31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
51053608
TriCare s. r. o.
Baltská 5172/5, Bratislava, 82107, SVK
Stolík nočný s jedálenskou doskou
stolík, jedálenská doska
Tovar, Služba
1. Stolík nočný s jedálenskou doskou
|
|
---|---|
Funkcia |
Nočný stolík s jedálenskou doskou vhodný pre nemocnice. |
Vhodný k polohovateľným lôžkam bez zdvihu lôžkovej plochy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Stolík nočný s jedálenskou doskou | ks | 21 | ||
Dĺžka stolíka | cm | 45 | 50 | |
Šírka stolíka | cm | 40 | 45 | |
Výška stolíka | cm | 80 | 90 | |
Dĺžka jedálenskej dosky | cm | 50 | 55 | |
Šírka jedálenskej dosky | cm | 34 | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál a hrany | laminát |
Prevedenie | obojstranné |
Integrovaná výklopná jedálenská doska bez výškového nastavenia | áno |
Odkladacia doska so zvýšeným okrajom z ABS plastu | áno |
Vo vnútri stolíka priestor pre nápojové PET flaše | áno |
Priestor pre obuv v spodnej časti stolíka | áno |
Bezpečnostné madlá zásuviek a dvierok | áno |
Dvojité brzditeľné kolieska | áno |
Názov |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú Nočné stolíky s jedálenskou doskou v počte 21kusov, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Miestom plnenia je zdravotnícke zariadenie objednávateľa (1 miesto dodania Bratislava). |
Záruka v dĺžke trvania 24 mesiacov. |
Dodacia lehota je 8 týždňov od záväznej objednávky. |
Cena za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH, montáže (v prípade, že tovar nie je zmontovaný) a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 3 dní. |
Dodávateľ do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien a celkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Objednávateľ a dodávateľ sa dohodli na jednorázovom plnení zmluvy. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na poskytnutie bezplatnej vzorky plnenia v lehote do 30 dní odo dňa zaslania výzvy na predloženie vzorky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa par.7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č.222/2004 Z.z. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená do 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 3 dní. |
Navrhnutá hodnota | Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 30 dní. |
Do 3 dní je nereálne odstraňovať vadu.
Názov | |
Pôvodná hodnota | Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Navrhnutá hodnota | Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. |
Zákon o pohľadávkach toto umožňuje, požiadavka a odôvodnenie zadávateľa je diskriminačná a obmedzujúca práva. Z uvedeného by bolo možné odvodiť, že neplánuje zaplatiť za dodanie tovaru inak by túto podmienku ani neuviedol a to i na základe toho, že v OP formulároch požadoval splatnosť min. 60 dní. Odporúčam neobjednávať bez finančných prostriedkov.
Limbová 5, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
23.03.2020 08:00 — 29.04.2020 14:00
21,00 ks
6 230,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.02.2020 09:04
04.03.2020 13:45
04.03.2020 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.02.2020 10:13 - Vstupná ponuka | 6 230,00 | € | Cena bez DPH |
04.03.2020 13:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 940,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: