30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
45650276
Eviden Slovakia s.r.o.
Pribinova 19/7828, Bratislava, 81109, SVK
Poskytovanie technickej podpory pre virtuálny páskový server Fujitsu
technická podpora, podpora, server, páskový server, Fujitsu
Služba
1. Poskytovanie technickej podpory pre virtuálny páskový server Fujitsu
|
|
---|---|
Funkcia |
- Technická podpora pre súčasne existujúce HW a SW vybavenie systému pre systém virtuálneho páskového servera Fujitsu Scalar na obdobie 24 mesiacov, |
- Zabezpečenie prechodu z dnes už vendorom nepodporovaných LTO5 drives na LTO7 drives najneskôr do 10 týždňov od účinnosti zmluvy (dodanie nových LT07 drives s 24 mesačnou zárukou), |
- Kontrola kvality nastavenia systému zo strany výrobcu riešenia po implementácii, konfigurácii a doladení nových LTO7 drives. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1. Podpora HW CS8000 V6 (S13) Packages (WG: CS1, SOG: S0C) (upgrade) 1 rok on-site ND RecT 7x24 | ks | 2 | ||
1.2. Podpora aplikácie CentricStor 1 rok 4h Rt 7x24 | ks | 2 | ||
1.3. Podpora HW: LSC5H-UTDP-L7BA Quantum Scalar i500 and AEL500 5U+ IBM LTO-7 Tape Drive Module, Full Height, 8Gb native Fibre Channel, Dual Port | ks | 2 | ||
1.4. SSCBB-NTDF-0121 Quantum Library (except Scalar i2000/i6000) Tape Drive Module, native Fibre Channel or Storage Networking (SNW) or EDLM, Installation and Configuration, up to 12, zone 1 | ks | 2 | ||
1.5. Service: SSC55-RS00-CB11 (7-10218-06) Quantum Scalar i500 23U Library, No Drives; Support Plan, Bronze (5x9xNBD CRU); Renewal, annual, zone 1 | ks | 2 | ||
1.6. Service: SLBBL-RTE5-CB11 (7-10728-73) Quantum Non-Enterprise End-of-Life LTO-7 Tape Drive Module in Scalar i500 libraries; Support Plan, Bronze (5x9xNBD CRU); Renewal, annual, zone 1 | ks | 2 | ||
1.7. Service: SSC5H-VS00-CB11 (7-00017-103) Quantum Scalar i500 Library, Quantum Onsite Installation of Customer Replaceable Units (CRUs); Support Plan, Bronze (5x9xNBD); annual, zone 1 | ks | 2 | ||
1.8. Implementácia do existujúceho prostredia objednávateľa | ks | 1 | ||
1.9. Quality check zo strany výrobcu | ks | 1 |
Názov |
I. CENA: |
1. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy Cenovú kalkuláciu, tzn. ocení podpoložky č. 1.1. až 1.9. uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti. V cenovej kalkulácii dodávateľ uvedie jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy uvedenou v článku IV tejto časti Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava osôb, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy; inštalácia na mieste plnenia; technická podpora; licencie; dodanie LTO7 drives; zabezpečenie kompatibility a zaistenie interoperability; poskytnutie záručného servisu) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
4. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
5. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa. |
2. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa (Bratislava). |
3. Lehota plnenia je nasledovná: |
a) začiatok poskytovania technickej podpory do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. Dokladom o začatí poskytovania technickej podpory je Protokol o začatí poskytovania technickej podpory podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Technická podpora bude poskytovaná 24 mesiacov od podpisu Protokolu o začatí poskytovania technickej podpory, |
b) zabezpečenie prechodu z dnes už vendorom nepodporovaných LTO5 drives na LTO7 drives do 10 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Dokladom o prechode na LTO7 je Akceptačný protokol podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
4. Dodávateľ je povinný okrem dodania nových LTO7 drives zabezpečiť aj ich kompatibilitu a interoperabilitu s objednávateľovou infraštruktúrou. |
5. Dodávateľ je povinný odstraňovať prípadné vzniknuté vady, ktoré vznikli v súvislosti s predmetom plnenia zmluvy počas záručnej doby a spôsobovali by nefunkčnosť objednávateľovej infraštruktúry. |
6. Plnenie bude uskutočňované 24 hodín denne, 7 dní v týždni. |
V. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Cena za predmet zmluvy za podpoložky č. 1.1. až 1.9. uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky - Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I tejto časti zmluvy, bude fakturovaná v 2 platbách/faktúrach - ročne vopred. |
3. Dodávateľ vystaví a doručí prvú faktúru vo výške polovice celkovej ceny predmetu zmluvy do 10 dní od podpisu Akceptačného protokolu. Prílohou prvej faktúry bude Protokol o začatí poskytovania technickej podpory a Akceptačný protokol podpísaný poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
4. Dodávateľ vystaví a doručí druhú faktúru vo výške polovice celkovej ceny predmetu zmluvy do 10 dní od začiatku druhého roka poskytovania technickej podpory. |
5. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
7. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
8. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
9. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť |
v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné |
zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100 000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod poskytovateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných Konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť |
najskôr v deň zápisu poskytovateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi fotokópiu potvrdenia od výrobcu virtuálneho páskového servera Fujitsu Scalar, resp. obchodného zastúpenia výrobcu pre trh ktoréhokoľvek členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o európskom hospodárskom priestore, že poskytovateľ je oprávnený vykonávať technickú podporu pre virtuálny páskový server Fujitsu Scalar. |
5. Pokiaľ z technickej špecifikácie premetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Poskytovateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
6. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
7. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
8. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12.03.2020 00:00 — 11.03.2022 23:59
1,00 cena celkom
169 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.02.2020 13:08
04.03.2020 09:00
04.03.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.02.2020 13:55 - Vstupná ponuka | 169 200,00 | € | Cena s DPH |
02.03.2020 11:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 168 840,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: