• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2020 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2020 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2020 11:25

Detail zákazky Z20203780

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2020 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2020 11:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2020 11:25

Základné údaje

Z20203780

OF-210124

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4471151

Objednávateľ

00151882

Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky

Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK

Dodávateľ

36322229

ROTEX ELEKTRO s.r.o.

SNP 77, Stará Turá, 91601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

LED svietidlá s príslušenstvom pre osvetlenie kancelárskych a chodbových priestorov

Lampy/svietidlá, príslušenstvo

  • 31520000-7 - Lampy/svietidlá a príslušenstvo k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. LED svietidlá pre osvetlenie kancelárskych priestorov , príslušenstvo bez montáže
Funkcia
Dodávka LED svietidiel bez montáže
Svietidlo pozostáva z "LED panelu" (hliníkový korpus, prekrytie čipov opálovým difúzorom, farba rámika strieborná alebo biela) a korpusu svietidla v bielom prevedení. V prípade svietidla typu C nemusí byť "LED panel" ako celok, ale podmienka LED zdroja zostáva.
dodané musí byť kompletné svietidlo umožňujúce montáž na strop miestnosti. V prípade potreby aj s medzikusom – montážnym rámčekom.
zdroj svetla musí byť možné umiestniť v tele svietidla (súčasťou dodávky musí byť kompletná montážna sada)
parametre svietidla musia zodpovedať platnej verzii STN EN 12464-1, príslušným svetelným a elektrotechnickým normám a príslušnej legislatíve, vzťahujúcej sa na osvetlenie administratívnych priestorov na území SR, mať certifikát RoHS a CE a záruku na svietidlo resp. zdroj svetla 36 mesiacov.
napájanie zdroja svietidla bude striedavým prúdom: 230V/50Hz (+prevodník na napojenie do siete AC 230V, ak je potrebný a nie je súčasťou zdroja svetla)
Kvalita použitej technológie musí byť porovnateľná s čipmi SMD 2835 (100 - 110lm/W, umiestnenie čipu na hliníkovej podložke pre lepšie chladenie ) a lepšia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Typ A: LED svietidlá do kancelárskych priestorov ks 500
Typ C: LED svietidlá núdzové stropné ks 89
Typ D: Led trubica ks 15
Životnosť hodina 25 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ A: LED svietidlá do kancelárskych priestorov Teplota farby 4000-4500K rozmer1315x115x45(+-5%)svetelný tok>2600lm,vyžarovací uhol 180,výkon 36W
Typ C: LED svietidlá núdzové stropné EXIT s LED 1W 230V IP65 SE 1h
Typ D: Led trubica Teplota farby 4000-4500K rozmer 120 cm, svetelný tok>1700lm,vyžarovací uhol 360 ,výkon 18W
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujeme predložiť: - originálne technické listy (alebo iné dokumenty)  osvedčujúce ponúkané parametre. - CE, RoHS certifikát do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Predmet zákazky musí byť dodaný najneskôr do 27.03.2020.
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas v lehote plnenia podľa bodu vyššie (4.), je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50% z ceny predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v Zmluve, a to najneskôr do 15 dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu.
Verejný obstarávateľ požaduje nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Lamačská cesta 8/A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

04.03.2020 10:04 — 27.03.2020 15:00

1,00 podľa špecifikácie- celý predmet zákazky

9 802,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.02.2020 10:06

27.02.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.02.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 517
 22
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.02.2020 10:46 - Vstupná ponuka 9 600,00 € Cena s DPH
24.02.2020 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka 9 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS