31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
50197975
Surgitech s. r. o.
Zárubova 1, Bratislava - mestská časť Záhorská Bystrica, 84106, SVK
Mini akumulátorová vŕtačka
vŕtačka
Tovar, Služba
1. Mini akumulátorová vŕtačka
|
|
---|---|
Funkcia |
Určená pre chirurgické zákroky. Použitie pre vŕtanie a rezanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mini akumulátorová vŕtačka | ks | 1 | ||
- výkon | W | 220 | ||
- otáčky pre vŕtanie | ot./min. | 0 | 1000 | |
- vŕtanie - krútiaci moment | Nm | 5 | ||
- priechodné telo pre K drôt min. do | mm | 4,0 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- titánový povrch všetkých komponentov | áno |
- pravý/ľavý chod | áno |
- oddeliteľná riadiaca elektronika motora (nesterilizuje sa spolu s telom, je samostatná alebo v akumulátore) | áno |
- bez nutnosti sterilizovať akumulátor | áno |
- možnosť výmeny akumulátora počas operácie, bez porušenia sterility | áno |
- nadstavce: | áno |
- nadstavec pre vŕtanie s kocnovokou AO - 1 ks | áno |
- univerzálne skľučovadlo do priemeru 7,4 mm - doťahovanie pomocou kľúča - 1 ks | áno |
- nadstavec oscilačná píla ( upnutie pilového listu bez použitia kľúča, min. dĺžka pilového listu 50 mm, počet oscilácií min. 17 000 za minútu) - 1 ks | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je Mini akumulátorová vŕtačka- 1 ks, podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodať originálny ( predpísaný) tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s originálom. |
Súčasťou dodávky tovaru je manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát,vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp.iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je doprava do miesta plnenia, inštalácia v mieste plnenia, uvedenia zariadenia do prevádzky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov (min. 2 osoby) objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
Podmienkou dodávky je aj zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej doby autorizovaným servisným strediskom a zaškoleným servisným technikom na daný typ zariadenia, vrátane dodávky náhradných dielcov po dobu najmenej 10 rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 24 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch). |
Záručný servis s nástupom na opravu do 24 hodín od nahlásenia poruchy v pracovných dňoch. Ak nedôjde k oprave do 48 hodín môže Dodávateľ ponúknuť náhradné riešenie po dohode s Objednávateľom. V prípade, že nedôjde k odstráneniu poruchy alebo k prijatiu náhradného riešenia môže Objednávateľ žiadať pokutu do 0,05% z kúpnej ceny za každých 24 hodín až do odstránenia poruchy. |
Záruka v dĺžke trvania 24 mesiacov pre predmet zmluvy odo dňa, kedy bol tovar/zariadenie uvedené do prevádzky. |
V záručnej dobe predávajúci vykoná bezplatne dve záručné prehliadky prístroja (vo výrobcom predpísanom rozsahu podľa servisného manuálu) v ročných intervaloch. Druhú vykoná dva týždne pred uplynutím záručnej doby a bezplatne odstráni všetky zistené vady a nedostatky nezavinené kupujúcim. |
Miestom plnenia je zdravotnícke zariadenia objednávateľa. |
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, cla, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, inštaláciou a zaškolením pracovníkov, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru. |
Splatnosť faktúry sa požaduje v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých komponentov a celkovej ceny (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie požiadaviek pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo VZP ET podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Ak sa v opise predmetu zákazky a v špecifikácii požadovaného tovaru nachádzajú technické požiadavky, určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek verejného obstarávateľa bude slúžiť rovnakému účelu. |
Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | - titánový povrch všetkých komponentov | áno |
Navrhnutá hodnota | odľahčený plast | áno |
Diskriminačný parameter, ktorý nemá odborné opodstatnenie
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | - univerzálne skľučovadlo do priemeru 7,4 mm - doťahovanie pomocou kľúča - 1 ks | áno |
Navrhnutá hodnota | - univerzálne skľučovadlo do priemeru 7,3 mm - doťahovanie pomocou kľúča - 1 ks | áno |
Diskriminačný parameter, ktorý nema odborné opodstatnenie
Limbová 5, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
16.03.2020 08:00 — 21.04.2020 14:00
1,00 ks
13 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2020 13:54
25.02.2020 08:45
25.02.2020 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.02.2020 22:26 - Vstupná ponuka | 13 400,00 | € | Cena bez DPH |
24.02.2020 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 390,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: