• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2020 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2020 11:18
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2020 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2020 12:10

Detail zákazky Z20203984

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2020 10:22
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2020 11:18
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2020 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2020 12:10

Základné údaje

Z20203984

OF-210322

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4475645

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

35275171

Jozef Forgáč-olympia

Vŕbová 1427/3, Veľký Šariš, 08221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upomienkové predmety s potlačou - 3x šnúrka

šnúrka na krk

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Reklamné predmety s potlačou
Funkcia
Prezentácia, propagácia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. ŠNÚRKA NA KRK s odnímateľnými doplnkami,   Materiál: polyester,   Rozmery: 450 x 20 mm,   Farba: zelená,    Potlač:-    jednostranná, jednofarebná sieťotlač biela-    logo objednávateľa-    názov objednávateľa ks 30
2.  Šnúrka na krk  s odnímateľnými doplnkami Materiál: polyester,  Rozmery: 450 x 20 mm,   Farba: tmavo-modrá,   Potlač: -   jednostranná, jednofarebná sieťotlač biela,  logo objednávateľa,   názov objednávateľa ks 30
3.    ŠNÚRKA NA KRK  s odnímateľnými doplnkami,   Materiál: polyester,    Rozmery: 450 x 20 mm,   Farba: svetlo-modrá,   Potlač: -    jednostranná, jednofarebná sieťotlač biela -    logo objednávateľa-    názov objednávateľa ks 140
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Verejný obstarávateľ poskytne logo resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy.
Požaduje sa dodanie grafického návrhu potlače predmetu obstarávania pred zahájením potlače tovaru e-mailom kontaktnej osobe, a to za účelom overenia požadovaného vizuálu.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa dodanie vzorky plnenia pred dodaním tovaru, a to za účelom overenia požadovaných vlastností.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

31.03.2020 14:18

1,00 kpl

264,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.02.2020 10:22

02.03.2020 11:18

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.03.2020 11:33

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 276
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2020 10:20 - Vstupná ponuka 264,00 € Cena s DPH
02.03.2020 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka 252,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS