• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2020 11:52
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2020 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2020 13:10

Detail zákazky Z20203995

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2020 11:52
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2020 12:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2020 13:10

Základné údaje

Z20203995

OF-210137

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4477653

Objednávateľ

00165182

Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky

Nám. SNP 33, Bratislava, 81331, SVK

Dodávateľ

51160374

Softwarepro PS, s.r.o.

Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie Windows Server Datacentrum

licencie

  • 48626000-2 - Softvérový balík na klastrovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Licencie Windows Server Datacentrum
Funkcia
licencie Windows Server Datacentrum - 112 licenčných jednotiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
9EA-01063 WinSvrDCCore 2019 OLP 2Lic NL Gov CoreLic Qlfd ks 112
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
9EA-01063 WinSvrDCCore 2019 OLP 2Lic NL Gov CoreLic Qlfd - označenie jednej licenčnej jednotky
 2. Licencia Windows Server External Connektor
Funkcia
Licencia Windows Server External Connector - jedna licenčná jednotka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
R39-00557    WinSvrExtConn LicSAPk OLP NL Gov Qlfd ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
R39-00557 WinSvrExtConn LicSAPk OLP NL Gov Qlfd
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
V prípade zistenia vád predmetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 72 hod.
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 pracovných dní. Nevybavenie reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy.
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov v spojení s vyhláškou MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyjadrená v eurách a predloží verejnému obstarávateľovi do 48 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári.
V prípade reklamácie vyzdvihnutie a tiež bezplatné doručenie na miesto plnenia.
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy.
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných na preberanie predmetu zákazky najneskôr do 5 dní po uzavretí zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a cenu s DPH.
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP č.33, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

06.04.2020 12:00

113,00 ks

104 605,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.02.2020 11:52

03.03.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.03.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 403
 60
 11
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.02.2020 18:34 - Vstupná ponuka 104 400,00 € Cena s DPH
03.03.2020 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka 96 870,42 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS