• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2020 13:04
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2020 12:50

Detail zákazky Z20204104

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2020 13:04
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2020 12:50

Základné údaje

Z20204104

OF-208938

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4477691

Objednávateľ

00607231

Národný ústav detských chorôb

Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK

Dodávateľ

31412971

Fresenius Medical Care Slovensko, spol. s r.o.

Plynárenská 7/C, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hemodialyzačný prístroj pre detského pacienta (2ks)

hemodialýza, hemodialyzačný prístroj

  • 33181100-3 - Hemodialyzačné prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hemodialyzačný prístroj pre detského pacienta
Funkcia
- nový, nerepasovaný, nepoužívaný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
možnosť zmeny prietoku dialyzátu -autoprietok ml/min 300-700
možnosť zmeny prietoku krvi ml/min 30-500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hemodialyzačný prístroj - popis:
heparínová pumpa áno
objemovo riadená ultrafiltrácia áno
bikarbonátová dialýza áno
post-dilučná HDF áno
pre-dilučná HDF áno
Online Hemodiafiltrácia / Hemofiltrácia áno
Online plus Auto-Substitúcia (AutoSub) áno
automatické meranie užitej dialyzačnej dávky Kt/V
automatické meranie efektívne in-vivo clearance urey
automatické meranie koncentrácie sodíka v plazme
Blood Pressure Monitoring (BPM) - sledovanie krvného tlaku áno
Blood Temperature Monitor (BTM) - monitorovanie teploty krvi áno
Blood Volume Monitor (BVM) - monitorovanie objemu krvi áno
kalkulácia efektívneho prietoku krvi áno
bezpečnostné klapky 2 bezpečnostné klapky (venózna a arteriálna)
senzory úniku tekutín áno
vlastný zdroj elektrickej energie na núdzový chod áno
komunikácia s personálom cez dotykovú obrazovku v slovenskom jazyku
teplota dialyzačného roztoku od 34 do 39 °C áno
ekologická dezinfekcia áno
ergonomická konštrukcia áno
profilový modul sodíka a ultrafiltrácie áno
dialýza HD, HDF, SN (jednoihlová dialýza s jednou pumpou - "klick/klack")
presná ultrafiltrácia (+- 1%) áno
nízka energetická náročnosť áno
možnosť predprogramovania chemickej dezinfekcie áno
možnosť použitia rôznych dezinfektantov bez zásahu servisu áno
automatická kontrola množstva a kvality dezinfekčného roztoku áno
krátky čas dezinfekcie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Odovzdanie kompletnej užívateľskej dokumentácie.
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, inštalácia, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením zmluvy
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Záručná doba: min. 24 mesiacov. Servisný zásah do 24 hodín od nahlásenia poruchy. Návrh lehoty splatnosti faktúry je 60 dní.
Požaduje sa predložiť v elektronickej forme na adresu kontaktnej osoby do 5 prac. dní od uzatvorenia zmluvy: podrobný aktualizovaný rozpočet, identifikáciu výrobcu a presný typ ponúkaného zariadenia - predmetu plnenia, podrobné plnenie všetkých požadovaných technických parametrov prístroja a vyhlásenie o zhode a doplňujúce dokumenty k nemu, na základe ktorých bolo vydané. Pri použití ekvivalentného riešenia/riešení aj zoznam použitých ekvivalentných riešenia/riešení
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ musí mať zahrnuté v jednotkovej cene prípadného ekvivalentného riešenia všetky povinnosti a náklady spojené s použitím ekvivalentu. Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak objednávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce zo zmluvy, ktorá bude uzatvorená zadaním tejto zákazky, alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa na tretiu osobu, je neplatný. Akýkoľvek súhlas Objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová č.1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

20.04.2020 13:00

2,00 ks

29 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.02.2020 13:04

03.03.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.03.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 302
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2020 10:16 - Vstupná ponuka 28 000,00 € Cena bez DPH
28.02.2020 10:16 - Najvýhodnejšia ponuka 28 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS