• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2020 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2020 13:56

Detail zákazky Z20204115

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2020 13:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2020 13:56

Základné údaje

Z20204115

OF-210340

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4480160

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

47966947

ABAmet, s.r.o.

Mierové nám. 4, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok kovový

Nábytok kovový

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 33192000-2 - Zdravotnícky nábytok
  • 39132200-8 - Kartotékové skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Univerzálna skriňa
Funkcia
Univerzálna skriňa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Univerzálna skriňa ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dvojdverová kovová skriňa policová s otočnými dverami
počet políc (prestaviteľné po min. 25 mm) min. 4
nosnosť police min. 60 kg
kľúče min. 2 ks
rozmery: v x š x h min. 1990 x 1000 x 600 mm
kapacita zakladačov min. 5 radov
farebné prevedenie podľa dohody s objednávateľom
 2. Lieková skriňa
Funkcia
Lieková skriňa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lieková skriňa ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
lieková skriňa s dverami z kalného skla v hornej časti, na kolieskach
police min. 3 sklenené, výškovo nastaviteľné
kolieska 4 ks, z toho min. 2 s brzdou
dvere s dvojbodovým uzamykaním, min. 2 kľúče
rozmery: h x š x v min. 435 x 800 x 1890 mm
farebné prevedenie podľa dohody s objednávateľom
 3. Kovová kartotéková skriňa 4 zásuvková
Funkcia
Kovová kartotéková skriňa 4 zásuvková
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kovová kartotéková skriňa 4 zásuvková ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kartotéka z oceľového plechu pre formát závesnej zložky A4,
zásuvky sú osadené teleskopickými guličkovými pojazdmi so 100% výsuvom zásuvky pre jednoduchšiu prácu s dokumentmi
pojazd zásuviek je veľmi ľahký a tichý
čelá zásuviek sú vybavené štítkom pre zasunutie popisku
nosnosť zásuvky: min. 40 kg
systém blokácie zásuviek zamedzuje súčasnému vysunutiu viac zásuviek naraz a bráni tak možnému prevážanie celej kartotéky
centrálne zamykanie kvalitným cylindrickým zámkom s dvoma kľúčmi
Rozmery: v x š x h min. 1321 x 413 x 622 mm
Počet radov vedľa seba: jednoradová
Farebné prevedenie: podľa dohody s objednávateľom
 4. Nadstavec (závesná skrinka)
Funkcia
Nadstavec (závesná skrinka)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nadstavec (závesná skrinka) ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
počet políc min. 1 ks, ktorá je prestaviteľná po min. 25 mm
nosnosť police min. 60 kg
kľúče min. 2 ks
rozmery: v x š x h min. 465 x 600 x 435 mm
farebné prevedenie: podľa dohody s objednávateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. POZOR!!!  Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2. POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru.Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom,ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
3. POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4.POZOR!!! Žiadame, aby predmet zákazky bol v prevedení v zmysle prílohy z dôvodu zachovania jednotného vzhľadu oddelenia.
5.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
6. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia,ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8.00 do 14.00 hod.
7.Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný v lehote dohodnutej s objednávateľom. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
8.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH,sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH).
9. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť tč a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií.
10.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa jej doručenia.
11.Nedodržanie podmienky č.1,2,12 a 13 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
12.Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
13. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

13.03.2020 08:00 — 30.04.2020 14:00

1,00 skupina produktov

2 150,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.02.2020 08:02

04.03.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.03.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 550
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2020 08:30 - Vstupná ponuka 2 150,00 € Cena bez DPH
04.03.2020 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka 2 149,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS