• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2020 15:55
  •    Predkladanie ponúk
    26.02.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.02.2020 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.02.2020 14:55

Detail zákazky Z20203528

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2020 15:55
  •    Predkladanie ponúk
    26.02.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.02.2020 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.02.2020 14:55

Základné údaje

Z20203528

OF-209582

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4468447

Objednávateľ

36070513

Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu

Mlynské nivy 44/b, Bratislava, 82109, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky 2020

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jedného stravného lístka € 4,80
Predpokladané množstvo stravných lístkov ks 27500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravný lístok obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenín
Stravný lístok obsahuje rok platnosti stravného lístka
Stravný lístok obsahuje nominálna hodnota stravnej poukážky
služba Personalizácia
služba balené po 20 kusov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určených v objednávke.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od doručenia objednávky.
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravovacej poukážky až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, alebo prostredníctvom internetu.
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady.
Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Výška PPS v percentách (VPPS%) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 2 desatinné miesta na základe nasledovného vzorca: VPPS% = (((CCSP - CNHSP) : CNHSP) : 1,2) × 100.
CCSP - Celková cena stravných poukážok v € vrátane DPH - je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania.
CNHSP - Celková nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = 4,80 € × 27500 = 132000 €).
Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou provízie v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 5 desatinných miest.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky.
Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi.
Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné poukážky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 15 dní od prevzatia nepoužitých stravných poukážok.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
V prípade, že si zamestnanec kupujúceho vyberie v stravovacích zariadeniach z jedálneho lístka jedlo, ktorého cena bude vyššia ako je nominálna hodnota vyznačená na stravnej poukážke, je povinný uhradiť rozdiel medzi nominálnou hodnotou stravnej poukážky a cenou konzumovaného jedla v hotovosti.
Ak zamestnanec neodoberie stravu v plnej nominálnej hodnote stravnej poukážky, nemá nárok na vrátenie hotovosti, ale príslušné stravovacie zariadenie mu ponúkne vhodný sortiment doplnkových jedál a nealkoholických nápojov.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi zoznam vybraných stravovacích zariadení zmluvných partnerov dodávateľa e-mailom, poštou alebo osobne objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných lístkov pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku alebo inde zistiteľné
Doba platnosti stravných lístkov minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok podľa prevádzkových potrieb objednávateľa

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi zoznam vybraných stravovacích zariadení zmluvných partnerov dodávateľa e-mailom, poštou alebo osobne objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Navrhnutá hodnota Objednávateľ požaduje minimálny počet stravovacích zariadení v rámci SR 4.500. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi zoznam vybraných stravovacích zariadení zmluvných partnerov dodávateľa e-mailom, poštou alebo osobne objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.

Aby bol naplnený zmysel výberového konania

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 100, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12

27 500,00 ks

132 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.02.2020 15:55

26.02.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.02.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 457
 29
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.02.2020 08:38 - Vstupná ponuka 132 000,00 € Cena s DPH
26.02.2020 07:32 - Najvýhodnejšia ponuka 131 999,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS