• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2020 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2020 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2020 09:55

Detail zákazky Z20203793

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.02.2020 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2020 09:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2020 09:55

Základné údaje

Z20203793

OF-209556

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4482594

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35275171

Jozef Forgáč-olympia

Vŕbová 1427/3, Veľký Šariš, 08221, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačné predmety

propagačný, tovar, materiál, reklamný, predmet, nôž, nožík, zatvárací nožík, taška, hodvábna vreckovka, osuška, dáždnik

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Otvárací  nôž
Funkcia
Otvárací nôž - novovyrobený, doteraz nepoužívaný výrobok s potlačou slúžiaci na propagáciu a prezentáciu objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 70
Celková dĺžka noža cm 19
Dĺžka čepele noža cm 8
Dĺžka rukoväte noža cm 11,5
Hmotnosť noža g 140
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie celokovový, záchranársky nôž otvárací s púzdrom, vybavený mechanizmom rýchleho otvorenia pomocou kruhového telieska na boku čepele, rezačom bezpečnostných pásov, hrotom na rozbíjanie trieštivého skla
vyhotovenie a tvar čepele čepeľ v tvare "recurved blade" s  hladkým ostrím po celej dĺžke spodnej časti
materiálové vyhotovenie čepele nerezová oceľ typu 440
vyhotovenie rukoväte ergonomický tvar dobre padnúci do ruky pri uchopení zatváracieho nožíku
branding potlač na čepeľ noža, 1 farba, názov objednávateľa  v jazyku anglickom
 2. Taška ekologická
Funkcia
Taška ekologická - novovyrobený, doteraz nepoužívaný propagačný výrobok s potlačou slúžiaci na propagáciu a prezentáciu objednávateľa v množstve uvedenom nižšie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 70
Dlžka tašky cm 30
Výška tašky cm 30
Šírka tašky cm 19
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie taška s laminovaným vnútorným priestorom a bavlnenými stočenými rukoväťami
farebné vyhotovenie kombinácia dvoch farieb,  prírodnej a inej, napr. čiernej, modrej a pod.; inú farbu v kombinácií s prírodnou v akej je taška vyhotovená si zvolí dodávateľ
materiálové vyhotovenie 100 % juta ( vrecovina)
branding potlač na prednej vonkajšej strane tašky, 1 farba, názov objednávateľa v jazyku anglickom
 3. Hodvábna vreckovka do saka
Funkcia
Hodvábna vreckovka do saka  - novovyrobený, doteraz nepoužívaný propagačný výrobok s potlačou slúžiaci na propagáciu a prezentáciu objednávateľa v množstve uvedenom nižšie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 70
Dĺžka vreckovky cm 30
Šírka vreckovky cm 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie hodvábna vreckovka určená do vrecka saka s ručne opracovaným lemom vreckovky
materiálové vyhotovenie 100 % hodváb
vzor tkaniny tkaný vzor Paisley
balenie vreckovky darčeková krabička z tvrdenej lepenky so zásuvkovým otváraním v čiernej farbe so zlatou potlačou výrobcu; vreckovka je balená do jemného baliaceho papiera
branding potlač na darčekovej krabičke,  1 farba, názov objednávateľa v jazyku anglickom
 4. Osuška
Funkcia
Osuška  - novovyrobený, doteraz nepoužívaný propagačný výrobok s potlačou slúžiaci na propagáciu a prezentáciu objednávateľa v množstve uvedenom nižšie.
Fotografia/ vyobrazenie požadovaného tovaru je prílohou tejto kúpnej zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 70
Dĺžka osušky cm 150
Šírka osušky cm 75
Plošná hmotnosť g/m2 360
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiálové vyhotovenie 100 % bavlna;
druh tkaniny spodná strana froté a vrchná strana mikroplyš
farebné vyhotovenie vrchná strana - digitálna vojenská maskovacia potlač - camouflage (podľa fotografie/ vyobrazenia v prílohe k tejto kúpnej zmluvy)
balenie každý jednotlivý výrobok (ks) balený samostane
branding výšivka, 1 farba , názov objednávateľa v jazyku anglickom
 5. Pánsky dáždnik
Funkcia
Pánsky dáždnik  - novovyrobený, doteraz nepoužívaný propagačný výrobok s potlačou slúžiaci na propagáciu a prezentáciu objednávateľa v množstve uvedenom nižšie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 70
Priemer strechy rozprestreného dáždnika cm 950
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie vetruodolný 8- panelový skladací dáždnik s automatickým otváraním aj zatváraním s tvrdým ochranným púzdrom na zips
materiálové vyhotovenie poťahu dáždnika tkanina "Pongee" alebo ekvivalent
počet výsekov (rebier) dáždnika 8 ( osem)
farebné vyhotovenie čierna farba
branding potlač na púzdre dáždnika, 1 farba, názov objednávateľa v jazyku anglickom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1  Vrátane dopravy na miesto plnenia a vrátane potlače a výšivky názvom objednávateľa.
2.3.2  Pokiaľ sa požiadavky na tovar  uvedený v technickej špecifikácií - technické vlastnosti ( vrátane fotografií / vyobrazenia) odvolávajú alebo poukazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, dodávateľ môže nahradiť tovar špecifikovaný v bode 2.2. tejto kúpnej zmluvy tovarom ekvivalentným. Ekvivalentným tovarom sa pre účely tejto kúpnej zmluvy rozumie tovar s porovnateľnými alebo vyššími kvalitatívnymi parametrami, úžitkovými vlastnosťami ako je tovar špecifikovaný v tejto kúpnej zmluve.
2.3.3  V prípade požadovanej tkaniny  "Pongee" u tovaru s názvom pánsky dáždnik sa ekvivalentom rozumie iná veľmi tenká hodvábna tkanina z veľmi jemnej priadze v plátnovej väzbe. Pre účely tejto kúpnej zmluvy sa ekvivalentnou tkaninou k tkanine "Pongee" nerozumie  "polyester", t. j. tkanina vyrobená z polyesterových vlákien.
2.3.4  Objednávateľ (kontaktná osoba objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy)  poskytne podklady pre potlač ( názov objednávateľa) elektronicky (e-mailom) po uzavretí zmluvy bezodkladne, najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy.
2.3.5  Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
2.3.6  Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením obchodného  názvu/ označenia, popisu tovaru, jeho technických parametrov, farebného vyhotovenia, funkčných charakteristík a fotografie požadovaného tovaru ( bez potlače) alebo iné vyobrazenie, a to v takom rozsahu,  aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na tovary podľa tejto kúpnej zmluvy.
2.3.7  Požaduje sa, aby dodávateľ doručil objednávateľovi  (kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy)  na pripomienky grafický náhľad požadovanej potlače propagačných predmetov  ( každej položky tovaru podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy)  a to najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa, kedy objednávateľ poskytol dodávateľovi podklady pre potlač propagačných predmetov v súlade s bodom 2.3.4. tejto kúpnej zmluvy, a to v elektronickej podobe na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy.
2.3.8 Objednávateľ sa zaväzuje predložiť dodávateľovi pripomienky k prvému grafickému náhľadu potlače propagačných predmetov  do 3 (troch) pracovných dní odo dňa doručenia grafického náhľadu  propagačných predmetov podľa bodu 2.3.7 tejto kúpnej zmluvy. Dodávateľ je povinný posúdiť predložené pripomienky a tieto pripomienky do grafického náhľadu propagačných predmetov zapracovať a upravený grafický náhľad propagačných predmetov doručiť objednávateľovi spôsobom podľa bodu 2.3.7 tejto kúpnej zmluvy, a to najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa predloženia pripomienok.
2.3.9  V prípade, ak nemá objednávateľ pripomienky k predloženému grafickému náhľadu potlače propagačných predmetov, oznámi túto skutočnosť dodávateľovi  s tým, že s potlačou propagačných predmetov tak, ako boli predložené dodávateľom v grafickom náhľade súhlasí, a to najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa doručenia grafického náhľadu potlače propagačných predmetov; v prípade, že sa objednávateľ v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že k náhľadu potlače propagačných predmetov nemá ďalšie pripomienky a s potlačou propagačných predmetov tak, ako boli predložené dodávateľom súhlasí.
2.3.10 Ak má objednávateľ výhrady k forme, spôsobu a rozsahu zapracovania pripomienok podľa bodu 2.3.8 tejto kúpnej zmluvy, je oprávnený vrátiť upravený grafický náhľad propagačných predmetov  dodávateľovi na prepracovanie; ustanovenia bodov 2.3.7 a 2.3.8  tejto kúpnej zmluvy sa použijú primerane.
2.3.11 V prípade, ak nemá objednávateľ (ďalšie) pripomienky k upravenému grafickému náhľadu potlače propagačných predmetov, oznámi túto skutočnosť dodávateľovi  najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa doručenia upraveného grafického náhľadu potlače propagačných predmetov objednávateľovi; v prípade, že sa objednávateľ v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že k náhľadu potlače propagačných predmetov nemá ďalšie pripomienky.
2.3.12  Dodávateľ  je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 3 (troch) pracovných dní od doručenia oznámenia, resp. uplynutia lehoty podľa bodu 2.3.11 tejto kúpnej zmluvy predložiť objednávateľovi finálnu verziu grafického náhľadu potlače propagačných predmetov podľa bodu 2.3.7. tejto kúpnej zmluvy.
5.3.13  Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy podrobný položkový rozpočet najneskôr do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy, ktorým sa rozumie rozpis celkovej ceny na jednotlivé položky predmetu kúpnej zmluvy ( jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH, jednotkové ceny s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH).
2.3.14  Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.15  Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy,  ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. Dodávateľ môže faktúru odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy.
2.3.16  Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
2.3.17 Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
2.3.18 Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
2.3.19 Nedodanie tovaru v množstvách a / alebo  v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy podľa bodu 2.2. tejto kúpnej zmluvy , budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Viedenská cesta 3-7, areál výstaviska Incheba Expo Bratislava, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

07.05.2020 08:30 — 11.05.2020 12:00

1,00 súbor 5 položiek v množstvách podľa kúpnej zmluvy

4 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.02.2020 11:55

05.03.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.03.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 181
 53
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2020 10:05 - Vstupná ponuka 4 476,00 € Cena s DPH
05.03.2020 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka 4 426,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS