42181810
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Nákup hygienických potrieb
toaletný papier, skladané papierové uteráky, tekuté mydlo, dopravné služby (bez prepravy odpadu)
Tovar, Služba
|
1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky: hygienické potreby
|
|
|---|---|
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Pol. č. 1: Toaletný papier Jumbo | ks | 3 000 | ||
| Pol. č. 2: Toaletný papier | ks | 14 000 | ||
| Pol. č. 3: Papierové skladané utierky na ruky ZZ počet balení v kartóne - 20, počet útržkov v balení - 250 | kartón | 420 | ||
| Pol. č. 4: Tekuté mydlo 5 l bandaska | ks | 120 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Položka č. 1: Toaletný papier Jumbo | farba: biela počet vrstiev: 2 materiál: 100% celulóza priemer kotúča: 19 cm |
| Položka č. 2: Toaletný papier | farba: biela počet vrstiev: 2 materiál: 100% celulóza návin: 68 m |
| Položka č. 3: Papierové skladané utierky na ruky ZZ | farba: šedá počet vrstiev: 1 rozmer: 25x23cm |
| Položka č.4: Tekuté mydlo | funkcia: dezinfekčné aróma: s arómou konzistencia: husté, nevytekajúce zo zásobníkov |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH, DPH, ceny s DPH a bez DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy pre každú položku jednotlivo, zaokrúhlené na dve desatinné miesta |
| Požaduje sa dodanie tovaru: - s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH |
| Ekvivalentný výrobok verejný obstarávateľ pripúšťa len za podmienok, ak daný výrobok spĺňa kvalitatívne, technické a funkčné požiadavky na položky predmetu zákazky. Dôkazný prostriedok je na strane dodávateľa |
| Dodávateľ je povinný dodať tovar do 14 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
| Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať |
| Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH |
| Splatnosť faktúry objednávateľ požaduje 30 dní |
Námestie Ľ. Štúra 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
09.03.2020 09:00 — 23.03.2020 15:00
1,00 v zmysle opisného formulára
22 712,16
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.02.2020 11:18
04.03.2020 15:00
04.03.2020 15:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 28.02.2020 11:55 - Vstupná ponuka | 22 712,16 | € | Cena s DPH |
| 04.03.2020 07:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 692,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: