17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
47966947
ABAmet, s.r.o.
Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK
Nábytok kovový
Nábytok kovový
Tovar, Služba
1. Univerzálna skriňa
|
|
---|---|
Funkcia |
Univerzálna skriňa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Univerzálna skriňa | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dvojdverová kovová skriňa policová s otočnými dverami | |
počet políc (prestaviteľné po min. 25 mm) | min. 4 |
nosnosť police | min. 60 kg |
kľúče | min. 2 ks |
rozmery: v x š x h | min. 1990 x 1000 x 600 mm |
kapacita zakladačov | min. 5 radov |
farebné prevedenie | podľa dohody s objednávateľom |
2. Lieková skriňa
|
|
---|---|
Funkcia |
Lieková skriňa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Lieková skriňa | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
lieková skriňa s dverami z kalného skla v hornej časti, na kolieskach | |
police | min. 3 sklenené, výškovo nastaviteľné |
kolieska | 4 ks, z toho min. 2 s brzdou |
dvere s dvojbodovým uzamykaním, | min. 2 kľúče |
rozmery: h x š x v | min. 435 x 800 x 1890 mm |
farebné prevedenie | podľa dohody s objednávateľom |
3. Kovová kartotéková skriňa 4 zásuvková
|
|
---|---|
Funkcia |
Kovová kartotéková skriňa 4 zásuvková |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kovová kartotéková skriňa 4 zásuvková | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
kartotéka z oceľového plechu pre formát závesnej zložky A4, | |
zásuvky sú osadené teleskopickými guličkovými pojazdmi so 100% výsuvom zásuvky pre jednoduchšiu prácu s dokumentmi | |
pojazd zásuviek je veľmi ľahký a tichý | |
čelá zásuviek sú vybavené štítkom pre zasunutie popisku | |
nosnosť zásuvky: | min. 40 kg |
systém blokácie zásuviek zamedzuje súčasnému vysunutiu viac zásuviek naraz a bráni tak možnému prevážanie celej kartotéky | |
centrálne zamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi | |
Rozmery: v x š x h | min. 1321 x 413 x 622 mm |
Počet radov vedľa seba: | jednoradová |
Farebné prevedenie: | podľa dohody s objednávateľom |
4. Nadstavec (závesná skrinka)
|
|
---|---|
Funkcia |
Nadstavec (závesná skrinka) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nadstavec (závesná skrinka) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet políc | min. 1 ks, ktorá je prestaviteľná po min. 25 mm |
nosnosť police | min. 60 kg |
kľúče | min. 2 ks |
rozmery: v x š x h | min. 465 x 600 x 435 mm |
farebné prevedenie: | podľa dohody s objednávateľom |
Názov |
1. POZOR!!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru.Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom,ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie. |
3. POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
4.POZOR!!! Žiadame, aby predmet zákazky bol v prevedení v zmysle prílohy z dôvodu zachovania jednotného vzhľadu oddelenia. |
5.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
6. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia,ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8.00 do 14.00 hod. |
7.Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný v lehote dohodnutej s objednávateľom. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku. |
8.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH,sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH). |
9. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť tč a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií. |
10.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa jej doručenia. |
11.Nedodržanie podmienky č.1,2,12 a 13 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
12.Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
13. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
13.03.2020 08:00 — 30.04.2020 14:00
1,00 skupina produktov
2 150,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.02.2020 08:02
04.03.2020 13:00
04.03.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.02.2020 08:30 - Vstupná ponuka | 2 150,00 | € | Cena bez DPH |
04.03.2020 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 149,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: