• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2020 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2020 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2020 10:55

Detail zákazky Z20204196

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2020 11:30
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2020 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2020 10:55

Základné údaje

Z20204196

OF-210400

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4482610

Objednávateľ

00603481

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava

Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK

Dodávateľ

46720804

Fast Web s. r. o.

Osadná 2, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup 4 ks firewallov

firewall; sieťové komponenty; sieťová bezpečnosť

  • 32422000-7 - Sieťové komponenty

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup 4 ks firewallov
Funkcia
Inštalácia 4ks sieťových zariadení so zameraním na sieťovú bezpečnosť označované ako next generation firewally, zariadenia v prevedení appliance, nie chassis. Zaradenia musia byť kompatibilne a musia byť schopné pripojenia do active-pasive a active-active clustra s existujúcimi zariadeniami FortiGate 100F.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Minimálny počet vstupno-výstupných rozhraní: a) USB port ks 1
b) Console port ks 1
c) GE RJ45 MGMT/DMZ ports ks 2
d) GE RJ45 WAN ports ks 2
e) GE RJ45 HA ports ks 2
f) GE RJ45 ports ks 12
g) 10 GE SFP + Slots ks 2
h) GE SFP Slots ks 4
i) GE RJ45/SFP Shared Media Pairs ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadovaný minimálny systémový výkon:
a) Enterprise Traffic MixIPS Throughput min. 2.6 Gbps
b) NGFW Throughput min. 1.6 Gbps
c) Threat Protection Throughput min. 1 Gbps
d) Firewall Throughput (1518/512/64 byte UDP packets) min. 20/18/10 Gbps
e) Firewall Latency (64 byte UDP packets) 5 μs
f) Firewall Throughput (Packets per Second) 15 Mpps
g) Concurrent Sessions (TCP) 1.5 Million
h) New Sessions/Second (TCP) 56,000
i) Firewall Policies 10,000
j) IPsec VPN Throughput (512 byte) 11.5 Gbp
k) Gateway-to-Gateway IPsec VPN Tunnels 2,500
l) Client-to-Gateway IPsec VPN Tunnels 16,000
m) SSL-VPN Throughput 750 Mbps
n) Concurrent SSL-VPN Users (Recommended Maximum, Tunnel Mode) 500
o) SSL Inspection Throughput (IPS, avg. HTTPS) 1 Gbps
p) SSL Inspection CPS (IPS, avg. HTTPS) 1,800
r) SSL Inspection Concurrent Session (IPS, avg. HTTPS) 135,000
s) Application Control Throughput (HTTP 64K) 2.2 Gbps
t) CAPWAP Throughput (1444 byte, UDP) 15 Gbps
u) Virtual Domains (Default/Maximum) 10/10
v) Maximum Number of Switches Supported min. 20
x) Number of APs (Total/Tunnel Mode) minimálne 56/28
y) Maximum Number of Tokens min. 4800
z) Maximum Number of Registered FortiClients - minimálny počet spárovaných zariadení/manažovaných bezpečnostných klientov na koncových staniciach 600
Redundantné napájanie: Áno
High Availability Configurations : Active/Active, Active/Passive, Clustering
Certification: ICSA Labs: Firewall, IPsec, IPS, Antivirus, SSL-VPN; IPv6
Požadované optické transcievery plne podporované s dodanými zariadeniami, ktoré budú súčasťou dodávky:
4 ks jedno vláknové, SM, 10 gig, 10 km, LC transcievery
5 ks optický patch kábel, LC-LC 9/125, 5 m
5 ks optický patch kábel, LC-LC 9/125, 3 m
Požadovaná podpora a záruka: 3 ročná podpora výrobcom 24/7 na hardware; 3 ročná dostupnosť na update operačného systému;
Súčasťou dodávky nie je: UTM Protection, Enterprise Protection, Care
Ponúkané riešenie však musí podporovať: Advanced Hardware Replacement (NBD), Firmware and General Upgrades, VPN, Traffic Management, UTM Services Bundle (Application Control, IPS, AV, Botnet IP/Domain, Mobile Malware Service, Web Filtering,
Ponúkané riešenie však musí podporovať: Antispam, FortiSandbox Cloud including Virus Outbreak and Content Disarm & Reconstruct Services
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
• Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
• Lehota dodania tovaru: najneskôr do 25 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
• Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 5 dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil k dodávanému tovaru vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami.
• Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 5 dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil v prípade dodávky tovaru (hardvéru) konkrétne typy a modely, ktoré chce dodať.
• Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 5 dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil k doklad, že softvérový produkt bol zakúpený od oficiálneho distribútora.
• Dodávateľ je povinný predmet zákazky dodať objednávateľovi celý naraz v sídle objednávateľa. Dodávateľ je povinný predmet zákazky dodať objednávateľovi len v pracovných dňoch v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi termín dodania (konkrétny deň a hodinu) minimálne dva pracovné dni vopred.
• Objednávateľ požaduje dodanie nových, nepoužívaných zariadení v originálnom neporušenom balení.
• Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať tovar, ak tovar svojimi vlastnosťami, resp. kvalitou, špecifikáciou, vadami nezodpovedá tovaru deklarovaného dodávateľom pri podpise kúpnej zmluvy.
• Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť nepoškodený tovar v pôvodných obaloch do 14 dní od prevzatia tovaru ak zistí, že dodaný tovar nespĺňa ktorúkoľvek z požadovaných technických špecifikácií alebo nespĺňa osobitné požiadavky na plnenie.
• Objednávateľ požaduje záruku na dodaný tovar (hardvérové aj softvérové súčasti) na dobu 36 mesiacov od dátumu dodania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

09.03.2020 10:00 — 31.03.2020 10:00

4,00 ks

39 700,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.02.2020 11:30

05.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 282
 25
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2020 12:33 - Vstupná ponuka 39 700,00 € Cena s DPH
04.03.2020 21:48 - Najvýhodnejšia ponuka 39 588,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS