• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2020 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2020 10:25

Detail zákazky Z20203787

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2020 10:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2020 10:25

Základné údaje

Z20203787

OF-210181

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4473404

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

36817864

CellQoS, a.s.

Koniarekova 16, Trnava, 91721, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Záložný centrálny firewall pre počítačovú sieť a support

hardvér, firewall, podpora

  • 32422000-7 - Sieťové komponenty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Záložný centrálny firewall pre počítačovú sieť a support
Funkcia
Hardvérové zariadenie typu Cisco ASA 5525-X s min. 8GE portami, rozšírená záruka na 36 mesiacov pre dve Cisco ASA 5525-X zariadenia (nové aj existujúce). SSD disk a licencia na šifrovanie 3DES/AES. Dodanie podpory od výrobcu zariadenia na 3 roky, v režime 8 hodín x 5 dní a oprava nasledujúci pracovný deň. Podpora výrobcu musí zahrňovať nárok na najnovšie verzie softvéru, riešenie problémov priamo výrobcom a dodanie náhradného zariadenia nasledujúci pracovný deň.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
CAB-ACE - napájací kábel m 1,5
ASA5500X-SSD120INC - SSD disk na ukladanie logov GB 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ASA5525-FPWR-K9 firewall Cisco ASA 5525-X
CON-SNT-A25FPK9 rozšírená záruka, výmena HW, doba odozvy next business day, dostupnosť služby 8x5 – podpora pre 36 mesiacov pre nové zariadenie
CON-SNT-A25FPK9 rozšírená záruka, výmena HW, doba odozvy next business day, dostupnosť služby 8x5 – podpora pre 36 mesiacov pre existujúce zariadenie
SF-ASA-X-9.10.1-K8 softvérový image ASA
SF-ASA-X-FP6.3-K9 zabezpečenie technickej podpory aj po skončení výroby produktového modelu
ASA5525-CTRL-LIC základná licencia
ASA5525-MB základná doska
ASA5500-ENCR-K9 softvérové bezpečnostné rozšírenie na šifrovanie dát (3DES/AES)
ASA-IC-B-BLANK krytka na prázdny rozširujúci slot
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Objednávateľ požaduje plnenie - dodanie tovaru v originálnej kvalite, nie alternatívne a nie repasované.
3. Dodávateľ na základe tejto zmluvy garantuje dostupnosť originálnych náhradných dielov k predmetu zmluvy minimálne 5 rokov po ukončení výroby zariadenia
4. Dodávateľ garantuje splnenie záručných podmienok výrobcu.
5. Dodávateľ garantuje, že zariadenia predmetu zmluvy sú spätne výrobcovi reportované ako predané objednávateľovi.
6. Dodávateľ musí byť držiteľom minimálne certifikácie na úrovni Cisco Premier Partner
7. Dodávateľ predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy potvrdenie vendora Cisco (akceptovateľné je potvrdenie z krajín EU), že predložená ponuka má zaručenú autenticitu, čo sa týka ponúkaného Cisco hardvéru.
8. Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, nedodanie tovaru podľa popisu, špecifikácií a termínoch dodania v objednávkovom formulári je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa do 10 pracovných dní
9. Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
10. Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy
11. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy
12. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

06.03.2020 07:00 — 09.04.2020 13:00

1,00 súbor

10 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.02.2020 08:02

28.02.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 281
 20
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.02.2020 13:59 - Vstupná ponuka 10 000,00 € Cena bez DPH
26.02.2020 17:27 - Najvýhodnejšia ponuka 9 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS