37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
52461491
JM Systems, s.r.o.
Kubrická 101/152, Trenčín, 91101, SVK
Signalizačný vozík
prívesný vozík
Tovar, Služba
1. Signalizačný vozík
|
|
---|---|
Funkcia |
Nové signalizačné prívesné vozíky s kolesami vedľa ložnej plochy pre potreby verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Signalizačný vozík | ks | 3 | ||
celková hmotnosť | kg | 2500 | ||
užitočná hmotnosť | kg | 1300 | ||
ložná plocha (šxd) | mm | 1400x3000 | ||
počet náprav | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
žiarovo zinkovaná konštrukcia | áno |
brzdený | áno |
ručná - parkovacia brzda | áno |
uloženie kolies | vedľa ložnej plochy |
výškovo nastaviteľná ťažná tyč pre guľu Ø 50 mm | áno |
príslušenstvo pre čap DIN Ø 40 mm alebo Ø 50 mm | áno |
ložná a nájazdová plocha | s protiskĺzovou úpravou |
pozinkovaná konštrukcia | áno |
2. Svetelná rampa
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Led svetelná šípka s prepínaním smeru | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
reflexný štít vyhotovenie | červeno - biele pruhy so značkou C6 Ø 900 mm |
tester napätia batérie | áno |
13 pinová zástrčka + redukcia 7/13 pin | áno 12/24 V |
posuvná signalizačná nadstavba | áno |
akumulátor 12V/180 Ah | áno - potrebnou súčasťou signalizačného vozíka |
nabíjačka akumulátora NA 12V/17 A | áno - potrebnou súčasťou signalizačného vozíka |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie vozíkov s požadovanými vlastnosťami, nepoužité s príslušnou dokumentáciou do 90 kalendárnych dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, čas/lehota plnenia zmluvy. |
3. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom s uvedením jednotkových cien položiek a vyhlásenie o zhode. |
4. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
5. Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený presný ROZPIS TOVARU vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. |
6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
8. Miestom dodania je sídlo objednávateľaa v meste Prešov. |
9. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: vyhlásenie o zhode a osvedčenie o evidencii. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
10. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
11. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
12. Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák.č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke. |
13. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku. |
14. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované. |
Jesenná 14, Prešovský, Slovenská republika
06.03.2020 07:00 — 08.06.2020 15:00
3,00 ks
31 330,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.02.2020 08:41
03.03.2020 11:00
03.03.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.02.2020 11:29 - Vstupná ponuka | 31 329,60 | € | Cena s DPH |
02.03.2020 11:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 329,49 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: