• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2020 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2020 08:34
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2020 09:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2020 09:45

Detail zákazky Z20204071

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.02.2020 08:36
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2020 08:34
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2020 09:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2020 09:45

Základné údaje

Z20204071

OF-210282

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4482596

Objednávateľ

30794544

Bratislavské kultúrne a informačné stredisko, príspevková organizácia

Židovská 1, Bratislava, 81515, SVK

Dodávateľ

43860125

Pow-en a.s.

Prievozská 4B, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka zemného plynu

Dodávka zemného plynu, preprava ZP, distribúcia ZP, služby obchodníka.

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 65200000-5 - Rozvod plynu a súvisiace služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka zemného plynu
Funkcia
Predmetom tejto zákazky je dodávka zemného plynu v nižšie uvedených predpokladaných množstvách do troch odberných miest ( ďalej OM ) Odberateľa v trvaní 24 mesiacov na vykurovanie a ohrev TUV.
Plynu je poskytovaná vrátane zabezpečenia prepravy a distribúcie plynu, ako i poskytovania systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. odberné miesto (OM) - maloodber v tarife M7, Pre dpokladané množstvo plynu na 24 mesiacov - zmluvné množstvo (ZM) MWh 352
2. odberné miesto (OM) - maloodber v tarife M8, Pre dpokladané množstvo plynu na 24 mesiacov - zmluvné množstvo MWh 548
3. odberné miesto (OM) - S9 Predpokladané množstvo plyn u na 24 mesiacov – zmluvné množstvo MWh 1878
- podiel zo ZM pre mesiac január % 20
- podiel zo ZM pre mesiac február % 18
- podiel zo ZM pre mesiac marec % 11
- podiel zo ZM pre mesiac apríl % 5
- podiel zo ZM pre mesiac máj % 1
- podiel zo ZM pre mesiac jún % 1
- podiel zo ZM pre mesiac júl % 1
- podiel zo ZM pre mesiac august % 1
- podiel zo ZM pre mesiac september % 1
- podiel zo ZM pre mesiac október % 8
- podiel zo ZM pre mesiac november % 15
- podiel zo ZM pre mesiac december % 18
Denné maximálne množstvo m³ 1 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. OM - Č0M 4100012834 Druh tarify - M7
2. OM - ČOM 4100008052 Druh tarify -M8
3. OM – ČOM 4101512397 Druh tarify - S9
1. OM - identifikátor POD SKSPPDIS000110105917
2. OM - identifikátor POD SKSPPDIS00011019383
3. OM - identifikátor POD SKSPPDIS010130001177
Tolerancia odberu plynu neobmedzená odchylka
Vyhodnocovací rok - začiatok pre obe kategórie odberu Od 01.04.2020
Vyhodnocovacie obdobie: pre OM v tarife M4 posledný deň kalendárneho roka Do 31.03.2022
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia sa nachádza v Bratislave I a Odberateľ doplní presnú adresu odberných miest do piatich dní od uzatvorenia zmluvy. Odberné miesto, jeho číslo a druh tarify sa nachádza v technickej špecifikácii predmetu.
Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky zemného plynu do odmerného miesta Odberateľa, vrátane distribúcie a prepravy aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku zodpovedajúcu technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, za dodržania právnych predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať Odberateľovi dohodnuté množstvo zemného plynu v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste.
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať Odberateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou zemného plynu a poskytovanými distribučnými službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s celoštátnymi legislatívnymi zmenami a rozhodnutiami ÚRSO.
Ponúknutá cena bude predkladaná za celé zmluvné množstvo odberu.
Úhrada za skutočne odobratý zemný plyn sa uskutoční na základe faktúry Dodávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
Dodávateľ zašle odberateľovi po skončení každého fakturačného obdobia vyúčtovaciu faktúru za skutočnú dodávku zemného plynu v súlade s kalkuláciou ceny.
Fakturačné obdobie je pri tarife SO obdobie od prvého do posledného dňa (vrátane) každého kalendárneho mesiaca, pri malom odbere M4 fakturačné obdobie končí k 31.12. kalendárneho roka, za ktoré sa vykonáva vyúčtovanie odberu plynu, resp. k poslednému dňu trvania zmluvy.
Dodávateľ vo faktúre rozčlení fakturovanú sumu na čiastku fakturovanú za služby obchodníka, čiastku fakturovanú za služby prepravy a čiastku fakturovanú za služby distribúcie s uvedením jednotkových cien a množstiev za každú službu zvlášť.
Každá faktúra bude vystavená v písomnej forme a doručená do miesta sídla odberateľa. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu.
Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia odberateľovi. V prípade omeškania s platením faktúr sa dojednávajú úroky z omeškania počítané podľa Nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z.z. v platnom znení.
Dohodnutá cena môže byť zmenená iba v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí URSO.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod. , majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok.
Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.04.2020 do 31.03.2022.
Dodávateľ je povinný predložiť Odberateľovi štruktúru zmluvnej ceny podrobnú kalkuláciu ceny za zmluvné množstvo odberu plynu do 7 dní od uzavretia zmluvy a predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH.
Odberateľ preberá zodpovednosť za odchýlku zmluvného množstva v celom rozsahu. Tolerancia odberu je neobmedzená.
A/ Dodávateľ do 7 pracovných dní od podpisu zmluvy predloží Objednávateľovi v originály, alebo úradne overenej fotokópii:
- platné povolenie, alebo potvrdenie o splnení oznamovacej povinnosti na podnikanie v plynárstve s rozsahom podnikania dodávok plynu podľa rozhodnutia URSO, v znení zákona č. 250/2012 Z. z. o regulácii v sieťových odvetviach a podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene niektorých zákonov,
- doklad, ktorým preukáže, že má uzatvorenú zmluvu na vymedzenom území Slovenskej republiky, alebo zahájil rokovanie o uzatvorení zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej siete.
B/ Dodávateľ predloží Odberateľovi do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v súlade s Prílohou č. 1, Všeobecné zmluvné podmienky, štruktúru zmluvnej ceny, t.j. rozpis jednotlivých položiek, z ktorých bola cena zložená v kontraktačnej ponuke, a to v rozsahu min.:
- cena za dodávku plynu - jednotková cena za komoditu je počas trvania zmluvy nemenná,
- cena za distribučné služby - jednotkovú cenu za distribučné služby je dodávateľ oprávnený upraviť vo faktúre výlučne rozdielom medzi cenou za distribučné služby podľa cenníka distribúcie príslušného PDS platného
v čase predloženia kontraktačnej ponuky a príslušných cenových rozhodnutí ÚRSO platných v čase predloženia kontraktačnej ponuky, a cenou za distribučné služby v zmysle príslušných platných a účinných rozhodnutí ÚRSO v čase dodania predmetu plnenia,
- daň z pridanej hodnoty,
- spotrebnú daň,
- ostatné položky, z ktorých sa skladá zmluvná cena.
Dodávateľ sa zaväzuje na zastupovanie odberateľa, a na vykonanie všetkých potrebných úkonov súvisiacich so zmenou dodávateľa plynu v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov a Prevádzkového poriadku spoločnosti SPP - distribúcia, a.s., na podklade splnomocnenia.
Odstúpiť od tejto zmluvy je možné v prípadoch podstatného porušenia tejto zmluvy a v ostatných prípadoch podľa ustanovení Obchodného zákonníka.
Dodávateľ je povinný akceptovať všetky zmeny odberných miest odberateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Židovská č. 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.04.2020 00:00 — 31.03.2022 00:00

2 778,00 MWh

95 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.02.2020 08:36

05.03.2020 08:34

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.03.2020 08:49

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 187
 55
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2020 11:24 - Vstupná ponuka 94 999,99 € Cena bez DPH
05.03.2020 07:50 - Najvýhodnejšia ponuka 92 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS