• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2020 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2020 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2020 09:35

Detail zákazky Z20203907

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2020 13:28
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2020 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2020 09:35

Základné údaje

Z20203907

OF-198845

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4480190

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

46440577

Profexy s.r.o.

Dopravná 1364/11, Topoľčany, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Špeciálne dezinfekčné prostriedky pre zariadenia hromadného stravovania

dezinfekcia,

  • 24450000-3 - Agrochemikálie
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Špeciálne dezinfekčné prostriedky pre zariadenia hromadného stravovania
Funkcia
1.Prostriedky s vysokým obsahom rozpúšťadiel vhodné len do špeciálnych zariadení.
2. Dávkovače prostriedkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.a) Univerzálny umývací prostriedok s obsahom aktívneho chlóru -množstvo kg 500
1.a) Univerzálny umývací prostriedok s obsahom aktívneho chlóru - hustota g/m3 1,3
1.a) Univerzálny umývací prostriedok s obsahom aktívneho chlóru - obsah hydroxidu draselného % 1 5
1.b) Oplachový prostriedok - množstvo: kg 400
1.b) Oplachový prostriedok - s obsahom neiónové tenzidy: % 5 15
1.b) Oplachový prostriedok - hodnota pH: pH 5,5
1.c) Umývací prostriedok riad - množstvo: kg 650
1.c) Umývací prostriedok riad - s obsahom Hydroxid sodný: % 30
1.c) Umývací prostriedok riad - s obsahom hydroxid draselný: % 5
1.c) Umývací prostriedok riad - hodnota pH: pH 14
1.c) Umývací prostriedok riad - hustota: g/cm3 1,45
1.d) Umývací prostriedok riad - množstvo: kg 650
1.d) Umývací prostriedok riad - s obsahom Metakremičitad draselný: % 5 15
1.d) Umývací prostriedok riad - s obsahom hydroxid draselný: % 1 3
1.d) Umývací prostriedok riad - s obsahom uhličitan sodný: % 1 5
1.d) Umývací prostriedok riad - hodnota pH: pH 14
1.d) Umývací prostriedok riad - hustota: g/cm3 1,35
1.e) Umývací prostriedok riad - množstvo: kg 70
1.e) Umývací prostriedok riad - s obsahom Hydroxid sodný: % 5 15
1.e) Umývací prostriedok riad - hodnota pH: pH 14
1.e) Umývací prostriedok riad - hustota: g/cm3 1,2
1.f) Čistiaci prostriedok na čistenie a dezinfekciu odpadov - množstvo: kg 40
1.f) Čistiaci prostriedok na čistenie a dezinfekciu odpadov - s obsahom hydroxid sodný: % 10 25
1.f) Čistiaci prostriedok na čistenie a dezinfekciu odpadov - s obsahom chlornan sodný % 2,5 10
1.f) Čistiaci prostriedok na čistenie a dezinfekciu odpadov - s obsahom chlorečnan sodný % 1
1.f) Čistiaci prostriedok na čistenie a dezinfekciu odpadov - s obsahom fosfátov % 5
1.f) Čistiaci prostriedok na čistenie a dezinfekciu odpadov - s obsahom - hostota pri 20°C g/cm3 1,2
1.g) Čistiaci prostriedok na čistenie plôch a podláh, vhodné i pre automaty, množstvo kg 250
1.g) Čistiaci prostriedok na čistenie plôch a podláh, vhodné i pre podlahové automaty s obsahom 2-(2-butoxyetoxy) etanol % 2,5 10
1.g) Čistiaci prostriedok na čistenie plôch a podláh, vhodné i pre podlahové automaty s obsahom hydroxid draselný % 0,5 2
1.g) Čistiaci prostriedok na čistenie plôch a podláh, vhodné i pre podlahové automaty s obsahom kyselina kremičitá, draseľná soľ % 1 2,5
1.g) Čistiaci prostriedok na čistenie plôch a podláh, vhodné i pre podlahové automaty - s obsahom qatemary ammonium compouds % 0,1 1
1.g) Čistiaci prostriedok na čistenie plôch a podláh, vhodné i pre podlahové automaty - s obsahom fosfáty, anionové povrchovo aktívne látky menej ako: % 5
1.h) Dezinfekčne tablety - množstvo: bal 100
1.h) Dezinfekčne tablety - s obsahom Sodná soľ 3/4 troklosenu: % 50 100
1.h) Dezinfekčne tablety - s obsahom kyselina hexándiová: % 10 25
2.a) Dávkovač oplachovacieho prostriedku ks 13
2.b) Dávkovač umývacieho prostriedku ks 11
2.c) Dávkovač umývacieho prostriedku na vodivosť vody ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Univerzálny umývací prostriedok s obsahom aktívneho chlóru: nesmie obsahovať NTA, nesmie obsahovať EDTA.
Oplachový prostriedok: bez aktívneho chlóru, bez NTA, bez EDTA.
Umývací prostriedok na riad : bez aktívneho chlóru, bez NTA, bez EDTA.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
Požadujeme za dodanie tovaru fakturáciu na základe skutočne odobratého množstva tovaru.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní.
Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar, resp. zásielku.
Cena za dodávku, montáž, nastavenie a kontrolu koncentrácie obsahu dávkovačov titračnou súpravou počas platnosti tejto zmluvy je maximálne vo výške 21 % celkovej ceny predmetu zmluvy bez DPH.
Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi v písomnej forme rozdelenie celkovej ceny na ceny za prostriedky s vysokým obsahom rozpúšťadiel vhodné len do špeciálnych zariadení a na  cenu za dávkovače prostriedkov podľa jednotlivých položiek.
Dodávateľ sa zaväzuje  raz týždenne skontrolovať  či v dávkovačoch vo všetkých strediskách je najvhodnejšia náplň. V prípade zistených nedostatkov náplň v dávkovači  vymení.
Ak dodávateľ je neplátca DPH, pri oceňovaní zákazky v kolónke DPH uvedie nulu.
Objednávateľ sa zaväzuje do 5  pracovných dní od uzatvorenia zmluvy mailom, resp. písomne dodávateľovi predložiť zoznam stredísk na dodávku tovaru a služieb.
Objednávateľ požaduje predložiť kartu bezpečnostných údajov pre každý dodaný čistiaci prostriedok.
Rozsah plnenia závisí od potrieb objednávateľa.
Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po uzatvorení Rámcovej dohody, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie  objednávok.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody sa objednávateľ nezaväzuje k objednávke plnenia v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvo tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu,  dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Prílohou faktúry bude dodací list.
Minimálny objem pre vystavenie jednotlivej čiastkovej objednávky je celkovo  50,00 EUR  za tovar v zmysle Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody.
Dodanie tovaru bude nepravidelné na základe požiadavky objednávateľa s lehotou dodania tovaru 24 dní od mailového zaslania čiastkovej objednávky.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody.
Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä:
a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom
b) Ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný.
c) Neschopnosť dodávateľa dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predošlej cenovej ponuke.
d) Dodávateľ poskytne objednávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že objednávateľ na nedostatky dodávateľa aspoň raz písomne upozornil).
e) Omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru .

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina, Stravovacie zariadenie, Vysokoškolákov 26, 010 26 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

6

1,00 celok

16 750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.02.2020 13:28

03.03.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.03.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 188
 73
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2020 10:03 - Vstupná ponuka 16 750,00 € Cena bez DPH
03.03.2020 13:58 - Najvýhodnejšia ponuka 16 730,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS