• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2020 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2020 09:13
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2020 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2020 10:25

Detail zákazky Z20203905

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2020 09:14
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2020 09:13
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2020 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2020 10:25

Základné údaje

Z20203905

OF-210183

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4480134

Objednávateľ

00603317

Mestská časť Bratislava - Nové Mesto

Junácka 1, Bratislava, 83291, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie poukážky

stravovacie poukážky, jedálne kupóny, stravné poukážky (gastrolístky)

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok pre zamestnancov objednávateľa
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Stravovacie poukážky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky € 4,00
- odhadovaný počet stravovacích poukážok ks 48 000
Výška provízie % 0.00
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravovacia poukážka obsahuje ochranné prvky používané proti falšovaniu používané pre tlač cenín
Stravovacia poukážka obsahuje rok platnosti stravovacej poukážky
Stravovacia poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cenová ponuka predmetu zákazky je vrátane dodania stravných poukážok kuriérom.
Hodnota zákazky po zadaní odhadu počtu stravovacích poukážok je 192 000,00 EUR bez DPH.
.Odhadovaný počet odberu - 48 000 kusov stravných poukážok na rok 2020
Stravovacie poukážky sa u dodávateľa budú objednávať priebežne v priebehu platnosti ponuky, na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, nie však jednorazovo.
Odovzdanie a prevzatie zákazky sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán.
Dodanie stravovacích poukážok v pracovných dňoch od 08.00 - 12.00 hod.
Lehota dodania tovaru je najneskôr do 2 (dva) kalendárnych dní odo dňa doručenia čiastkovej objednávky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť predpokladané množstvo zákazky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátenia nevyužitých stravných poukážok.
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x mesačne.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravovacích poukážok do konca kalendárneho roka, v ktorom bola vydaná
Interval objednávania stravovacích poukážok podľa potrieb objednávateľa, nie však jednorazovo
Doba účinnosti zmluvy 1 rok alebo do vyčerpania zazmluvneného množstva

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Funkčné špecifikácie položky

Funkcia
Pôvodná hodnota Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok pre zamestnancov objednávateľa
Navrhnutá hodnota Zabezpečenie stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok pre zamestnancov objednávateľa, v minimálnom počte 4.500 stravovacích zariadeniach v rámci SR.

Aby bol naplnený zmysel výberového konania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Junácka č.1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

12

48 000,00 ks

192 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.02.2020 09:14

04.03.2020 09:13

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.03.2020 09:28

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 43
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.02.2020 09:23 - Vstupná ponuka 192 000,00 € Cena s DPH
04.03.2020 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 191 999,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS