• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2020 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2020 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2020 16:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2020 16:15

Detail zákazky Z20203421

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2020 15:00
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2020 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2020 16:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2020 16:15

Základné údaje

Z20203421

OF-209989

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4462311

Objednávateľ

00515159

Stredná športová škola, Kožušnícka 2, Trenčín

Kožušnícka 2, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

17696542

Ing. Oto Mikloš

125, Krásno, 95843, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potraviny - výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín

chlieb, závin, rožok, uzol, žemla, pletenka, makovka, štrúdla, kaiserka, špicka, veka, vianočka, veka, šiška, koláč, pečivo, strúhanka, pizza rožok, kroissant

  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Potraviny - výrobky pekárenské a cukrárske mimo trvanlivých potravín
Funkcia
príprava stravy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb 1000 g/ ks, krájaný, balený - pšenično-ražný, svetlý ks 1200
Chlieb 1000 g/ ks, krájaný, balený - ražno-pšeničný, tmavý ks 1200
Chlieb 1000 g/ ks, krájaný, balený, slnečnicový ks 660
Chlieb špaldový 400 g ks 100
Chlieb toastový 500 g ks 70
Závin rôzne náplne 350 g ks 70
Rožok hladký 50 g ks 15000
Rožok grahamový 50 g ks 750
Rožok cereálny 50 g ks 750
Uzol 100 g ks 1000
Uzol 50 g ks 350
Uzol cesnakový 40 g ks 650
Uzol cesnakový 80 g ks 1000
Žemla 50 g ks 1000
Žemla 100 g ks 2000
Žemľa 50 g cereálna ks 1000
Žemla 100 g cereálna ks 1000
Pletenka 140 g ks 850
Kaiserka cereálna 50 g ks 750
Kaiserka svetlá 50 g ks 750
Špička viaczrnná 80 g ks 2500
Veka - sendvič krájaný, balený 400 g; nekrájaný, nebalený 400 g ks 1500
Vianočka nebalená 400 g ks 800
Makovka sladká 90 g ks 1500
ŠIška džemová, nugátová 60 g ks 1200
Koláč z lístkového cesta rôzna náplň 80 g ks 1200
Sladké pečivo rôzna plnka 70 g - kombinácia alebo jednotlivo ks 1800
Sladké pečivo rôzna plnka 90 g - kombinácia alebo jednotlivo ks 1800
Sladké pečivo rôzna plnka 40 g ks 500
Sladké pečivo rôzna plnka 60 g - kombinácia alebo jednotlivo ks 1800
Sladké pečivo rôzna plnka 80 g - kombinácia alebo jednotlivo ks 1800
Pečivo slané 80 g - dalamánka slaninová ks 750
Pečivo slané 50 g - oškvarkový pagáč ks 750
Pečivo slané - posúch so smotanou, slaninou 150 g ks 735
Pečivo slané - rožok so soľou 50 g ks 1500
Strúhanka rožková  ( požadujeme gastrobalenie  5 kg ) kg 100
Pizza rožok 75 g ks 1200
Štrúdľa 80 g  rôzna náplň ks 3300
Kroissant cereálny 80 g ks 500
Kroissant s plnkou 60 g ks 700
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru do skladu objednávateľa/kupujúceho  v Trenčíne.
Predmetné pekárenské a cukrárske výrobky podľa telefonickej objednávky deň vopred do 11,00 hod. musí víťazný dodávateľ doručiť denne do skladových priestorov školskej jedálne v časovom rozmedzí v noci, najneskôr do 04.30 hod.
Dodávané výrobky musia byť čerstvé (chlieb aj keď má viacdennú spotrebu), sladké pečivo podľa potreby aj balené. Musia byť dodávané v akosti, kvalite a s dokladmi zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky Zák.152/1995 Z.z. v z.n.p. . Tovar musí byť prepravovaný v hygienicky nezávadných obaloch. Vo výnimočných prípadoch podľa požiadavky objednávateľa je povinný víťazný dodávateľ zabezpečiť dovoz tovaru aj v sobotu a v nedeľu.
Uvedené maximum množstva požadovaného tovaru je len predpokladané množstvo na obdobie uzatvorenia rámcovej zmluvy. Zmluva s víťazným dodávateľom sa uzatvára na dobu určitú, t.j. na 3 mesiace odo dňa jej účinnosti, končí uvedenou dobou alebo dňom vyčerpania finančného limitu predpokladanej finančnej hodnoty zmluvy. Vyhradzujeme si právo nevyčerpať uvedené množstvo jednotlivých tovarov bez pokutovania.
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky. Tovar bude dodávateľom dodávaný priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok.
Finančné plnenie uskutoční objednávateľ na základe faktúr vystavených dodávateľovi 2 x mesačne v súlade s platnými právnymi predpismi. Objednávateľ neposkytne žiaden preddavok ani zálohovú platbu.
Požadujeme predložiť rozpis : sadzby DPH v % k jednotlivým položkám,  ceny s DPH a bez DPH - do 2  pracovných dní od uzatvorenia zmluvy   podľa tabuľky v prílohe.
Nedodržanie  všetkých uvedených požiadaviek sa považuje za porušenie podmienok zmluvy, čo je dôvod na odstúpenie od  zmluvy.
V prípade, že víťazný dodávateľ nebol pred uzatvorením rámcovej zmluvy platiteľom DPH a stane sa ním po uzatvorení zmluvy, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH.
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania v minimálnej výške určenej ako o 5 percentuálnych bodov vyššej ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1.dňu omeškania s plnením peňažného dlhu z hodnoty plnenia, s ktorým je dodávateľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

3

1,00 celok

23 006,61

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.02.2020 15:00

24.02.2020 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.02.2020 15:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 149
 25
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.02.2020 08:44 - Vstupná ponuka 23 006,61 € Cena bez DPH
21.02.2020 12:29 - Najvýhodnejšia ponuka 21 109,79 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS