30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
35954612
Slovanet, a. s.
Galvaniho 19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Antivírusový softvérový balík
Softvérový balík na ochranu pred vírusmi, antivírus, licencia
Tovar, Služba
|
1. Antivírusový softvérový balík
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Antivírusový softvér je počítačový program, ktorého cieľom je identifikovať a eliminovať počítačové vírusy. |
| Predmetom zákazky je: - predĺženie existujúcej licenčnej podpory k antivírusovému softvéru, ktorým sa zabezpečuje kompletná antivírusová ochrana koncových zariadení (pracovné stanice, mail servery a podobne), - služby automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory všetkých licencií počas 3 rokov. |
| Antivírusová ochrana koncových zariadení pozostáva z: a) komplexnej ochrany koncových zariadení pred nežiadúcim softvérom, b) požadovanej podpory virtualizácie, c) požadovanej exploit blocker kontroly a pokročilej kontroly a ochrany pamäte, d) požadovanej vzdialenej správy pomocou webovej remote konzoly administrátora pozostávajúcej z: 1. webovej konzoly s drill-down schopnosťami, 2. nezávislého agenta vzdialenej správy na strane klienta. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Licencia na 3 roky - ESET Endpoint Antivirus, Verzia 6.6.2089.2 alebo novšia | ks | 850 | ||
| Licencia na 3 roky - ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server | ks | 850 | ||
| Licencia na 3 roky - Nástroj vzdialenej správy pre 850 endpointov pomocou webovej konzoly administrátora pozostávajúcej z : - Webovej konzoly s drill-down schopnosťami - Nezávislého agenta vzdialenej správy | ks | 850 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Požaduje sa kompatibilita remote konzoly administrátora aj so systémom Linux a „server/proxy“ architektúra pre lepšiu odolnosť siete a prístup zameraný na skupiny. | |
| Samotné antivírusové riešenie, tzn. samotná aplikácia musí byť dostupná v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku. |
| Názov |
| I. PLNENIE |
| I.1 Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
| I.2 Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
| a) Zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail). V zozname uvedie, osobu, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osoby ktoré budú vykonávať samotné plnenie. |
| b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie v rozdelení jednotková cena pre danú položku v eur bez DPH a v eur s DPH. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta. |
| I.3 Objednávateľ pripúšťa len plnenie spĺňajúce funkčnú a technickú špecifikácia predmetu zákazky/ zmluvy a osobitné požiadavky na plnenie. |
| I.4 Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie služby pre preukázateľné vady dodanej služby (napr. nedostatočná kvalita - nedodržanie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/ zmluvy a pod.). |
| II.CENA |
| II.1 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za plnenie o hodnotu DPH. |
| II.2 V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením (doprava na miesto plnenia, licencie, automatické aktualizácie, technická a licenčná podpora, prevádzka, údržba apod.) |
| II.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a jeho primeraný zisk. |
| III. FAKTURÁCIA |
| III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v eur bez DPH a v eur s DPH. |
| III.2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| III.3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
| III.4 Úhrada za plnenie podľa tejto zmluvy bude rozdelená na 3 jednoročné úhrady, splatné v príslušnom roku plnenia. Hodnota každej fakturovanej čiastky bude tretina zmluvnej ceny. Dodávateľ vystaví faktúru za splnenie každej ročnej etapy do 30 dní od začiatku poskytnutia plnenia v príslušnom roku. |
| III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
| III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
| III.7 Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
| IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
| IV.1 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
| IV.2 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET): |
| a) 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ už samotnou registráciou do EKS potvrdzuje súhlas s OPET. b) 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", čl. VI "Plnenie a preberanie Plnenia", bod 6.1.2, je dodávateľ povinný dodať či poskytnúť Plnenie, ktoré spĺňa okrem Špecifikácií tiež všetky požiadavky príslušných právnych predpisov a platných technických noriem záväzných pre takéto Plnenie a týkajúcich sa jeho uvádzania na trh. |
| IV.3 V prípade, že dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky/ zmluvy príp. ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek osobitnú požiadavku na plnenie, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
| IV.4 Porušenie povinnosti Dodávateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy na základe požiadaviek bude považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
| IV.5 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom, Objednávateľ vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie ,že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom tzn. vystaví referenciu s neuspokojivým hodnotením. |
| V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
| V.1 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky/ Zmluvy. |
| V.2 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
| VI. LICENCIA |
| VI.1 Objednávateľ akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“) a v súlade s bodom 6.5.6 OPET sa zaväzuje osobitné licenčné podmienky dodržiavať. |
| VI.2 Porušenie povinnosti objednávateľa podľa predchádzajúcej vety sa považuje za podstatné a oprávňuje dodávateľa odstúpiť od tejto Zmluvy podľa bodu 18.3 písm. a) OPET. |
| VI.3 Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ (ďalej len „EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zákazky. |
Námestie slobody 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
03.05.2020 00:00 — 02.05.2023 23:59
1,00 projekt
20 230,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.03.2020 13:25
24.03.2020 11:00
24.03.2020 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 16.03.2020 16:14 - Vstupná ponuka | 20 220,00 | € | Cena s DPH |
| 18.03.2020 16:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 214,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: