• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2020 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2020 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2020 11:35

Detail zákazky Z20204025

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2020 14:55
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2020 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2020 11:35

Základné údaje

Z20204025

OF-210368

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4480142

Objednávateľ

00738263

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Dodávateľ

34099514

MIK, s.r.o.

Hollého č. 1999/13, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Salámy

salámy, cesnaková točená saláma, šunková saláma, trvanlivá saláma, Parizer, debrecínska šunka, vákuovo balená saláma, údené mäso, údená slanina, bravčová škvarená masť

  • 15131230-6 - Saláma
  • 15131200-7 - Sušené, nasolené, údené alebo korenené mäso
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15131220-3 - Slanina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Salámy a mäsové výrobky
Funkcia
na priamu konzumáciu
na varenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
položka č. 1 - cesnaková saláma točená - základné suroviny bravčové a hovädzie mäso, povrch hladký, farba svetlo zlatohnedá, konzistencia - pevná, pružná, po ohriatí krehká, vôňa – jemná po čerstvej údenine, Množstvo mäsa vo výrobku najmenej 50% v hmot. kg 3000
položka č. 2 - šunková saláma - zloženie bravčové mäso, hovädzie mäso. Množstvo mäsa vo výrobku najmenej 65% , množstvo tuku vo výrobku najviac 20 % kg 1000
položka č. 3 - trvanlivá suchá saláma - (napr. nitran, malokarpatská, ...) – zloženie bravčové mäso, hovädzie mäso, množstvo mäsa vo výrobku najmenej 80% kg 100
položka č. 4 - trvanlivá polosuchá saláma - (napr. čingovská, inovecká, vysočina, turista...) zloženie bravčové mäso, hovädzie mäso, množstvo mäsa vo výrobku najmenej 80% kg 1700
položka č. 5 - Parizer - zloženie bravčové a hovädzie mäso, množstvo mäsa vo výrobku najmenej 45% kg 1500
položka č. 6 - debrecínska pečienka - zloženie bravčové karé min. 60%, paprika sladká, olej, škrob. kg 500
položka č. 7 - vákouvo balená saláma 100 g. - mäkká saláma (napr. diétna, liptovská, alebo jemná, ) – zloženie bravčové mäso, hovädzie mäso, množstvo mäsa vo výrobku najmenej 50% , množstvo tuku vo výrobku najviac 35 % ks 3500
položka č. 8 - údené mäso - bravčové stehno b.k. - výrobok pripravený údením z upravených, ucelených častí mäsa kg 500
položka č. 9- údená slanina - vrátane údeného bravčového laloku vyrábaný z nasolených celých kusov surovej chrbtovej slaniny alebo vykostených bokov, s kožou údený teplým dymom. Chuť je lahodná, primerane slaná, vôňa intenzívna po dyme. kg 2500
položka č. 10 - bravčová škvarená masť - charakteristická vôňa bez cudzích pachov, farba biela, konzistencia mäkká, masťovitá, mierne krupičkovitá. Balenie min. 1,5kg kg 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
trvanlivosť minimálne 15 dní od dodania tovaru
množstvo jednotlivé časti uvedené v popise predmetu obstarávania tvoria maximálne predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody.
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi. zákon č. 152/1995 Z. z. o potravinách v z. n. p.
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na kvalitu tovaru, obaly a označenie určené príslušnými právnymi predpismi. Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR z 18. augusta 2005 č. 1895/2004-100, ktorým sa vydáva V. hlava tretej časti PK SR upravujúca mäsové výrobky.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda sa uzatvára na 6 mesiacov. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu: jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody.
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi.
Plnenie rámcovej dohody bude realizované v období platnosti a účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania celkovej dohodnutej ceny alebo množstva tovaru na základe realizovaných individuálnych Čiastkových výziev objednávateľa. Vyčerpaním celkového zmluvného množstva platnosť Rámcovej dohody končí. V prípade, ak počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody nepríde k vyčerpaniu celkového zmluvného množstva tovaru, platnosť Rámcovej dohody sa môže predĺžiť o 3 mesiace, najviac na dobu 12 mesiacov v súlade s § 108 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z..
Na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celý predmet Rámcovej dohody.
Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody.
Vrátane dopravy na Miesto plnenia.
Plnenie rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 1x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody.
Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný.
Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do troch dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.30 h do 14.30 h.
Súčasťou záväzku dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia, pričom doba čakania na vstup do objektu môže byť v ojedinelých prípadoch cca 60 min.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi.
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť izotermické a strojovo chladené a musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev. Všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v Cene za predmet plnenia.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať Cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ je povinný fakturovať oddaný tovar v mesačných intervaloch.
Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontrakčnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

6

15 300,00 kg

35 775,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.02.2020 14:55

04.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 137
 76
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2020 13:15 - Vstupná ponuka 33 720,00 € Cena s DPH
27.02.2020 13:15 - Najvýhodnejšia ponuka 33 720,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS