu Cisco WS-C4500X-F-32SFP+, Catalyst 4500-X 32 Port 10G IP Base .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SFP-H10GB-CU3M - 3m 10G SFP+ Passive Direct Attach Copper Twinax Cable ks 4
 4. Požiadavky na softvérové vybavenie:
Funkcia
Windows Server Datacenter Core 2016 Government CoreLic - 8x
1 CPU VMware vSphere 6.x Standard  ; VMware vCenter Server 6.x
1CPU 3Core (0.5 core factor) Oracle database EE (Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual) Oracle active data Guard
4vCPU SQL Server Standard Government CoreLic
5 seats Genesys CIM Platform v8.1 5 seats Genesys Inbound Voice 5 seats Genesys Recording Connector 5 seats Genesys Workspace 5 seats Genesys Advanced Agent Connector
 5. Požiadavky na pripojenie do verejnej telefónnej siete:
Funkcia
Súčasťou riešenia je dodanie Session Border Controllera (SBC) pre zabezpečenie prestupu do verejnej telefónnej siete cez štandard SIP pre minimálne 10 paralelných kanálov.
Prepojenie s verejnými hlasovými sieťami bude implementované na báze protokolovej skupiny SIP-I a zvyklostí pre SIP National Interconnect popísanými v technických špecifikáciách v dokumente RIO (Reference Interconnect Offer).
Zariadenie SBS musí poskytnúť otvorené aplikačné rozhranie na extrakciu NRN (Network Routing Number), číslo volajúceho a ďalších signalizačných parametrov pre potreby externej aplikácie prevádzkovanej Obstarávateľom.
 6. Požiadavky na konfiguráciu a inštaláciu:
Funkcia
Fyzická inštalácia do 19“ stojana v dátovom centre Telekom, Varšavská 83/24, Bratislava.
Inštalácia virtuálneho prostredia (vrátane požadovaného softvéru), zaradenie do centrálneho managementu. Inštalácia a základná konfigurácia SBC, IP adresácia, vzdialený prístup a nastavenie SIP trunku na základe podkladov od operátora. Inštalácia a konfigurácia licencií Genesys nie je požadovaná a bude realizovaná Obstarávateľom.
Všetky softvérové licencie budú inštalované na dodávanom hardware. Dodávateľ zodpovedá za správny výber licencií tak, aby neporušovali licenčné a iné práva vlastníkov softvéru.
 7. Servisná podpora:
Funkcia
Požiadavka pre hardvérovú a softvérovú podporu všetkých dodaných komponentov po dobu 36 mesiacov. Help desk pohotovosť dodávateľa v režime 7x24 (7 dní v týždni počas 24 hodín), odozva do 20 min., garantovaná doba opravy v režime „Nasledujúci pracovný deň“.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Server bude určený na testovanie (lab) pripravovaných nových funkcionalít informačného systému. Existujúce prostredie využíva technológie firiem CISCO a ORACLE. Nové riešenie má byť založené na virtuálnej platforme s centralizovaným managementom.
Riešenie diskového poľa musí spĺňať nároky na vysokú dostupnosť tak aby výpadok ktoréhokoľvek komponentu nemal vplyv na beh prevádzkovanej služby.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Lehota dodania do 3 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
Ak predávajúci nedodá tovar v opísanom rozsahu podľa zmluvy, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Požiadavka pre hardvérovú a softvérovú podporu všetkých dodaných komponentov po dobu 36 mesiacov. Help desk pohotovosť dodávateľa v režime 7x24 (7 dní v týždni počas 24 hodín), odozva do 20 min., garantovaná doba opravy v režime „Nasledujúci pracovný deň“.
Požiadavky na konfiguráciu a inštaláciu: Fyzická inštalácia do 19“ stojana v dátovom centre Telekom, Varšavská 83/24, Bratislava. Inštalácia virtuálneho prostredia, zaradenie do centrálneho managementu. Konfigurácia diskového poľa.
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností Dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle príslušných ustanovení OPET.
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné podľa § 39 Občianskeho zákonníka. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky).
Doba splatnosti faktúry 30 dní od doručenia faktúry.
Ostatné práva a povinnosti, ktoré nie sú upravené v tejto zmluve, sa riadia ustanoveniami OPET.
Za každý prípad porušenia zmluvných povinností a podmienok zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 3000 ,- €.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 8/A 820 05 Bratislava 25, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

09.03.2020 00:00 — 09.06.2020 00:00

1,00 celý predmet zákazky

248 250,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.02.2020 13:54

04.03.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.03.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 650
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2020 11:30 - Vstupná ponuka 247 920,00 € Cena s DPH
04.03.2020 11:58 - Najvýhodnejšia ponuka 244 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS