• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2020 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2020 10:35

Detail zákazky Z20203906

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2020 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2020 10:35

Základné údaje

Z20203906

OF-210015

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4491151

Objednávateľ

00083089

Zoologická záhrada Košice

Ulica k Zoologickej záhrade 326/1, Košice - mestská časť Kavečany, 04001, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa formou stravných poukážok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,50
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok ks 15813
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenín
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné
Forma stravnej poukážky papierová forma
Knižná väzba viazané po 20 ks
Balenie stravných poukážok konkrétny spôsob balenia a počtu stravných poukážok v jednom balení určí objednávateľ pri objednávke
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Naceňuje sa maximálne množstvo stravných poukážok
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa a to v pracovných dňoch od 8.00 do 15.00 hod.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od podania objednávky.
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určí objednávateľ v súlade so zákonom č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok  sú započítané do provízie dodávateľa.
Celková cena za jednu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v E a výškou provízie v E vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Dodávateľ nebude účtovať žiadne iné sumy, poplatky a provízie ako sú uvedené v zmluve.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky - balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. Celková cena je vrátane provízie, dane, poštových poplatkov, dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ nebude účtovať žiadne ďalšie náklady súvisiace so zákazkou.
Dodávka stravných poukážok na základe zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, telefonicky alebo emailom.
Daňový doklad - faktúra - za objednané stravné poukážky bude doručený objednávateľovi spolu so stravnými poukážkami v zmysle platných predpisov. Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ uhradí fakturovanú sumu v čase splatnosti faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0,00 % z hodnoty takto vrátených stravných poukážok.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach na základe jednotlivých objednávok. Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná najneskôr do 31.1. nasledujúceho kalandárneho roka.
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva zanikne bez akýchkoľvek nárokov zmluvných strán, uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral maximálne množstvo.
Dodávateľovi ( predávajúcemu ) sa zakazuje postúpiť pohľadávku podľa §524 a nasl. Občianskeho zákonníka, zákona č. 40/1964 Zb. z tejto zmluvy vzniknuté na iný subjekt, alebo ich inak scudziť bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka ( kupujúceho).
Názov Upresnenie
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 1.5.2020 do 30.4.2021
Interval objednávania stravných poukážok podľa prevádzkových potrieb objednávateľa
Doba platnosti stravných poukážok pre obdobie uvedené na každej stravnej poukážke
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica k Zoologickej záhrade 1, Košice - mestská časť Kavečany, Košice I, Košický, Slovenská republika

01.05.2020 00:01 — 30.04.2021 23:59

15 813,00 ks

71 159,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.02.2020 09:28

11.03.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 357
 61
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.02.2020 09:31 - Vstupná ponuka 71 159,00 € Cena s DPH
11.03.2020 07:31 - Najvýhodnejšia ponuka 71 158,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS