• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2020 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2020 11:50

Detail zákazky Z20203752

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2020 08:41
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2020 11:50

Základné údaje

Z20203752

OF-210012

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4477645

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

52461491

JM Systems, s.r.o.

Kubrická 101/152, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Signalizačný vozík

prívesný vozík

  • 42415200-0 - Pracovné vozíky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Signalizačný vozík
Funkcia
Nové signalizačné prívesné vozíky s kolesami vedľa ložnej plochy pre potreby verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Signalizačný vozík ks 3
celková hmotnosť kg 2500
užitočná hmotnosť kg 1300
ložná plocha (šxd) mm 1400x3000
počet náprav ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
žiarovo zinkovaná konštrukcia áno
brzdený áno
ručná - parkovacia brzda áno
uloženie kolies vedľa ložnej plochy
výškovo nastaviteľná ťažná tyč pre guľu Ø 50 mm áno
príslušenstvo pre čap DIN Ø 40 mm alebo Ø 50 mm áno
ložná a nájazdová plocha s protiskĺzovou úpravou
pozinkovaná konštrukcia áno
 2. Svetelná rampa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Led svetelná šípka s prepínaním smeru ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
reflexný štít vyhotovenie červeno - biele pruhy so značkou C6 Ø 900 mm
tester napätia batérie áno
13 pinová zástrčka + redukcia 7/13 pin áno 12/24 V
posuvná signalizačná nadstavba áno
akumulátor 12V/180 Ah áno - potrebnou súčasťou signalizačného vozíka
nabíjačka akumulátora NA 12V/17 A áno - potrebnou súčasťou signalizačného vozíka
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie vozíkov s požadovanými vlastnosťami, nepoužité s príslušnou dokumentáciou do 90 kalendárnych dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, čas/lehota plnenia zmluvy.
3. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom s uvedením jednotkových cien položiek a vyhlásenie o zhode.
4. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený presný ROZPIS TOVARU vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
8. Miestom dodania je sídlo objednávateľaa v meste Prešov.
9. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: vyhlásenie o zhode a osvedčenie o evidencii. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
10. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
11. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
12. Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák.č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.
13. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
14. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Jesenná 14, Prešovský, Slovenská republika

06.03.2020 07:00 — 08.06.2020 15:00

3,00 ks

31 330,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.02.2020 08:41

03.03.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.03.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 208
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2020 11:29 - Vstupná ponuka 31 329,60 € Cena s DPH
02.03.2020 11:18 - Najvýhodnejšia ponuka 31 329,49 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS