36084221
Nemocnica Alexandra Wintera n. o.
Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK
46378979
Messer Medical Home Care Slovakia, s. r. o.
Piešťanská 12, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Anesteziologický prístroj
anesteziologický prístroj, podávanie inhalačnej a intravenóznej anestézie
Tovar, Služba
1. Anesteziologický prístroj so vstavanou ventilačnou jednotkou na podávanie inhalačnej aj intravenóznej anestézie.
|
|
---|---|
Funkcia |
Anesteziologický prístroj so vstavanou ventilačnou jednotkou na podávanie inhalačnej aj intravenóznej anestézie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Anesteziologický prístroj so vstavanou ventilačnou jednotkou na podávanie inhalačnej aj intravenóznej anestézie. | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Anesteziologický prístroj so vstavanou ventilačnou jednotkou na podávanie inhalačnej aj intravenóznej anestézie. | |
Elektrické napájanie 230V / 50Hz so záložným napájaním integrovaným akumulátorom so štandardnou dobou prevádzky | min. 60 min. |
Prehľadný farebný dotykový ovládací panel anestéziologického prístroja s uhlopriečkou minimálne 15´´ | minimálne 15´´ |
Nastaviteľný tlak v dýchacích cestách | v minimálnom rozsahu 5 - 50 cmH2O |
Nastaviteľný pomer I:E | v minimálnom rozsahu 2:1 ; 1:8 |
Nastavitelný inspiračný čas | v min. rozsahu 0,2 až 5 s |
Nastavitelná inspiračná pauza | min. v rozsahu 0 - 50 % |
Nastavitelná frekvencia dýchania | v min. rozsahu 4 - 100 dych./min. |
Nastaviteľný Peep | v minimálnom rozsahu 5 - 20 cmH2O |
Dosiahnutelný dychový objem | min. v rozsahu 5 - 1600 ml |
Nastavitelný prietokový trigger | v min. rozsahu 0,3 až 10 l/min |
Napájanie stlačeným plynom z centrálnych rozvodov a tlakových fliaš Dodatočný nastavitelný vývod kyslíka na nosné okuliare alebo masku (1-10l/min.) | |
Anesteziologický prístroj s uzavretým resp. polouzavretým systémom dýchacieho okruhu, so zaradenými minimálne dvomi dávkovačmi anestetika a absorbérom CO2, vrátane vedenia low flow anestézie a presného dávkovania koncentrácie zložiek plynov v čerstvej zmesi Elektronický zmiešavač umožňujúci presné dávkovanie plynov pri nízkych prietokoch, zabezpečujúci hypoxickú ochranu pacienta | |
Zobrazenie množstva čerstvej zmesi v okruhu na obrazovke prístroja s vyhodnotením jej potreby a spotreby s upozornením personálu na nedostatok resp. prebytok Ventilačné režimy: objemová ventilácia tlaková ventilácia tlakovo riadená s garantovaným objemom , PSV, SIMV, CPAP, MLV, automatický recruitment manéver ako automatická funkcia viachladinovej ventilácie, manuálna a spontánna ventilácia | |
Ventilačné režimy:režim kontinuálneho pozitívneho tlaku v dýchacích cestách, tlaková ventilácia na viac ako dvoch úrovniach a režim tlakovej podpory v kombinácii s ostatnými režimami, synchronizovaný objemový a tlakový režim Súčasťou anesteziologického prístroja musí byť integrovaný analyzátor plynov so senzormi nespotrebného charakteru pre monitorovanie inspirovaných a expirovaných koncentrácii plynov O2, N2O, CO2 a anestetík s vyhodnotením parametra minimálnej alveolárnej koncentrácie MAC s korekciou na vek pacienta, MACage a BAL | |
Monitoring spirometrie : "Vt insp/ exp, MV insp/ exp, PEEP, Ppeak. Pplat,Compliance, Rezistence, slučky plúcnej mechaniky (tlakobjem,prietok objem ) zobrazenie pľúcnej mechaniky s hodnotami vo forme parametrov, kriviek a slučiek" | |
Malý objem pacientskeho okruhu a absorbéru CO2 prerýchly úvod do anestézie (maximálne 5l) Odvod prebytočnej zmesi anestetických plynov Odsávačka biologických materiálov z dýchacích ciest Absorbér CO2 dostupný v opakovateľnom prevedení Prístroj musí byť vybavený rozhraním pre ukladanie dát USB, LAN Zobrazenie parametrov a kriviek musí byť užívateľom nastaviteľné, podľa jeho potrieb | |
Modulárny monitor vitálnych funkcií s farebným displejom min. 12´´ s možnosťou rozšírenia o ďalšie moduly | |
Monitorované parametre: | |
Rozsah merania respirácie. EKG s vyhodnotením dynamiky ST segmentu Sp02 : meranie pulzovej frekvencie HR, zobrazenie pletyzmografickej krivky. Rozsah merania SpO2 Meranie neinvazívneho tlaku krvi IBP tlaky: Možnosť merania tlakov: arteriálny tlak, centrálny venózny tlak, tlak v pľúcnici, ICP Monitor optimalizujúci bilanciu tekutín monitorovaním parametrov : Systolic pressure variation (SPV) and pulse pressure variation PPV Monitorovanie SPV v mmHg | |
Modul merania hladiny neuromuskulárneho bloku bežnými formami stimulácie: TOF, ST, DBS a stimulácia neuromuskulárnym liekom, alebo ekvivalentný monitor Monitorovanie hemodynamickej reakcie pacienta spôsobenej chirurgickým stimulom a analgetickou medikáciou. Snímanie a vyhodnocovanie pulznej amplitúdy a pulzného intervalu. Grafické/numerické zobrazenie závislosti snímanej hodnoty hĺbky anestézy a hodnoty celkovej hemodynamickej reakcie pacienta spôsobenej chirurgickým stimulom a analgetickou medikáciou. | |
Doprava predmetu zákazky na miesto dodania vrátane jeho montáže, inštalácie , vykonania skúšok, skúšobnej prevádzky, uvedenia prístroja do prevádzky a zaškolenie obsluhy - najneskôr do 90 kalendárnych dní odo dňa obdržania objednávky. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. 2. Vrátane inštalácie, odskúšania a uvedenia do prevádzky. 2.1. Prístroj musí byť dodaný nový - nepoužívaný. 2.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky. |
2.4. Podmienky záručného servisu RTG: Štandardná doba odozvy: maximálne do 6 hodín. Štandardná doba nástupu technika na opravu: najneskôr nasledovný pracovný deň odo dňa nahlásenia. Štandardná doba odstránenia poruchy bez použitia náhradných súčiastok: do 8 hodín. Štandardná doba odstránenia poruchy s použitím náhradných súčiastok: 5 pracovných dní. Štandardná doba pokrytia: od 08 00 do 16 00 hod každý pracovný deň. |
2.5. Požadovaný rozsah servisných prác : - kontrola celistvosti signálnych a elektrických káblov, kontrola čistoty a vyčistenie krytov na nedostupných plochách, kontrola konektorových spojení, kontrola všetkých ovládacích prvkov a indikácie, kontrola mechanických pohybov a posuvov, kontrola a premazanie mechanických komponentov, dopnutie reťazí a laniek, nastavenie koncových spínačov, kontrola ochranných vodičov, kontrola vysokonapäťových obvodov a VN koncoviek, nastavenie parametrov, údržba software a potrebné kalibrácie, odstránenie zistených nedostatkov |
3. Vrátane zaškolenia personálu (aj opakovaného) počas prvých dvoch mesiacoch po inštalácii prístroja. 4. Lehota dodania 90 dní od dňa od písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Anesteziologického orístroja". 5. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom. |
6. Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. 7. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa: |
7.a) prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaného prístroja. |
7.b) CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
7.c) vyhlásenie o zhode. 7.d) potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského. 7.e) certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do slovenského jazyka. |
7.f) predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
8. V čase od 09:00 do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy. |
9. Dodanie predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy.10. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia.11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania |
12. Nástup na servis do 48 hod. od nahlásenia poruchy vrámci záručného servisu. 13. Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov. |
14. Zabezpečiť plnohodnotnú prevádzku náhradným prístrojom v prípade, že doba opravy bude dlhšia ako 2 pracovné dni. 15. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ a "Osobitné požiadavky na plnenie" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy. 16. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
17. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
20. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 700 ,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch. 21. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi. |
22. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 12, 13, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie. |
23. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
24. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
24.1. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
25. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy: 25.1. Oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Objednávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. 25.2. Oznámi Dodávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Objednávateľa a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby. |
26. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy: 26.1. Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy. 26.2. Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny. |
26.3. Dodávateľ v zmysle bodov 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží na adresu Objednávateľa uvedené doklady a v zmysle vyššie uvedených bodov v tomto odstavci. |
27. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný - ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady. |
28. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, 28.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, 28.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy, |
28.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. 28.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relev. trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovn. plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednáv. pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
02.03.2020 08:00 — 29.05.2020 14:00
1,00 súbor
37 008,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.02.2020 11:31
27.02.2020 11:35
27.02.2020 11:50
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.02.2020 18:11 - Vstupná ponuka | 37 008,00 | € | Cena s DPH |
27.02.2020 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 004,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: