• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2020 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2020 11:50

Detail zákazky Z20203495

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.02.2020 13:31
  •    Predkladanie ponúk
    25.02.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.02.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.02.2020 11:50

Základné údaje

Z20203495

OF-210009

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4465058

Objednávateľ

00738387

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Floriánska 18, Košice, 04142, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Darčekové poukážky

darčeková poukážka, kupón, nákup, darček, kultúrne a športové využitie, vzdelávanie

  • 30199750-2 - Poukážky
  • 98390000-3 - Iné služby

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Darčekové poukážky k MDŽ - univerzálne darčekové kupóny
Funkcia
Univerzálne využitie darčekových poukážok - akceptačné miesta produktu musia tvoriť prevádzky umožňujúce kultúrne a športové využitie, cestovanie, krásu, nákup darčekov, drogérie, kozmetiky, liekov a vitamínov, elektroniky, kníh, odevov, obuvi, vzdelávanie, wellness, príp. iné využitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. nominálna hodnota darčekovej poukážky Eur 5
2. počet darčekových poukážok ks 232
3. počet darčekových obálok s motívom MDŽ ks 58
4. počet zazmluvnených prevádzok dodávateľa v meste Košice prevádzka 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
5. obsah darčekovej obálky 4 ks darčekových poukážok v nominálnej hodnote 5€/1ks
6. minimálna platnosť darčekových poukážok do 31.12.2020
7. darčekové poukážky musia spĺňať všetky legislatívne požiadavky na ceniny, vrátane ochranných prvkov, názvu a loga dodávateľa, nominálnej hodnoty áno
8. akceptačné miesta darčekových poukážok obchodné reťazce, hypermarkety, nákupné centrá a ďalšie prevádzky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ sa zaväzuje v zmluvnej lehote dodať nový, doposiaľ nepoužitý predmet zmluvy.
2. Dodávateľ prehlasuje, že má v meste Košice pobočku/detašované pracovisko a je zmluvným partnerom minimálne 250 prevádzok v meste Košice ako akceptačných miest predmetu zmluvy.
3. Dodávateľ sa zaväzuje v lehote do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť mailom alebo písomne: 1).podrobnú cenovú kalkuláciu v € bez DPH/s DPH vrátane DPH uvedenej v % a v €, 2).kontakt na zodpovednú osobu dodávateľa, 3).návrh motívov obálky ku MDŽ, napríklad motívov kvetu ruže, kytice kvetov a pod. za účelom potvrdenia výberu objednávateľom a 4).zoznam zazmluvnených prevádzok, ktoré akceptujú darčekové poukážky dodávateľa v meste Košice. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
4. Celková cena predmetu zákazky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním do pobočky dodávateľa v Košiciach predmetu zmluvy ako aj všetky ďalšie vzniknuté náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy.
5. Objednávateľ sa zaväzuje na vlastné náklady prevziať v zmluvnej lehote predmet zmluvy v pobočke dodávateľa, ktorá musí byť v meste Košice.
6. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nebude účtovať objednávateľovi žiadne ďalšie poplatky a provízie iné ako tie, ktoré sú uvedené v zmluve.
7. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

03.03.2020 11:57 — 05.03.2020 11:58

1,00 celok v zmysle špecifikácie

1 160,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.02.2020 13:31

25.02.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.02.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 530
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.02.2020 13:47 - Vstupná ponuka 1 160,00 € Cena s DPH
20.02.2020 14:22 - Najvýhodnejšia ponuka 1 159,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS