00492531
Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik
Ulič 96, Ulič, 06767, SVK
36219533
Beuker, s.r.o.
P.O.Box 16, Boleráz, 91908, SVK
Kukuričné mláto.
Kŕmna surovina pre hovädzí dobytok, kukuričné mláto.
Tovar, Služba
1. Kukuričné mláto.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zmes kukuričnej vlákniny s prídavkom kukuričného výluhu a kukuričných zlomkov. Surovina zodpovedá požiadavkám na výrobu NON GMO. |
Nutričná hodnota kukuričného mláta: - nasledujúce hodnoty sú uvedené v g/kg sušiny: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
NEL | g/kg | 7,23 | 7,5 | |
NL | g/kg | 220 | 240 | |
Tuk | g/kg | 40 | 45 | |
Popol | g/kg | 49 | 59 | |
Hrubá vláknina | g/kg | 100 | 125 | |
Škrob | g/kg | 116 | ||
Cukry | g/kg | 30 | 70 | |
P | g/kg | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia: | konzervované kyselinou propiónovou. |
Špecifikácia: | obsah organickej hmoty min. 82 %, obsah sušiny viac ako 40 %. |
Špecifikácia: | požadujeme aby produkt NEOBSAHOVAL geneticky modifikované organizmy |
Špecifikácia: | potvrdenie, že auto predtým neviezlo geneticky modifikované organizmy (GMP+kód) |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a zavakovania na mieste plnenia. |
2. Požaduje sa predložiť opis, prospektový materiál alebo fotografie na plnenie zmluvy. |
3. Kŕmna surovina pre hovädzí dobytok musí byť v súlade s opisným formulárom - variantné riešenie nebude akceptované z dôvodu, že hovädzí dobytok je nastavený podľa hore uvedenej kŕmnej suroviny. |
4. Kŕmne suroviny môže predávať – dávať ponuku na verejné obstarávanie iba subjekt, ktorý je registrovaný na ÚKSUPe ako výrobca alebo sprostredkovateľ predaja kŕmnych surovín. |
5. Všetky dokumenty týkajúce sa tejto zákazky: opis, prospektový materiál alebo fotografie na plnenie zmluvy, potvrdenie o registrácií na ÚKSUPe, referencie s poľ. podnikov a skúsenosti s použitím daného produktu (min. 3 poľ.podniky) je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi (objednávateľovi) do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
6. Spôsob financovania za dodaný tovar: |
6.1 Úhrada za dodaný tovar sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej a doručenej faktúry, ktorá bude mať náležitosti daňového dokladu. |
6.2 Faktúra bude obsahovať cenu s DPH, sadzbu DPH, vyčíslenú DPH, cenu bez DPH. |
6.3 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy. |
6.4 Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
6.5 Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom prevzatí tovaru, ktorý spĺňa technické vlastnosti a požiadavky v zmysle zmluvy. |
6.6 Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu. |
7. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
7.1 Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
7.2 Odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
7.3 Odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok vedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
7.3.1 - ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme. |
7.4 Ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán. |
7.4.1 - ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy. |
7.4.2 - pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
7.5 Výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov. |
7.5.1 – ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi. |
7.5.2 – výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy. |
067 67 Ulič 96, Ulič, Snina, Prešovský, Slovenská republika
09.03.2020 07:00 — 16.03.2020 14:00
50,00 t
4 900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
27.02.2020 08:44
03.03.2020 08:45
03.03.2020 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.02.2020 15:30 - Vstupná ponuka | 4 900,00 | € | Cena bez DPH |
27.02.2020 15:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: