• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2020 14:37
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2020 11:50

Detail zákazky Z20203841

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2020 14:37
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2020 11:50

Základné údaje

Z20203841

OF-210266

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4473382

Objednávateľ

00738395

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Budovateľská 1, Košice-Šaca, 04015, SVK

Dodávateľ

36600377

ABTEX s.r.o.

Jenisejská 10, Košice, 04012, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Podšívka

podšívka, textil,

  • 19245000-5 - Podšívky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Podšívka
Funkcia
Použitie v textilnej výrobe
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Šírka cm 150 155
Plošná hmotnosť g/m2 80
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvo 7 060 m
Zloženie 100 % PES
Farba čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami podľa technickej špecifikácie, v bezchybnom stave, nový.
Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 14:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 15:00 h.
Požadujeme dodať tovar balený tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, prípadne znehodnoteniu. Dodávateľ odovzdá kupujúcemu pri dodaní tovaru na dohodnutom mieste dodania dodací list a doklady, ktoré sú potrebné na užívanie tovaru.
Dodávateľ do 2. pracovných dní od uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi aktualizovaný rozpočet jednotkovej ceny predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH s určením na DVE desatinné miesta.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zaslať náhodne vybranú vzorku doručeného predmetu zmluvy na expertízu do niektorého z akreditovaných skúšobných laboratórií, na zistenie či dodaný predmet zmluvy je identický s predmetom zmluvy dohodnutým v kúpnej zmluve a technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
V prípade, že sa preukáže, že vzorka nezodpovedá predmetu plnenia zmluvy, ku ktorému sa predávajúca strana zaviazala, dodávateľ uhradí všetky náklady verejnému obstarávateľovi, spojené s posudzovaním zhody dodaného materiálu.
Ak sa ukáže, že vada predmetu plnenia je neodstrániteľná, alebo predmet plnenia nespĺňa parametre určené podľa technickej špecifikácie, dodávateľ sa zaväzuje dodať náhradný predmet plnenia zodpovedajúcej kvality v termíne určenom verejným obstarávateľom.
Dodávateľ zabezpečí odvoz predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá požadovanej kvalite na vlastné náklady. V prípade, že dodávateľ nedokáže dodať náhradný predmet plnenia v určenom termíne, má verejný obstarávateľ právo odstúpiť od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi.
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po kompletnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice - mestská časť Šaca, Košice II, Košický, Slovenská republika

02.03.2020 07:00 — 30.03.2020 14:00

1,00 celý rozsah

5 295,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.02.2020 14:37

28.02.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 115
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2020 04:52 - Vstupná ponuka 5 294,40 € Cena s DPH
28.02.2020 04:52 - Najvýhodnejšia ponuka 5 294,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS