• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2020 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2020 15:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2020 16:00

Detail zákazky Z20203409

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2020 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    27.02.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.02.2020 15:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.02.2020 16:00

Základné údaje

Z20203409

OF-209581

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4471177

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

48124419

VERDI, s. r. o.

Beňovského 1165/6, Bratislava, 84101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rôzny čistiaci a hygienicky spotrebný materiál

tácky, nádoby, rukavice,

  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 39830000-9 - Čistiace výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Spotrebný materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. WC set KLASIK /kefa + stojan/ plastový ks 500
2. Kefa na radiator-dvojradová ks 20
3. Košík Brio, velký, 25, 5 x 36 x 11, 2 cm ks 150
4. Košík Brio stredný 28,5 x 20,5 x 9,5 cm ks 150
5. Košík Brio malý, 16, 5 x 23 x 7 cm ks 150
6. Pohár plastový PP priehľadný 0,3 L bal 500
7. Pohár plastový PP priehľadný 0,5 L bal 500
8. SILONDA Ochranný krém ks 300
9. Termoska na kávu / čaj 1,5 L nerezová ks 30
10. Rýchlovarná konvica 2L ks 20
11. Nástenné hodiny ks 20
12. Príbor jedálenská súprava ks 20
13. Kefka na skúmavky Ø10mm x 300MM ks 50
14. Kefka na skúmavky Ø15mm x 340MM ks 50
15. Úložný box C Cube s vekom priehľadný ks 20
16.  Box úložný RATTAN ks 30
17. Džbán biely porcelán 2L ks 20
18. Džbán celosklenený, 1,85 L ks 20
19. Clin 500ml s rozprašovačom na okna ks 150
20. Špendlíky so sklen.hlavičkou 0,4 x 35mm krab. 200
21. Xavax Soľ pre umývačky riadu 2 kg ks 30
22. Tablety do umývačky riadu Finish Powerball Classic, /100 bal. 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. WC čistiaca súprava kefa + stojan - plastová 40cm. Priemer štetín 8cm. farba biela
2. plastové držadlo, syntetické vlákna biele, celková dĺžka 33 cm
6. Pohár priehľadný 0,3L - pp - priemer 80mm 100ks/bal
7. Pohár priehľadný 0,5L - pp - priemer 90mm 50ks/bal
8. SILONDA Ochranný krém 500ml Ochranná a regeneračná emulzia s obsahom včelieho vosku. Ošetruje a chráni najmä citlivú a namáhanú pokožku. Rýchlo sa vstrebáva do pokožky a reguluje jej vlhkosť. Dermatologicky testované.
9. Termoska s objemom 1,5 l s dvojitým nerezovým obalom. výška : min. 22 cm priemer : min. 14 cm materiál : nerez vid príloha
10. kanvica  - Výška (cm) 24 Šírka (cm) 22 Hĺbka (cm) 15 - materiál nerez Príkon (W) 1850 - 2200 Napätie (V/Hz) 220-240, 50/60 Druh napájania Sieťové Dĺžka káblu (cm) 70 Poistka proti prehriatiu Áno
11. NÁSTENNÉ HODINY, TEPLOMER, VLHKOMER, BIELA , Maximálna veľkosť potlače: 40 x 40 mm. Rozmery: o 35 x 2,7 cm. okrúhle, plynulá indikácia sekúnd, biely rám, biely číselník, veľkosť číslic: 4 cm / batérie súčasťou balenia
12. nôž, 21,5 cm x 2 cm 69 g vidlička, 18,3 cm x 2,7 cm 34 g lyžica, 19,5 cm x 4 cm 40 g kávová lyžička, 13,7cm x 2,9 cm 20 g Nerez - chrómová, leštená oceľ - 1sad/24 ks
13. Ø: 10 mm celková dĺžka: 300 mm prevedenie: svetlé štetiny - pozinkovaný drôt  - osadzovací materiál: PA - držadlo: PH - vhodné aj pre pipety a byrety
14.  Ø: 15 mm celková dĺžka: 340 mm prevedenie: svetlé štetiny - pozinkovaný drôt - osadzovací materiál: PA - držadlo: PH - vhodné aj pre pipety a byrety
15. Hmotnosť: 883 g Výška: 25,0 cm Šírka: 34,0 cm Dĺžka: 40,0 cm Stohovateľný: Áno ,  veko: Áno ,  Farba:Priehľadný
16. box úložný RATTAN 44,5x33x25cm (L) s vekom, STYLE2, plastový, KRÉM Box má dva úchyty na kratších stranách pre ľahšiu manipuláciu. Je stohovateľný a ľahko umývateľný. Materiál: polypropylén
17. Džbán - Objem - využitie 1,8 max. objem 2,125. hmotnost v kg: 1,087 hrubostenný porcelán
18. Džbán celosklenený, sklo z hrubého skla na horúce aj studené nápoje, 1,85 L masívna rúčka, tvarovaná výlevka
19. čistič na okná a sklo rozprašovač, pištoľ 500 ml
20. Špendlíky so sklen.hlavičkou 0,4 x 35mm ( ekvivalent neakceptujeme  - tovar je určený na špecificke pracovisko ) Vysokokvalitné špendlíky so sklenenou hlavičkou - kalené, určené predovšetkým na tenké materiály, ale aj na širokospektrálne využitie
20. dodanie tovaru prebehne po odsúhlasení dodanej vzorky vzorku požadujeme dodať do 3 prac. dni od uzatvorenia zmluvy
21. soľ vhodná pre všetky umývačky riadu hrubozrnná, zabraňuje vzniku hrudiek optimálna rozpustnosť
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia - bez EURO palety
Dodávku tovaru realizovať v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 11:00 hod. a od 13:00 do 15:00
Pri vykladaní a manipulácii s tovarom nebude poskytnutá pomoc druhej osoby ( manipulácia s paletami pri vykládke )
Pri preberaní tovaru budú jednotlivé položky prepočítane za prítomností osoby ktorá tovar dopravila.
Požadujeme dodať originálny (predpísaný) tovar, alebo ekvivalent. Objednávateľ pripúšťa dodanie ekvivalentu:
- dodanie ekvivalentu pri dodržaní všetkých kvalitatívne preukázateľných podmienok.
- vzorky ekvivalentu musia byť doplnené popisom presnej špecifikácie (rozmer,hrúbka,objem, zloženie) k danej vzorke na základe, ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená.
- dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku.
- výber čistiacich a dezinfekčných prípravkov a ich zloženie a typ pracovného náradia je v súlade s hygienickým plánom
Požaduje sa, aby dodávateľ do 2-ch pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy predložil objednávateľovi podľa jeho požiadaviek bezplatnú vzorku tovaru. V prípade, že dodávateľ neposkytne vzorku alebo poskytne vzorku ktorá nezodpovedajú popisu a technickej špecifikácii podľa popisu v predmete zákazky, objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy (OPET verzia 3.3. účinná od dňa 1.3.2018 čl.XVIII bod 18.2 písm.t).
Dodávateľ do dvoch dní od uzatvorenia zmluvy dodá vzorky jednotlivých položiek.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru, než vzájomne odsúhlaseného, tento tovar neprevziať.
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 kalendárnych dní.
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár.
Fakturácia sa bude realizovať po uskutočnení jednotlivých dodávok, súčasťou dodávky tovarov musí byť dodací list, faktúra ( Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí v akom je vystavený objednávkový formulár) a zmluva EKS. Faktúra musí obsahovať odvolanie sa na číslo zmluvy z EKS, podpísanú kúpno predajnú zmluvu.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 pracovných dní.
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 2 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví dodávateľovi negatívnu referenciu.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

6

1,00 celok

11 640,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.02.2020 14:21

27.02.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.02.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 492
 41
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.02.2020 09:32 - Vstupná ponuka 11 639,00 € Cena bez DPH
27.02.2020 09:36 - Najvýhodnejšia ponuka 11 638,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS