17336112
Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky
Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Laserová multifunkčná tlačiareň
Laserová multifunkčná tlačiareň
Tovar, Služba
1. Laserová multifunkčná tlačiareň HP Laser Jet Pro M521 dn alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Laserová multifunkčná tlačiareň |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laserová multifunkčná tlačiareň | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače: | laserová čiernobiela |
Funkcie: | automatická obojstranná tlač (duplex), kopírovanie a skenovanie, fax, |
Pripojenie: | LAN, USB |
Formáty papiera: | A4, A5, A6 |
Tlačové parametre: | |
Maximálne rozlíšenie tlače: | 1 200 DPI |
Rýchlosť čiernobielej tlače: | min. 40 str./min |
Vstupný zásobník: | min. 500 listov |
Doba tlače prvej strany (čb tlač): | min. 7,84 s |
Mesačné zaťaženie: | min. 75 000 str./mesiac |
Výstupný zásobník: | min. 250 listov |
Skenovanie: | |
Funkcie skeneru: | automatický podávač, skenovanie do e-mailu |
Rozlíšenie skeneru: | 1 200 DPI |
Rýchlosť skenovania: | min. 19 str./min |
Rozmery: (v x h x š) mm | min. 508 x 465 x 465 |
Displej | Dotykový |
2. Laserová multifunkčná tlačiareň Canon i-SENSYS MF643Cdw alebo ekvivalent
|
|
---|---|
Funkcia |
Laserová multifunkčná tlačiareň |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laserová multifunkčná tlačiareň | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače: | laserová, farebná |
Funkcie: | tlačiareň, scanner, kopírka |
Max. rozlíšenie: | 600 x 600 DPI |
Max. veľkosť tlače: | A4 - 21 x 29.7 |
Rýchlosť tlače farebne: | min. 21 str./min |
Rýchlosť tlače čiernobielo: | min. 21 str./min |
Pracovná záťaž: | min. 30000 str./mesiac |
Možnosť obojstrannej tlače: | Automatický |
Podpora priamej tlače: | Áno |
Typ farebnej náplne: | samostatné farby |
Rozlíšenie skenera: | min. 600 x 600 |
Rýchlosť kopírovania čiernobielo: | min. 21 str./min |
Rozhranie Wi-Fi: | Áno |
LAN (Ethernet): | Áno |
Porty tlačiarne: | USB port |
Automatický podávač: | Áno |
Názov |
1. POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť. |
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas celej doby trvania tejto zmluvy, cenník ostatných druhov tovaru, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru a na vyžiadanie vzorky tovaru, ktoré chce dodať s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. |
3.POZOR !!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS. |
4.Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný. |
5. POZOR !!! - Požaduje sa dodanie nového nepoužitého tovaru: |
- do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy, |
- na dohodnuté miesto plnenia, |
- v pracovný deň od 9.00 do 15.00 hod. |
- s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cena bez DPH, jednotkovú cena s DPH, sadzbu DPH, celková cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH), |
- so servisnou dokumentáciou, ktorá musí min. obsahovať návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, záručný list, preberací protokol,vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
6. POZOR !!! V prípade dodania tovaru prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list. |
7. Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, priamo zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi oznámené bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy). Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve, kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa. |
8. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
10.Objednávateľ požaduje min. 24 mesačnú záručnú dobu odo dňa podpísania preberacieho protokolu/dodacieho listu. |
11. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávok a riešenie reklamácií. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstrániť. |
12. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom,má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
13. Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: |
- vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, |
- nástup servisného technika na servisnú opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od nahlásenia poruchy dodávateľovi, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servisnú opravu, |
- odstránenie vád/porúch najneskôr do 5 pracovných dní od nástupu servisného technika na servisnú opravu v prípade potreby dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky, |
- v prípade, ak dodávateľ nie je z objektívnych príčin schopný odstrániť vadu/poruchu v požadovanom termíne, je povinný objednávateľovi vypožičať plne funkčný náhradný tovar (identický), a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu, |
- dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
14. Nedodržanie požiadavky objednávateľa č. 1, 2 a 4 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. Ak sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné alebo lepšie kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady. |
Názov | Upresnenie |
záruka | min. 24 mesiacov |
Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
13.03.2020 08:00 — 20.03.2020 14:00
2,00 ks
806,65
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.02.2020 08:00
04.03.2020 11:00
04.03.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.02.2020 08:37 - Vstupná ponuka | 800,00 | € | Cena bez DPH |
28.02.2020 08:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: