• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2020 12:31
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2020 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2020 12:45

Detail zákazky Z20204004

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2020 12:31
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2020 12:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2020 12:45

Základné údaje

Z20204004

OF-208366

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4484276

Objednávateľ

00606987

Psychiatrická nemocnica prof. Matulaya Kremnica

Čsl. armády 234/139, Kremnica, 96701, SVK

Dodávateľ

36412741

Fatra TIP, s.r.o.

Košúty II. - Priemyselná zóna, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ovocie, zelenina a zemiaky

Ovocie, zelenina a zemiaky

  • 03220000-9 - Zelenina, ovocie a orechy
  • 03212100-1 - Zemiaky
  • 03221110-0 - Koreňová zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ovocie, zelenina a zemiaky
Funkcia
Zabezpečenie dodávky ovocia, zeleniny a zemiakov v kvalite podľa platných noriem pre potreby nemocničnej kuchyne kupujúceho, vrátane dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Ananás ks 120
Banány kg 1 645
Broskyne kg 29
Citróny kg 297
Grepy kg 866
Hrozno kg 227
Hrušky kg 50
Jablká kg 2 383
Kiwi ks 1 070
Mandarínky kg 542
Nektarinky kg 242
Pomaranče kg 1 798
Slivky kg 73
Marhule kg 86
Melón červený kg 191
Cibuľa kg 2 068
Kaleráb kg 341
Kaleráb ml. ks 416
Kapusta hlávková biela kg 1 042
Kapusta hlávková červená kg 129
Hliva ustricová kg 60
Kapusta kyslá kg 920
Karfiol čerstvý ks 390
Mrkva kg 2 210
Paprika kg 577
Petržlen kg 558
Šalát hlávkový ks 1 210
Uhorky šalátové kg 1 467
Zeler kg 1 156
Paradajky kg 2 567
Brokolica ks 18
Pór kg 169
Šampiňóny kg 78
Reďkovka zväzkov 120
Cibuľa zväzkov 519
Cuketa kg 93
Cesnak kg 85
Cvikla kg 68
Zemiaky konzumné kg 17 400
Zemiaky skoré kg 16 200
Kapusta čínska kg 225
Tekvica kg 30
Kel kg 218
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi.
Miesto plnenia je sídlom kupujúceho.
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia  zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom, podľa potrieb kupujúceho.
Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru, ako ani uvedenými druhmi tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa  aktuálnych potrieb kupujúceho.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok kupujúceho.
Predávajúci je povinný dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 24 hodín od doručenia telefonickej alebo e-mailovej objednávky.
Predávajúci sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem.
Kupujúci si vyhradzuje právo pri zistených chybách tovar neprevziať a okamžite telefonicky riešiť s predávajúcim žiadosť o nápravu.
Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich doručenia kupujúcemu. Faktory musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy  o dodanom predmete - príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom období a preberacie protokoly potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán.
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje.
Ceny jednotlivých položiek premetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť len v prípade zmeny DPH alebo iných zákonných resp. administratívnych opatrení štátu.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a predávajúci v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou  cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou
pokračovanie predchádzajúceho: podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru je predávajúci povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny tovaru, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal a to za každý deň omeškania.
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania kupujúceho so zaplatením kúpnej ceny môže predávajúci požiadať od kupujúceho úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu, nariadenia vlády SR č. 87/1995 Z. z. v platnom znení.
1/ Dodávateľovi (predávajúcemu) sa zakazuje postúpiť pohľadávky podľa § 524 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákona č. 40/1964 Zb. z tejto zmluvy vzniknuté na iný subjekt, alebo ich inak scudziť bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka (kupujúceho). Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
2/ Pokiaľ budú pohľadávky z tejto zmluvy dodávateľom postúpené na iný subjekt v rozpore so zmluvným dojednaním podľa bodu 1/ zmluvy, takúto právny úkon je podľa ustanovenia § 39 Občianskeho zákonníka absolútne neplatný.
Dodávateľ  (predávajúci) súhlasí s vykonaním kontroly zo strany odberateľa (kupujúceho). Odberateľ (kupujúci) vykoná kontrolu v súlade so Slovenskou technickou normou (STN EN ISO 9001) za účelom preverenia, či externe poskytované procesy, produkty a služby sú v zhode so špecifikovanými požiadavkami vzťahujúcimi sa na dodané produkty (tovar) a služby.
Platnosť rámcovej dohody od 14.3.2020 do 13.3.2021.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Československej 234/139, Kremnica, Žiar nad Hronom, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 podľa jednotlivých objednávok

44 109,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.02.2020 12:31

06.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 203
 264
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.02.2020 13:28 - Vstupná ponuka 44 109,00 € Cena s DPH
01.03.2020 08:12 - Najvýhodnejšia ponuka 43 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS