37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
36189359
FRANCE-TECH Košice s.r.o.
Rozvojová 1, Košice, 04011, SVK
Úžitkové vozidlo valník do 3,5 t
úžitkové motorové vozidlo, valník
Tovar, Služba
1. Úžitkové vozidlo valník do 3,5 t
|
|
---|---|
Funkcia |
Nové úžitkové motorové vozidlo do 3,5 t valník na prepravu osôb a materiálov pri výkone činností na údržbe ciest. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Úžitkové vozidlo valník do 3,5 t | ks | 9 | ||
Zdvihový objem | cm3 | 2200 | ||
Výkon motora | kW | 110 | 125 | |
Počet valcov | ks | 4 | ||
Počet ventilov | ks | 16 | ||
Počet stupňov manuálnej prevodovky | ks | 6 | ||
Rázvor osí kolies | mm | 4000 | ||
Pevný valník - vnútorná dĺžka ložnej plochy | mm | 3200 | ||
Pevný valník - šírka ložnej plochy | mm | 1900 | ||
Pevný valník - ložná plocha | m2 | 6,5 | ||
Celková hmotnosť | kg | 3500 | ||
Úžitková hmotnosť bez vodiča | kg | 1100 | ||
Výška hliníkových bočníc valníka | mm | 400 | ||
Počet miest na sedenie | ks | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Parametre: | |
Typ motora | vznetový |
Prevodovka | manuálna |
Typ kabíny | dvojkabína |
Rok výroby | min. r. 2020 |
Environmentálne vplyvy prevádzky vozidla podľa zákona č. 158/2011 Z. z. - § 45 zákona o verejnom obstáravaní: | |
Splnenie emisnej normy | min. EURO 6 |
Minimálne požadované prvky prevedenia a výbava vozidla: | |
Farba vozidla | biela |
Bezpečnostné prvky: | |
airbag vodiča | áno |
airbag spolujazdca | áno |
zosilnené zadné pruženie | áno |
posilňovač riadenia | áno |
kotúčové brzdy predné a zadné | áno |
ABS - antiblokovací brzdový systém | áno |
Výbava vozidla: | |
denné led svietenie | áno |
hmlové svetlá | áno |
klimatizácia | áno |
palubný počítač | áno |
autorádio | s dvoma reproduktormi, CD, MP3 a bluetooth |
možnosť bezdrôtového telefonovania cez bluetooth | áno |
multifunkčný volant s možnosťou ovládania rádia a telefónu na volante | áno |
rezervné koleso oceľové plnohodnotné | áno |
spätné zrkadlá - elektrický ovládané, vyhrievané | áno |
centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním | áno |
elektrický ovládané predné okná | áno |
ťažné zariadenie | áno |
parkovacie senzory | áno |
lapače nečistôt vpredu a vzadu | áno |
ochranný oceľový kryt pod motorom | áno |
podlaha valníka s protišmykovou úpravou | áno |
originálne gumové rohože pod nohy | áno |
textilné poťahy sedadiel | áno |
Letné a zimné pneumatiky na diskoch + ochranné kryty kolies | áno |
prídavné signalizačné zariadenie | |
homologizovaná svetelná rampa obojstranná (oranžové svetlá), typ: LZP-LF alebo ekvivalent | áno |
dĺžka | 800 - 1000 mm |
výška svetelnej rampy bez podstavca | 130-200 mm |
svetelný zdroj | vysokosvietivé LED diody |
farba svetla | oranžová |
napájanie | 12 V |
váha svetelnej rampy | nepresahujúca konštrukčnú nosnosťou strechy |
Podsvietený nápis z oboch strán | áno - logo firmy (vyhotovenie loga verejný obstarávateľ uvedie po uzavretí zmluvy) |
povinná výbava vozidla | autolekárnička, výstražný trojuholník, bezpečnostný reflexný odev (napr. reflexná vesta) |
Súčasť dodávky: | |
1. Návod na obsluhu a údržbu | |
2. Certifikát vozidla alebo vyhlásenie o zhode | |
3. Osvedčenie o evidencii | |
4. Servisná kniha | |
Záručné a servisné podmienky: | |
1. Záručná doba na vozidlo | zákonná záručná doba 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom dodania vozidla |
2. Záručná doba proti prehrdzaveniu | záručná dobra proti prehrdzaveniu konštrukčných dielov karosérie min. 5 rokov |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru do 160 kalendárnych dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, Čas/lehota plnenia zmluvy. |
3. K vozidlu sa požaduje dodať: 2 kľúče, z toho minimálne 1 kľúč s diaľkovým ovládaním, technický preukaz, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie, povinná výbava vozidla v zmysle §16 rek. vyhlášky 464/2009 Z.z. |
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nové, nepoškodené nákladné motorové vozidlá s maximálnym počtom najazdených kilometrov 100 km. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný servis a pozáručný servis za nasledujúcich podmienok: |
a) miesto zabezpečenia záručného a pozáručného servisu požaduje objednávateľ v min. dvoch rôznych mestách na území Prešovského kraja. |
b) počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava porúch alebo výmena chybných dielov, ktoré sa vyskytnú na tovare v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Chybným dielom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením, |
c) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, predávajúci je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
d/ dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu v nasledujúci pracovný deň od jeho nahlásenia, |
6. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom a stanovenie jednotkovej ceny servisných prác záručného a pozáručného servisu, |
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
7. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi zaškolenie obsluhy vozidla. Školenie v počte min. 2 osôb ku každému vozidlu je zahrnuté v cene zákazky. |
8. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 6 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 6 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
9. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
10. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
11. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu, certifikát vozidla alebo vyhlásenie o zhode, osvedčenie o evidencii, servisnú knihu . Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
12. Objednávateľ požaduje zabezpečenie zápisu svetelnej rampy do technického preukazu vozidla zo strany dodávateľa. |
13. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní chybu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
14. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
15. Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa: Prešov |
16. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v zmysle bodu 14 Osobitných požiadaviek na plnenie v súlade s Čl. XI Platobné podmienky, Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky v požadovanej výbave a celkovú cenu za položku. |
Jesenná 14, Prešovský, Slovenská republika
09.03.2020 07:00 — 14.08.2020 15:00
9,00 ks
225 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.02.2020 08:40
03.03.2020 13:00
03.03.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.02.2020 14:18 - Vstupná ponuka | 224 999,04 | € | Cena s DPH |
03.03.2020 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 224 998,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: