• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2020 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2020 17:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2020 17:50

Detail zákazky Z20204116

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2020 11:18
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2020 17:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2020 17:50

Základné údaje

Z20204116

OF-210054

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4480182

Objednávateľ

42181810

Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky

Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup hygienických potrieb

toaletný papier, skladané papierové uteráky, tekuté mydlo, dopravné služby (bez prepravy odpadu)

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 33741100-7 - Čistiace prostriedky na ruky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky: hygienické potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pol. č. 1: Toaletný papier Jumbo ks 3 000
Pol. č. 2: Toaletný papier ks 14 000
Pol. č. 3: Papierové skladané utierky na ruky ZZ počet balení v kartóne - 20, počet útržkov v balení - 250 kartón 420
Pol. č. 4: Tekuté mydlo 5 l bandaska ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Položka č. 1: Toaletný papier Jumbo farba: biela     počet vrstiev: 2     materiál: 100% celulóza     priemer kotúča: 19 cm
Položka č. 2: Toaletný papier farba: biela     počet vrstiev: 2     materiál: 100% celulóza     návin: 68 m
Položka č. 3: Papierové skladané utierky na ruky ZZ farba: šedá     počet vrstiev: 1     rozmer: 25x23cm
Položka č.4: Tekuté mydlo funkcia: dezinfekčné     aróma: s arómou     konzistencia: husté, nevytekajúce zo zásobníkov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH, DPH, ceny s DPH a bez DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy pre každú položku jednotlivo, zaokrúhlené na dve desatinné miesta
Požaduje sa dodanie tovaru: - s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH
Ekvivalentný výrobok verejný obstarávateľ pripúšťa len za podmienok, ak daný výrobok spĺňa kvalitatívne, technické a funkčné požiadavky na položky predmetu zákazky. Dôkazný prostriedok je na strane dodávateľa
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 14 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH
Splatnosť faktúry objednávateľ požaduje 30 dní

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Ľ. Štúra 1, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

09.03.2020 09:00 — 23.03.2020 15:00

1,00 v zmysle opisného formulára

22 712,16

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.02.2020 11:18

04.03.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.03.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 155
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2020 11:55 - Vstupná ponuka 22 712,16 € Cena s DPH
04.03.2020 07:48 - Najvýhodnejšia ponuka 22 692,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS