35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
44631375
NUNAVUT, s. r. o.
Snežienková 74, Prievidza, 97101, SVK
Energetický audit budov
energetický audit, audit, audítor, zákon č.321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti
Služba
1. Predmetom zákazky je vypracovanie energetického auditu budov pre 29 objektov verejného obstarávateľa v zmysle platného zákona č. 321/2014 Z. z. o energetickej efektívnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Energetický audit (ďalej len "EA") musí byť vypracovaný v súlade s vyhláškou Ministerstva hospodárstva Slovenskej republiky č. 179/2015 Z. z. o energetickom audite a v zmysle platných STN EN, STN noriem a vyhlášok a musí byť spracovaný v súlade s „Odporúčaniami na spracovanie energetického auditu verejnej budovy SIEA“, ktoré sú zverejnené na webovom sídle Slovenskej inovačnej a energetickej agentúry. |
Podkladom pre realizáciu zákazky bude verejným obstarávateľom doložený EA z 04/2016 (poskytnutý úspešnému uchádzačovi po vyhlásení výsledkov súťaže). EA musí byť spracovaný pre každú budovu samostatne. |
Predmet zákazky zahŕňa minimálne : - miestne šetrenia, - vyhotovenie a spracovanie fotodokumentácie z jednotlivých fáz miestnych šetrení, - vyhodnotenie teplotných meraní a súvisiace analytické činnosti s tým súvisiace, - vypracovanie textovej časti posudku vrátane kvalifikovaných záverov. |
EA musí obsahovať posúdenie súčasných technických systémov a tepelno-technických vlastností stavebných konštrukcií v budovách verejného obstarávateľa. Výsledkom EA pre každú budovu je návrh opatrení na obnovu budovy, opatrení na rekonštrukciu a modernizáciu technických systémov v budove, stanovenie potenciálu úspor energie, ich ekonomické a environmentálne hodnotenie. |
Súčasťou písomnej správy budú všetky prevedené merania a diagnostika vybraných energetických zariadení v prevádzke, ktoré budú neoddeliteľnou súčasťou EA. |
EA bude slúžiť ako nástroj v rozhodovacom procese verejného obstarávateľa o možnostiach pri rekonštrukcii budov a ako podklad projekčných a konštrukčných prác. |
Počet vyhotovení: - v 4 rovnopisoch v tlačenej verzii (pre každú budovu zvlášť) - 2 x na elektrickom nosiči (CD/USB) v pdf formáte. |
Úspešný uchádzač zodpovedá za to, aby pri spracovaní dokumentácie zabezpečil vlastné odborné zastúpenie, ktoré je nevyhnutné k riadnemu spracovaniu predmetu zákazky v súlade s platnými právnymi predpismi. |
Do navrhnutej celkovej ceny je potrebné zahrnúť všetky náklady spojené so zabezpečením celého predmetu zákazky, teda aj súvisiace činnosti. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky. |
Termín dodania: do 8 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy. |
2. Administratívna budova č. 1 - Bratislava
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 4662,57 | ||
zastavaná plocha | m2 | 1248 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 6 |
poznámka k podlažnosti budovy | podpivničená s ustúpeným 3NP až 5NP |
3. Administratívna budova č. 2 - Bratislava
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 2161,84 | ||
zastavaná plocha | m2 | 353 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 7 |
poznámka k podlažnosti budovy | podpivničená s manzardovou strechou |
4. Administratívna budova č. 3 - Bratislava
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 3843,14 | ||
zastavaná plocha | m2 | 1348 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 5 |
poznámka k podlažnosti budovy | čiastočne podpivničená s ustúpeným 4NP |
5. Administratívna budova č. 4 - Trnava
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 1941,65 | ||
zastavaná plocha | m2 | 789 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 6 |
poznámka k podlažnosti budovy | podpivničená s podkrovím |
6. Administratívna budova č. 5 - Trnava
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 639,23 | ||
zastavaná plocha | m2 | 248 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 4 |
poznámka k podlažnosti budovy | čiastočne podpivničená s manzardovou strechou |
7. Administratívna budova č. 6 - Trenčín
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 1441,74 | ||
zastavaná plocha | m2 | 695 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 4 |
poznámka k podlažnosti budovy | čiastočne podpivničená s podkrovím |
8. Administratívna budova č. 7 - Trenčín
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 776,7 | ||
zastavaná plocha | m2 | 443 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 2/4 |
poznámka k podlažnosti budovy | nepodpivničená s manzardovou strechou |
9. Administratívna budova č. 8 - Považská Bystrica
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 1538,01 | ||
zastavaná plocha | m2 | 696 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 5 |
poznámka k podlažnosti budovy | podpivničená s ustúpenými podlažiami a podkrovím |
10. Administratívna budova č. 9 - Prievidza
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 3134,17 | ||
zastavaná plocha | m2 | 1563 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 2/4 |
poznámka k podlažnosti budovy | nepodpivničená |
11. Administratívna budova č. 10 - Komárno
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 685,41 | ||
zastavaná plocha | m2 | 278 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 3 |
poznámka k podlažnosti budovy | nepodpivničená |
12. Administratívna budova č. 11 - Topoľčany
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 1215,37 | ||
zastavaná plocha | m2 | 555 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 3 |
poznámka k podlažnosti budovy | nepodpivničená s podkrovím |
13. Administratívna budova č. 12 - Banská Bystrica
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 1349,77 | ||
zastavaná plocha | m2 | 353 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 5 |
poznámka k podlažnosti budovy | podpivničená s podkrovím |
14. Administratívna budova č. 13 - Lučenec
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 1127,9 | ||
zastavaná plocha | m2 | 352 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 4 |
poznámka k podlažnosti budovy | nepodpivničená s podkrovím |
15. Administratívna budova č. 14 - Rimavská Sobota
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 1261,1 | ||
zastavaná plocha | m2 | 883 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 2 |
poznámka k podlažnosti budovy | nepodpivničená |
16. Administratívna budova č. 15 - Zvolen
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 1126,63 | ||
zastavaná plocha | m2 | 455 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 4 |
poznámka k podlažnosti budovy | podpivničená s podkrovím |
17. Administratívna budova č. 16 - Čadca
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 3898,38 | ||
zastavaná plocha | m2 | 1343 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 2/3 |
poznámka k podlažnosti budovy | podpivničená |
18. Administratívna budova č. 17 - Martin
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 1328,36 | ||
zastavaná plocha | m2 | 541 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 4 |
poznámka k podlažnosti budovy | čiastočne podpivničená s manzardovou strechou |
19. Administratívna budova č. 18 - Žilina
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 2814,96 | ||
zastavaná plocha | m2 | 693 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 6 |
poznámka k podlažnosti budovy | podpivničená s manzardovou strechou |
20. Administratívna budova č. 19 - Žilina
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 1460,02 | ||
zastavaná plocha | m2 | 424 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 5 |
poznámka k podlažnosti budovy | čiastočne podpivničená s podkrovím |
21. Administratívna budova č. 20 - Ružomberok
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 898,01 | ||
zastavaná plocha | m2 | 398 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 3 |
poznámka k podlažnosti budovy | nepodpivničená s manzardovou strechou |
22. Administratívna budova č. 21 - Humenné
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 3284,44 | ||
zastavaná plocha | m2 | 782 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 5 |
poznámka k podlažnosti budovy | podpivničená |
23. Administratívna budova č. 22 - Poprad
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 3284,44 | ||
zastavaná plocha | m2 | 948 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 3 |
poznámka k podlažnosti budovy | podpivničená |
24. Administratívna budova č. 23 - Prešov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 2527,72 | ||
zastavaná plocha | m2 | 673 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 5 |
poznámka k podlažnosti budovy | podpivničená s podkrovím |
25. Administratívna budova č. 24 - Prešov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 628,17 | ||
zastavaná plocha | m2 | 730 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 1 |
poznámka k podlažnosti budovy | nepodpivničená |
26. Administratívna budova č. 25 - Vranov nad Topľou
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 502,81 | ||
zastavaná plocha | m2 | 309 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 2 |
poznámka k podlažnosti budovy | nepodpivničená s podkrovím |
27. Administratívna budova č. 26 - Košice
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 4101,014 | ||
zastavaná plocha | m2 | 1603 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 5/2 |
poznámka k podlažnosti budovy | podpivničená s podkrovím |
28. Administratívna budova č. 27 - Košice
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 1979,55 | ||
zastavaná plocha | m2 | 599 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 5 |
poznámka k podlažnosti budovy | podpivničená s podkrovím |
29. Administratívna budova č. 28 - Michalovce
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 1110,8 | ||
zastavaná plocha | m2 | 692 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 2/3 |
poznámka k podlažnosti budovy | nepodpivničená |
30. Administratívna budova č. 29 - Trebišov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úžitková plocha | m2 | 2282,63 | ||
zastavaná plocha | m2 | 692 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
počet podlaží | 5 |
poznámka k podlažnosti budovy | čiastočne podpivničená |
Názov |
1. Dodávateľ (energetický audítor) sa zaväzuje vypracovať a dodať predmet zmluvy riadne, včas, v súlade s platnou legislatívou a na požadovanej odbornej úrovni, na vlastné náklady a v dohodnutom termíne plnenia. Dodávateľ, resp. s ním spolupracujúce právnické a fyzické osoby sú povinné spĺňať profesijné a odborné predpoklady na výkon energetického auditu. |
2. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť: a. doklad o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti energetického audítora podľa § 12 zákona o energetickej efektívnosti - kópiu rozhodnutia o zápise do zoznamu energetických audítorov MH SR, b. doklad o absolvovaní aktualizačnej odbornej prípravy pre energetických audítorov v súlade s § 12 ods. 10 zákona o energetickej efektívnosti - kópiu potvrdenia o účasti na aktualizačnej odbornej príprave energetických audítorov. |
3. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť, najmä všetky dostupné podklady, súvisiace so spracovaním EA a prístup do objektov objednávateľa. Objednávateľ predloží dodávateľovi v lehote 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy zoznam kontaktných osôb objednávateľa pre jednotlivé objekty, s uvedením mailovej adresy a telefónneho čísla. |
4. Dodávateľ splní predmet zmluvy protokolárnym odovzdaním EA na pracovisku objednávateľa v lehote do 12 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
5. Dodávateľ odovzdá objednávateľovi predmet zmluvy - EA v počte 4 x v tlačenej verzii (pre každú budovu samostatne) a 2 x na elektrickom nosiči (CD/USB) v pdf formáte. |
6. Dodávateľ ako vykonávateľ autorských práv k predmetu zmluvy týmto udeľuje objednávateľovi: |
a) súhlas na každé použitie diela, najmä na vyhotovenie rozmnoženiny diela, a to v tlačenej či elektronickej podobe, verejné rozširovanie originálu diela alebo rozmnoženiny, a to v tlačenej alebo elektronickej podobe, spracovanie diela, verejné vystavenie diela, nakladanie s dielom ako s celkom a jeho jednotlivými časťami, na prispôsobovanie diela, modifikáciu diela, začleňovanie diela ako celku alebo jeho jednotlivých častí do iných diel, atď. |
b) licenciu na dobu neurčitú vo vecne a územne neobmedzenom rozsahu, |
c) výhradnú licenciu, pričom sa zaväzuje, že nesmie udeliť licenciu na spôsob použitia diela tretej osobe a sám je povinný sa zdržať použitia diela spôsobom, na ktorý udelil objednávateľovi výhradnú licenciu, |
d) súhlas, že objednávateľ je oprávnený udeliť tretej osobe súhlas na použitie diela, t.j. udeliť sublicenciu v rozsahu udelenej licencie, |
e) súhlas, že takto udelené sublicencie s písomným súhlasom objednávateľa môžu ďalej tretie subjekty, ktorým boli udelené ďalej prevádzať na ďalšie subjekty v rovnakom rozsahu, |
f) súhlas, že objednávateľ je ďalej oprávnený postúpiť licenciu zmluvou na tretie osoby, pričom nevyžaduje, aby ho objednávateľ o postúpení licencie na tretie osoby a osobe postupníka informoval, |
g) licenciu bezodplatne. |
7. Cena za predmet zmluvy je konečná a je zhodná s cenou z ponuky úspešného uchádzača, ktorého ponuku prijal objednávateľ ako verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a zahŕňa všetky náklady dodávateľa, súvisiace s plnením predmetu zmluvy, vrátane dopravných nákladov a nákladov na obhliadku objektov objednávateľa. |
8. Cenu predmetu zmluvy uhradí objednávateľ dodávateľovi po splnení predmetu zmluvy na základe dodávateľom vyhotovenej faktúry, ktorú je dodávateľ oprávnený vystaviť po protokolárnom odovzdaní a prevzatí plnenia predmetu zmluvy v súlade s touto zmluvou. Prílohou faktúry bude preberací protokol podpísaný oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
9. Sumu DPH bude dodávateľ účtovať vo výške podľa všeobecne záväzných právnych predpisov platných v čase poskytnutia zdaniteľného plnenia. V prípade zmeny výšky sadzby DPH sa nevyžaduje úprava formou dodatku k tejto zmluve, ale dodávateľ bude automaticky účtovať výšku sadzby DPH platnú v čase poskytnutia zdaniteľného plnenia. |
V zmysle § 69 ods. 12 písm. j) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“) v prípade, ak je dodávateľ platiteľom DPH a vyhotoví faktúru bez DPH s uvedením slovnej informácie „prenesenie daňovej povinnosti“, objednávateľ si dodané a fakturované stavebné práce a dodanie tovaru s inštaláciou alebo montážou samozdaní. |
10. Dodávateľ vyhotoví faktúru najneskôr do 15 dní odo dňa protokolárneho odovzdania a prevzatia plnenia predmetu zmluvy a bezodkladne ju doručí objednávateľovi. V prípade, ak je dodávateľ platiteľ DPH a vyhotoví faktúru s prenesením daňovej povinnosti, zaväzuje sa doručiť faktúru objednávateľovi najneskôr do 18. dňa odo dňa protokolárneho odovzdania a prevzatia plnenia predmetu zmluvy. |
11. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra dodávateľa musí byť vyhotovená v súlade so zmluvou a príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. V opačnom prípade má objednávateľ právo vrátiť faktúru dodávateľovi v lehote splatnosti na opravu, pričom prestane plynúť lehota splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom preukázateľného doručenia opravenej faktúry objednávateľovi. |
V prípade vrátenia faktúry objednávateľom dodávateľovi, ktorý je zároveň platiteľom DPH podľa § 4, § 4b, § 5 a § 6 zákona o DPH, z dôvodov uvedených vyššie, dodávateľ doručí opravenú faktúru objednávateľovi najneskôr do 20. dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol predmet zmluvy protokolárne odovzdaný a prevzatý. |
12. Objednávateľ má právo na náhradu škody preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona o DPH. Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
13. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči dodávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie. |
14. Objednávateľ má právo na náhradu škody vzniknutej z povinnosti podať dodatočné daňové priznanie k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty, ktorá preukázateľne vznikla oneskoreným doručením faktúry vystavenej s „prenesením daňovej povinnosti“ v zmysle § 69 ods. 12, písm. j) zákona o DPH (t. j. po 18. dni nasledujúceho mesiaca po mesiaci, |
v ktorom bolo uskutočnené zdaniteľné plnenie, ktoré je predmetom fakturácie v prípade riadnej faktúry, resp. po 20. dni nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bolo uskutočnené zdaniteľné plnenie, ktoré je predmetom fakturácie v prípade opravnej faktúry). |
15. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam subdodávateľov v lehote najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na tlačive, ktoré mu poskytne kontaktná osoba objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 2 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
16. V prípade, že niektorý zo subdodávateľov nie je v okamihu podpísania zmluvy známy a vstúpi do procesu v priebehu plnenia predmetu zmluvy resp. sa zmení niektorý zo subdodávateľov počas plnenia zmluvy, alebo sa zmenia údaje, týkajúce sa konkrétneho subdodávateľa, musí byť táto zmena odsúhlasená zmluvnými stranami formou písomného dodatku k zmluve. |
O každej zmene je dodávateľ povinný bezodkladne - najneskôr do 7 kalendárnych dní - písomne informovať objednávateľa, pričom je povinný zároveň predložiť objednávateľovi čestné prehlásenie, že subdodávateľ, ktorého sa zmena týka, spĺňa podmienky pre plnenie predmetu zmluvy. Ak dodávateľ tento záväzok nedodrží, považuje sa to za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej dohodnutej zmluvnej ceny vrátane DPH. |
17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak bol dodávateľovi uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákone č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov. |
18. Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
19. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy. |
20. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne informovať druhú zmluvnú stranu, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení tejto zmluvy. |
21. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením tejto zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo zástupcovi zmluvnej strany v rozpore s týmto bodom osobitných podmienok pre plnenie, môže zmluvná strana od tejto zmluvy odstúpiť. |
22. V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté v súlade s touto zmluvou, o čom bude vyhotovený písomný protokol. |
23. V prípade odstúpenia zmluva zaniká dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. Odstúpenie musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej strane a musia v ňom byť podrobne uvedené dôvody odstúpenia. |
24. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
25. Písomnosti podľa tejto zmluvy sa doručujú osobne, poštou, kuriérskou službou alebo e-mailom. Každá zo zmluvných strán je povinná písomne informovať druhú zmluvnú stranu o akejkoľvek zmene adresy, e-mailu, alebo kontaktných údajov. Písomnosti doručované poštou a kuriérskou službou sa doručujú na adresu sídla zmluvných strán. |
26. Písomnosti doručované osobne sa považujú za doručené v deň ich prevzatia, alebo dňom kedy adresát odoprel prevziať zásielku. Písomnosti doručované poštou alebo kuriérskou službou sa považujú za doručené v deň prevzatia zásielky adresátom, alebo v deň keď sa zásielka vrátila odosielateľovi späť ako nedoručená, aj keď sa adresát o zásielke nedozvedel. Písomnosti doručované prostredníctvom e-mailu sa považujú za doručené nasledujúci pracovný deň po ich odoslaní na emailovú adresu druhej zmluvnej strany. |
27. Na doručovanie písomností týkajúcich sa vzniku, zmeny alebo zániku zmluvy, akéhokoľvek porušenia zmluvy, na doručovanie faktúr alebo účtovných dokladov (vrátane ich príloh), sa nepoužije e-mail. |
28. Písomnosti a komunikácia medzi zmluvnými stranami týkajúca sa tejto zmluvy bude prebiehať v slovenskom jazyku, vrátane vystavovania účtovných dokladov a ich príloh. |
29. Nepredloženie dokladov, považovaných vo vyššie uvedených bodoch bude považované za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
30. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
Mamateyova ul. 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
02.03.2020 09:00 — 29.05.2020 09:00
29,00 administratívne budovy
17 067,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.02.2020 08:19
28.02.2020 10:00
28.02.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.02.2020 10:25 - Vstupná ponuka | 17 060,00 | € | Cena s DPH |
26.02.2020 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 060,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: