• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2020 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2020 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2020 09:55

Detail zákazky Z20203969

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2020 08:33
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2020 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2020 09:55

Základné údaje

Z20203969

OF-210304

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4475630

Objednávateľ

00309150

Mesto Nové Zámky

Hlavné námestie 10, Nové Zámky , 94035, SVK

Dodávateľ

36526606

PARAPETROL a.s.

Štefánikova 15, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stavebný materiál pre mestský cintorín

priemyselne pripravená suchá lepiaca malta normálnej kvality, ktorú bezprostredne pred použitím priamo na stavenisku treba rozmiešať vodou

  • 44111000-1 - Stavebné materiály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stavebný materiál pre mestský cintorín
Funkcia
na stavebné práce uskutočňované na mestskom cintoríne
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Magnum cleber C1T 25 kg, priemyselne pripravená suchá lepiaca malta normálnej kvality, ktorú bezprostredne pred použitím priamo na stavenisku treba rozmiešať vodou. ks 17
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vlastný návrh na plnenie - t.j. predloží, aký typ, značku ponúka, pričom preukáže, resp. potvrdí špecifikáciu zadanú objednávateľom. Požadované materiály je možné nahradiť materiálmi s rovnakými parametrami od iných výrobcov.
Tovar bude dodávaný na základe objednávateľom vystavených dielčich objednávok materiálu. Fakturácia sa bude vykonávať priebežne na základe dodaného množstva materiálu podľa čiastkových objednávok.
Dodávateľ zabezpečí dopravu vrátane vykládky tovaru na miesto určenia nákladným vozidlom. Miesto určenia bude spresnené po uzavretí zmluvy s úspešným dodávateľom.
Podkladom pre fakturáciu je čitateľný dodací list podpísaný obidvoma zmluvnými stranami s uvedením predmetu, množstva a dátumu dodania. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu osobou poverenou na prevzatie.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie tejto zmluvy považuje objednávateľ najmä nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom; nesplnenie predmetu zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom; nedodanie predmetu plnenia z dôvodu na strane dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 10, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

06.03.2020 12:00

17,00 ks

80,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.02.2020 08:33

02.03.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.03.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.02.2020 12:38 - Vstupná ponuka 79,92 € Cena s DPH
02.03.2020 08:26 - Najvýhodnejšia ponuka 75,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS