• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2020 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2020 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2020 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2020 13:05

Detail zákazky Z20203497

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2020 12:20
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2020 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2020 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2020 13:05

Základné údaje

Z20203497

OF-210060

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4473342

Objednávateľ

00164780

Slovenský ľudový umelecký kolektív

Balkánska 31, Rusovce, 85308, SVK

Dodávateľ

35728311

AUTOPOLIS, a.s.

Panónska cesta 32, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné motorové vozidlo na prepravu osôb

osobné motorové vozidlo

  • 34115200-8 - Motorové vozidlá na prepravu menej než 10 osôb
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné motorové vozidlo na prepravu osôb
Funkcia
Dodanie 2 ks osobného motorového vozidla vrátane bezplatnej záruky
Osobné motorové vozidlo nové, nejazdené (ani ako predvádzacie alebo služobné vozidlo) a doteraz neregistrované s nasledovnou špecifikáciou:
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zdvihový objem motora cm3 1350 1450
výkon motora kw 70
max. krútiaci moment motora Nm 130
celková prípustná hmotnosť vozidla kg 1850
dĺžka vozidla mm 4200 4600
šírka vozidla /vr. zrkadiel) mm 1700 2050
výška vozidla mm 1400 1500
obsah nádrže l 50
objem nákladného priestoru l 600
počet prepravovaných osôb os. 5
emisná trieda EURO 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
predné a zadné brzdy kotúčové áno
typ riadenia vľavo
motor štvorvalec, uložený vpredu, náhon predných kolies
kombi áno
farba vozidla biela, modrá, červená
asistent rozjazdu do kopca áno
vonkajšie spätné zrkadlo vyhrievané, elektronicky nastaviteľné, sklopné áno
tachometer v km áno
vyhrievanie predných sedadiel áno
parkovacie senzory vzadu áno
zadná parkovacia kamera áno
predné hmlové svetlomety áno
tempomat áno
rezervné koleso dojazdové áno
predná lakťová opierka áno
monitorovanie tlaku pneumatík áno
posilňovač riadenia áno
airbag vodič + spolujazdec áno
airbag predný bočný + okenné airbagy áno
imobilizér áno
systém na automatické udržanie vozidla v jazdnom pruhu áno
systém na sledovanie únavy vodiča áno
ABS áno
centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním áno
tempomat áno
nastaviteľné sedadlo predné vodiča áno
poťahy sedadiel látkové áno
audio s možnosťou prehrávania USB, bluetooth áno
výškovo a pozdĺžne nastaviteľný volant áno
LED denné svetlá áno
výbava vozidla: lekárnička, lano, trojuholník, reflexná vesta áno
dokumentácia k motorovému vozidlu: servisná knižka (v listinnej, alebo elektronickej podobe), veľký technický preukaz a návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, faktúra, preberací protokol áno
záruka 2 roky áno
záručné servisné prehliadky v autorizovanom servisnom stredisku áno
dodávateľ dodá predmet zmluvy do 4 mesiacov od uzavretia zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vybavenie vozidla pri prevzatí: prevozná značka, minimálne 5 litrov PHM v nádrži.
Miesto prevzatia vozidla je adresa dodávateľa.
Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 15:00 h).
Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania/odovzdania predmetu plnenia telefonicky alebo e-mailom, minimálne 3 pracovné dní pred dodaním/odovzdaním predmetu plnenia a tento termín musí písomne potvrdiť kontaktná osoba objednávateľa podľa článku III. bodu 3. zmluvy časti Osobitné požiadavky na plnenie.
Pred prevzatím motorových vozidiel (podpísaním odovzdávacieho/preberacieho protokolu/dodacieho listu) dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie vizuálnej kontroly ponúkaných motorových vozidiel, vykonanie funkčnej skúšky všetkých ovládacích prvkov a funkcií motorových vozidiel.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie motorových vozidiel, ak objednávateľ zistí pri obhliadke motorových vozidiel akúkoľvek vadu.
V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá uvedenej funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať.
poistenie vozidla bude riešené v rámci poistnej zmluvy objednávateľa, prihlásenie vozidla bude zabezpečené na dopravnom inšpektoráte objednávateľom
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú Cenovú kalkuláciu do 7 dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena.
Súčasťou cenovej kalkulácie bude vlastný návrh plnenia (ktorý musí byť v súlade so špecifikáciou predmetu zákazky/zmluvy); objednávateľ požaduje uvedenie značky vozidiel, modelov vozidiel, modelové roky a údaje o parametroch ponúkaných vozidiel podľa jednotlivých položiek uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy.
Celková cena predmetu zmluvy a jednotkové ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (dodávka, doprava, záruka, záručné servisné prehliadky (bezplatný záručný servis) odo dňa podpísania odovzdávacieho/preberacieho protokolu vozidla a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné ...
... poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta.
V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný/poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovených a doručených faktúr.
Prílohou faktúr budú kópie odovzdávacích/preberacích protokolov potvrdené kontaktnou osobou objednávateľa podľa článku III. bodu 3. zmluvy časti Osobitné požiadavky na plnenie.
Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
Dodávateľom vystavené faktúry ako daňový doklad musia byť vyhotovené v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúry vystavené dodávateľom nebudú obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo budú obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takéto faktúry vrátiť dodávateľovi na ich doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť nové, opravené, resp. doplnené faktúry s novými lehotami splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať...
...opravené alebo nové faktúry znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto registri.
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších/lepších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".
Dodávateľ musí byť autorizovaný predajca s autorizovaným servisom, o čom predloží doklad do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak v rámci kontroly procesu verejného obstarávania zákazky, na základe ktorej došlo k uzavretiu zmluvy, bolo konštatované porušenie zákona.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Balkánska 31/66, Bratislava - mestská časť Rusovce, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

02.03.2020 12:18 — 29.05.2020 12:18

2,00 ks

24 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.02.2020 12:20

28.02.2020 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2020 12:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 301
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.02.2020 15:58 - Vstupná ponuka 24 000,00 € Cena bez DPH
20.02.2020 15:58 - Najvýhodnejšia ponuka 24 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS