• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2020 15:38
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2020 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2020 11:30

Detail zákazky Z20204027

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2020 15:38
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2020 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2020 11:30

Základné údaje

Z20204027

OF-208776

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4477657

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

00615803

R A D I X spol. s r.o.

Kremnička 36, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

LED operačné lampy a vyšetrovacie lampy

LED, operačná lampa, vyšetrovacia lampa, led lampa

  • 33167000-8 - Operačné lampy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. LED operačná lampa vyššieho štandardu pre operačné sály
Funkcia
Dvojramenná  a dvojkupolová operačná lampa s výškovo nastaviteľnými ramenami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
LED operačná lampa vyššieho štandardu pre operačné sály ks 1
Rotácia ramien (bez obmedzenia) stupeň 360
Spodná hrana kotviacej rúry,  resp. spodná hrana hlavnej osy vo výške od podlahy mm 2200
Výškové polohovanie svietidiel v rozsahu minimálne (rúčka svietidla od podlahy) mm 1700 - 2200
Výkon hlavného svietidla minimálne, s možnosťou vybudenia vyšším o 10.000 lux lux 150000
Výkon satelitného svietidla minimálne, resp. zhodný s hlavným svietidlom lux 120000
Farebná teplota svietidla v rozsahu minimálne K 3800 4800
Životnosť LED zdrojov svetla hodina 50000
Kotvenie do stropu so štandardnou výškou (podľa operačnej sály) mm 2600 3300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhotovenie: Ukotvenie do stropu s plnou rotáciou ramien áno
Operačná lampa s nízkym profilom (LED zdroje) kopatibilné s laminárnym poľom áno
Svietidlo s LED zdrojmi s konštantným výkonom dopadajúcim na operačné pole áno
Nastaviteľná sila pre polohovanie pružinového ramena s výškovými dorazmi áno
Ovládanie funkcie operačnej lampy priamo z lampy: zap/vyp, regulácia výkonu, prepnutie do denného osvetlenia, pri použití  kamery - príblíženie a zaostrenie áno
Uzavretý tvar v jednom celku pre jednoduché čistenie a dezinfekciu áno
Hlavné svietidlo s prípravou pre Full HD kameru s integráciou do osy a vybavená sterilizovateľnou rukoväťou (ako pri použití kamery tak aj bez nej) áno
Regulovateľný výkon oboch svietidiel áno
Lampa s možnosťou prepnutia do ENDO módu áno
Inštalácia na existujúce kotvenie, resp. sa požaduje kompletné odstránenie stávajúcich kotviacich prvkov a nahradenia novými áno
Napájací zdroj lampy musí mať vstup pre hlavné ako aj záložné napájanie s automatickým prepínaním medzi nimi pri výpadku hlavného napájania áno
Pred dodávkou je nevyhnutná obhliadka miesta inštalácie, bez akéhokoľvek vplyvu na zmluvnú cenu áno
 2. LED operačná lampa pre malé operačné sály a zákrokové sály
Funkcia
Dvojramenná a dvojkupolová operačná lampa s výškovo nastaviteľnými ramenami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vyšetrovacia lampa pre potreby malých zákrokov vo vyšetrovniach ks 3
Rotácia ramien (bez obmedzenia) stupeň 360
Spodná hrana kotviacej rúry, resp. spodná hrana hlavnej osy vo výške od podlahy mm 2200
Výkon lampy minimálne lux 120000
Regulácia výkonu lampy v % z maxima % 30 - 100
Farebná teplota svietidla v rozsahu minimálne K 3800 - 4800
Nastaviteľné pracovné pole  minimálne mm 200 - 220
Životnosť LED zdrojov svetla hodina 50000
Kotvenie do stropu so štandardnou výškou (podľa operačnej sály) mm 2600 - 3300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhotovenie: Ukotvenie do stropu s plnou rotáciou ramien áno
Ovládanie funkcie operačnej lampy priamo z lampy: zap/vyp, regulácia výkonu, prepnutie do denného osvetlenia áno
Prevedenie lampy s povrchom odolným dezinfekčným prostriedkom áno
Regulovateľný výkon oboch svietidiel áno
Inštalácia na existujúce kotvenie, resp. sa požaduje kompletné odstránenie stávajúcich kotviacich prvkov a nahradenia novými áno
Napájací zdroj lampy musí mať vstup pre hlavné ako aj záložné napájanie s automatickým prepínaním medzi nimi pri výpadku hlavného napájania áno
Pred dodávkou je nevyhnutná obhliadka miesta inštalácie, bez akéhokoľvek vplyvu na zmluvnú cenu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú LED operačné a vyšetrovacie lampy podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Neoddelietľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.).
Podmienkou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia zariadenia do prevádzky.
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch).
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky.
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí.  Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 48 hodín hodín od uplatnenej reklamácie.
Uhrada predmetu zákazky bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi:
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku.
c) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.) - v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overenú fotokópiu.
d) aktualizovaný, štrukturálny rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s aktuálne platnými VZP OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št.  rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

09.03.2020 00:00 — 30.04.2020 23:59

4,00 ks

51 928,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.02.2020 15:38

03.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 309
 65
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2020 21:02 - Vstupná ponuka 51 920,00 € Cena bez DPH
03.03.2020 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka 51 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS