30416094
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK
35954612
Slovanet, a. s.
Záhradnícka 151, Bratislava, 82108, SVK
Antivírusový softvérový balík
Softvérový balík na ochranu pred vírusmi, antivírus, licencia
Tovar, Služba
1. Antivírusový softvérový balík
|
|
---|---|
Funkcia |
Antivírusový softvér je počítačový program, ktorého cieľom je identifikovať a eliminovať počítačové vírusy. |
Predmetom zákazky je: - predĺženie existujúcej licenčnej podpory k antivírusovému softvéru, ktorým sa zabezpečuje kompletná antivírusová ochrana koncových zariadení (pracovné stanice, mail servery a podobne), - služby automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory všetkých licencií počas 3 rokov. |
Antivírusová ochrana koncových zariadení pozostáva z: a) komplexnej ochrany koncových zariadení pred nežiadúcim softvérom, b) požadovanej podpory virtualizácie, c) požadovanej exploit blocker kontroly a pokročilej kontroly a ochrany pamäte, d) požadovanej vzdialenej správy pomocou webovej remote konzoly administrátora pozostávajúcej z: 1. webovej konzoly s drill-down schopnosťami, 2. nezávislého agenta vzdialenej správy na strane klienta. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Licencia na 3 roky - ESET Endpoint Antivirus, Verzia 6.6.2089.2 alebo novšia | ks | 850 | ||
Licencia na 3 roky - ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server | ks | 850 | ||
Licencia na 3 roky - Nástroj vzdialenej správy pre 850 endpointov pomocou webovej konzoly administrátora pozostávajúcej z : - Webovej konzoly s drill-down schopnosťami - Nezávislého agenta vzdialenej správy | ks | 850 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požaduje sa kompatibilita remote konzoly administrátora aj so systémom Linux a „server/proxy“ architektúra pre lepšiu odolnosť siete a prístup zameraný na skupiny. | |
Samotné antivírusové riešenie, tzn. samotná aplikácia musí byť dostupná v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku. |
Názov |
I. PLNENIE |
I.1 Miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
I.2 Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) Zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail). V zozname uvedie, osobu, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osoby ktoré budú vykonávať samotné plnenie. |
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie v rozdelení jednotková cena pre danú položku v eur bez DPH a v eur s DPH. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta. |
I.3 Objednávateľ pripúšťa len plnenie spĺňajúce funkčnú a technickú špecifikácia predmetu zákazky/ zmluvy a osobitné požiadavky na plnenie. |
I.4 Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie služby pre preukázateľné vady dodanej služby (napr. nedostatočná kvalita - nedodržanie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/ zmluvy a pod.). |
II.CENA |
II.1 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za plnenie o hodnotu DPH. |
II.2 V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením (doprava na miesto plnenia, licencie, automatické aktualizácie, technická a licenčná podpora, prevádzka, údržba apod.) |
II.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a jeho primeraný zisk. |
III. FAKTURÁCIA |
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v eur bez DPH a v eur s DPH. |
III.2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
III.3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
III.4 Úhrada za plnenie podľa tejto zmluvy bude rozdelená na 3 jednoročné úhrady, splatné v príslušnom roku plnenia. Hodnota každej fakturovanej čiastky bude tretina zmluvnej ceny. Dodávateľ vystaví faktúru za splnenie každej ročnej etapy do 30 dní od začiatku poskytnutia plnenia v príslušnom roku. |
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. |
III.7 Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
IV.2 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET): |
a) 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ už samotnou registráciou do EKS potvrdzuje súhlas s OPET. b) 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", čl. VI "Plnenie a preberanie Plnenia", bod 6.1.2, je dodávateľ povinný dodať či poskytnúť Plnenie, ktoré spĺňa okrem Špecifikácií tiež všetky požiadavky príslušných právnych predpisov a platných technických noriem záväzných pre takéto Plnenie a týkajúcich sa jeho uvádzania na trh. |
IV.3 V prípade, že dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky/ zmluvy príp. ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek osobitnú požiadavku na plnenie, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
IV.4 Porušenie povinnosti Dodávateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy na základe požiadaviek bude považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
IV.5 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom, Objednávateľ vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie ,že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom tzn. vystaví referenciu s neuspokojivým hodnotením. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky/ Zmluvy. |
V.2 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
VI. LICENCIA |
VI.1 Objednávateľ akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“) a v súlade s bodom 6.5.6 OPET sa zaväzuje osobitné licenčné podmienky dodržiavať. |
VI.2 Porušenie povinnosti objednávateľa podľa predchádzajúcej vety sa považuje za podstatné a oprávňuje dodávateľa odstúpiť od tejto Zmluvy podľa bodu 18.3 písm. a) OPET. |
VI.3 Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ (ďalej len „EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zákazky. |
Námestie slobody 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
03.05.2020 00:00 — 02.05.2023 23:59
1,00 projekt
20 230,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.03.2020 13:25
24.03.2020 11:00
24.03.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.03.2020 16:14 - Vstupná ponuka | 20 220,00 | € | Cena s DPH |
18.03.2020 16:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 214,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: