• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2020 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2020 11:50

Detail zákazky Z20203770

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2020 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2020 11:50

Základné údaje

Z20203770

OF-209670

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4509146

Objednávateľ

30416094

Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky

Námestie slobody č. 6, Bratislava, 81005, SVK

Dodávateľ

35954612

Slovanet, a. s.

Galvaniho 19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Antivírusový softvérový balík

Softvérový balík na ochranu pred vírusmi, antivírus, licencia

  • 48760000-3 - Softvérový balík na ochranu pred vírusmi
  • 48761000-0 - Antivírusový softvérový balík
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Antivírusový softvérový balík
Funkcia
Antivírusový softvér je počítačový program, ktorého cieľom je identifikovať a eliminovať počítačové vírusy.
Predmetom zákazky je: - predĺženie existujúcej licenčnej podpory k antivírusovému softvéru, ktorým sa zabezpečuje kompletná antivírusová ochrana koncových zariadení (pracovné stanice, mail servery a podobne), - služby automatickej aktualizácie, technickej a licenčnej podpory všetkých licencií počas 3 rokov.
Antivírusová ochrana koncových zariadení pozostáva z: a) komplexnej ochrany koncových zariadení pred nežiadúcim softvérom, b) požadovanej podpory virtualizácie, c) požadovanej exploit blocker kontroly a pokročilej kontroly a ochrany pamäte, d) požadovanej vzdialenej správy pomocou webovej remote konzoly administrátora pozostávajúcej z: 1. webovej konzoly s drill-down schopnosťami, 2. nezávislého agenta vzdialenej správy na strane klienta.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencia na 3 roky - ESET Endpoint  Antivirus, Verzia 6.6.2089.2 alebo novšia ks 850
Licencia na 3 roky - ESET Mail Security for Microsoft Exchange Server ks 850
Licencia na 3 roky - Nástroj vzdialenej správy pre 850 endpointov pomocou webovej konzoly administrátora pozostávajúcej z : - Webovej konzoly s drill-down schopnosťami - Nezávislého agenta vzdialenej správy ks 850
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požaduje sa kompatibilita remote konzoly administrátora aj so systémom Linux a „server/proxy“ architektúra pre lepšiu odolnosť siete a prístup zameraný na skupiny.
Samotné antivírusové riešenie, tzn. samotná aplikácia musí byť dostupná v slovenskom jazyku, príp. v českom jazyku.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. PLNENIE
I.1 Miestom plnenia je sídlo objednávateľa.
I.2 Dodávateľ predloží do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty:
a) Zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby (meno, priezvisko, telefón, e-mail). V zozname uvedie, osobu, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osoby ktoré budú vykonávať samotné plnenie.
b) podrobný rozpočet s uvedením jednotkových cien vychádzajúci z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie v rozdelení jednotková cena pre danú položku v eur bez DPH a v eur s DPH. Jednotkové ceny položiek musia byť uvedené maximálne na dve desatinné miesta.
I.3 Objednávateľ pripúšťa len plnenie spĺňajúce funkčnú a technickú špecifikácia predmetu zákazky/ zmluvy a osobitné požiadavky na plnenie.
I.4 Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie služby pre preukázateľné vady dodanej služby (napr. nedostatočná kvalita - nedodržanie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky/ zmluvy a pod.).
II.CENA
II.1 V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za plnenie o hodnotu DPH.
II.2 V cene sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením (doprava na miesto plnenia, licencie, automatické aktualizácie, technická a licenčná podpora, prevádzka, údržba apod.)
II.3 Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a jeho primeraný zisk.
III. FAKTURÁCIA
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet plnenia bude faktúra vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v eur bez DPH a v eur s DPH.
III.2. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
III.3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania tovaru je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
III.4 Úhrada za plnenie podľa tejto zmluvy bude rozdelená na 3 jednoročné úhrady, splatné v príslušnom roku plnenia. Hodnota každej fakturovanej čiastky  bude tretina zmluvnej ceny. Dodávateľ vystaví faktúru za splnenie každej ročnej etapy do 30 dní od začiatku poskytnutia plnenia v príslušnom roku.
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne v sídle objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zmluvy.
III.7 Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA
IV.1 Dodávateľ musí mať vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra zapísanú činnosť rovnakú alebo obdobnú ako je predmet plnenia. V prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v predmete činnosti vo výpise z obchodného registra resp. vo výpise zo živnostenského registra, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky/zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
IV.2 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET):
a) 1. časť ,,Trhový poriadok", čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ už samotnou registráciou do EKS potvrdzuje súhlas s OPET. b) 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", čl. VI "Plnenie a preberanie Plnenia", bod 6.1.2, je dodávateľ povinný dodať či poskytnúť Plnenie, ktoré spĺňa okrem Špecifikácií tiež všetky požiadavky príslušných právnych predpisov a platných technických noriem záväzných pre takéto Plnenie a týkajúcich sa jeho uvádzania na trh.
IV.3 V prípade, že dodávateľ nedodrží ktorúkoľvek funkčnú a technickú špecifikáciu predmetu zákazky/ zmluvy príp. ak Dodávateľ poruší ktorúkoľvek osobitnú požiadavku na plnenie, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
IV.4 Porušenie povinnosti Dodávateľa poskytnúť celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy na základe požiadaviek bude považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
IV.5 V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom, Objednávateľ vystaví Dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS ako aj v "Informačnom systéme zber údajov" vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej Objednávateľ uvedie ,že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom tzn. vystaví referenciu s neuspokojivým hodnotením.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
V.1 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky/ Zmluvy.
V.2 Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".
VI. LICENCIA
VI.1 Objednávateľ akceptuje štandardné licenčné podmienky dodávané s predmetom zákazky (ďalej len „osobitné licenčné podmienky“) a v súlade s bodom 6.5.6 OPET sa zaväzuje osobitné licenčné podmienky dodržiavať.
VI.2 Porušenie povinnosti objednávateľa podľa predchádzajúcej vety sa považuje za podstatné a oprávňuje dodávateľa odstúpiť od tejto Zmluvy podľa bodu 18.3 písm. a) OPET.
VI.3 Podrobnosti k osobitným licenčným podmienkam ustanovuje „End User Licence Agreement“ (ďalej len „EULA“), ktorú objednávateľ akceptuje pri inštalácii predmetu zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie slobody 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

03.05.2020 00:00 — 02.05.2023 23:59

1,00 projekt

20 230,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.03.2020 13:25

24.03.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 407
 31
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2020 16:14 - Vstupná ponuka 20 220,00 € Cena s DPH
18.03.2020 16:19 - Najvýhodnejšia ponuka 20 214,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS