00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
35275171
Jozef Forgáč-olympia
Vŕbová 1427/3, Veľký Šariš, 08221, SVK
Upomienkové predmety s potlačou - 3x šnúrka
šnúrka na krk
Tovar, Služba
|
1. Reklamné predmety s potlačou
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Prezentácia, propagácia |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. ŠNÚRKA NA KRK s odnímateľnými doplnkami, Materiál: polyester, Rozmery: 450 x 20 mm, Farba: zelená, Potlač:- jednostranná, jednofarebná sieťotlač biela- logo objednávateľa- názov objednávateľa | ks | 30 | ||
| 2. Šnúrka na krk s odnímateľnými doplnkami Materiál: polyester, Rozmery: 450 x 20 mm, Farba: tmavo-modrá, Potlač: - jednostranná, jednofarebná sieťotlač biela, logo objednávateľa, názov objednávateľa | ks | 30 | ||
| 3. ŠNÚRKA NA KRK s odnímateľnými doplnkami, Materiál: polyester, Rozmery: 450 x 20 mm, Farba: svetlo-modrá, Potlač: - jednostranná, jednofarebná sieťotlač biela - logo objednávateľa- názov objednávateľa | ks | 140 |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Verejný obstarávateľ poskytne logo resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy. |
| Požaduje sa dodanie grafického návrhu potlače predmetu obstarávania pred zahájením potlače tovaru e-mailom kontaktnej osobe, a to za účelom overenia požadovaného vizuálu. |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Požaduje sa dodanie vzorky plnenia pred dodaním tovaru, a to za účelom overenia požadovaných vlastností. |
| Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
| Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
| Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
| Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia |
Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
31.03.2020 14:18
1,00 kpl
264,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.02.2020 10:22
02.03.2020 11:18
02.03.2020 11:33
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 27.02.2020 10:20 - Vstupná ponuka | 264,00 | € | Cena s DPH |
| 02.03.2020 08:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 252,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: