• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2020 16:11
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2020 09:50

Detail zákazky Z20203586

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2020 16:11
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2020 09:50

Základné údaje

Z20203586

OF-210037

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4473394

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

45692181

Enterprise Solutions Slovakia s.r.o.

Tureň 506, Tureň, 90301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IP telefón

IP telefón

  • 32550000-3 - Telefonické zariadenia
  • 32552100-8 - Telefónne prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. IP telefón
Funkcia
Digitálny telefónny aparát pre zabezpečenie spojenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
IP telefón ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Komunikačný protokol HFA
Displej dvojriadkový
Verzia tlačidiel so znakmi, voľne programovateľné tlačítka, interná pamäť na tf. čísla, 100 čísel,oOptická signalizácia hovoru, navigačné tlačidlá 3 cestný s potvrdením
Hlasitý odposluch áno
Vyzváňanie polyfónne
Požiadavka na kompatibilitu telefónna ústredňa Unify OpenScape 4000 v7
Farba čierna
Uvedené parametre spĺňa napr: IP telefón UNIFY C2/JD + napájač EU (OpenScape Desk Phone IP 35G Eco text black L30250-F600-C420)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Objednávateľ požaduje kompatibilitu digitálneho telefónu s telefónnou ústredňou Unify OpenScape 4000 v7.
Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla Objednávateľa.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy t.j. uviesť ZNAČKU a TYP ponúkaného tovaru e-mailom kontaktnej osobe.
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný, zabalený v originálnych obaloch, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa.
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru Objednávateľom.
Objednávateľ nepožaduje inštaláciu na mieste plnenia.
Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi spolu s Tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa Tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu, ak taká potreba vyplýva z povahy Tovaru či dohodnutej Špecifikácie.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra obsahovala rozpis položiek, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, ich jednotkové ceny bez  DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za danú položku
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry a jej povinných príloh najneskôr do15 dní odo dňa doručenia faktúry. Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Objednávateľovi vrátením faktúry s uvedením konkrétnych výhrad voči faktúre. Doručením opravenej faktúry Dodávateľa začína plynúť nová lehota splatnosti faktúry.
V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 1, 010 26 Žilina, Fakulta PEDaS, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

02.03.2020 08:00 — 13.03.2020 14:00

2,00 ks

220,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.02.2020 16:11

28.02.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 255
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2020 11:15 - Vstupná ponuka 220,00 € Cena bez DPH
27.02.2020 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka 220,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS