• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2020 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2020 10:20

Detail zákazky Z20203554

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2020 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2020 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2020 10:20

Základné údaje

Z20203554

OF-210041

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4471089

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

00214973

Danucem Slovensko a.s.

Rohožník, Rohožník, 90638, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Inertný posypový materiál I.

Drvené kamenivo, kamenná drvina

  • 44113900-4 - Materiály na údržbu ciest
  • 44113910-7 - Materiály na zimnú údržbu
  • 14212300-3 - Drvený a mletý kameň
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Inertný posypový materiál
Funkcia
1. Predmetom zákazky je dodávka tovaru inertného posypového materiálu-kamennej drviny na posyp ciest v zimnom období s dovozom na miesto určenia a vyložením.
2. Inertný posypový materiál - frakcia 2/4 mm.
3. Prílohou zmluvy bude certifikát výrobku, alebo vyhlásenie o zhode výrobku s technickými špecifikáciami.
4. Dodávka tovaru bude v čiastkových dodávkach na odberné miesta objednávateľa : Trenčín, Nové Mesto nad Váhom, Myjava.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Inertný posypový materiál frakcia 2/4 mm + dovoz materiálu z výrobni dodávateľa do strediska Trenčín. ton 1700
2. Inertný posypový materiál frakcia 2/4 mm + dovoz materiálu z výrobni dodávateľa do strediska Nové Mesto nad Váhom. ton 1700
3. Inertný posypový materiál frakcia 2/4 mm + dovoz materiálu z výrobni dodávateľa do strediska Myjava. ton 2050
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Predmetom tejto zmluvy je dodávka tovaru: inertného posypového materiálu frakcia 2/4 mm na posyp ciest v zimnom období s dopravou a s vyložením do miest dodania - (ďalej len „predmet zmluvy") podľa požiadavky objednávateľa na základe jeho čiastkových objednávok.
Objednávateľ požaduje predložiť doklady o vlastníctve kameňolomu na predmetný inertný posypový materiál do 3 dní od uzavretia zmluvy. Pokiaľ dodávateľ nie je vlastníkom kameňolomu, tieto doklady môžu byť nahradené zmluvou o zabezpečení požadovanej dodávky s vlastníkom alebo prevádzkovateľom kameňolomu, v ktorej bude uvedené číslo zmluvy a celkové požadované množstvo materiálu. Táto zmluva musí byť podpísaná konateľom, ktorý lom vlastní alebo prevádzkuje.
Dodávateľ na základe predloženej objednávky objednávateľovi dodá tovar a dopraví ho vlastnými vozidlami a pracovníkmi na vlastné náklady do miest dodania.
Dodaný tovar, Inertný posypový materiál, bude spĺňať podmienky platných STN EN noriem v plnom rozsahu. Dodaný tovar bude použitý na posyp ciest v zimnom období.
Objednávateľ požaduje objednaný tovar - inertný posypový materiál dodávať suchý s minimálnym obsahom zbytkovej vlhkosti.
Čiastkové dodávky predmetu zmluvy sú prípustné a realizujú sa na základe čiastkových objednávok objednávateľa.
Objednávateľ môže odmietnuť prevzatie tovaru, ak preberaný tovar nespĺňa požadované kvalitatívne parametre.
Dodávateľ počas celej doby platnosti tejto zmluvy je povinný garantovať pôvod a kvalitu tovaru. Ďalej sa zaväzuje dodávať po celý čas trvania zmluvy inertný posypový materiál v súlade s predloženým certifikátom alebo vyhlásením o zhode výrobku s technickými špecifikáciami v zmysle zásad zákona č.264/1999 Z.z. v platnom znení.
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

12

5 450,00 t

93 822,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.02.2020 08:44

27.02.2020 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.02.2020 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 382
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.02.2020 15:23 - Vstupná ponuka 93 822,50 € Cena bez DPH
26.02.2020 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 93 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS