• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2020 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2020 11:04
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2020 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2020 11:55

Detail zákazky Z20203388

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.02.2020 11:09
  •    Predkladanie ponúk
    24.02.2020 11:04
  •    Ukončenie zákazky
    24.02.2020 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.02.2020 11:55

Základné údaje

Z20203388

OF-209904

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4462283

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

36638404

ULTRAMED s.r.o.

Š. Moysesa 431/14, Žiar nad Hronom, 96501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Operačný mikroskop pre ORL

Mikroskop

  • 38510000-3 - Mikroskopy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Operačný mikroskop pre ORL
Funkcia
Operačný mikroskop pre operácie v ORL
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podlahový statív s kolieskami pre ľahkú manipuláciu vo všetkých smeroch s centrálnou brzdou Ano
Elektromagnetické brzdy všetkých osí pohybu mikroskopu a statívu Ano
Uzavretý a kompaktný design s plne integrovanými káblami a svetlovodičom Ano
Integrovaný optický delič pre bočnú pozíciu asistenta Ano
Stereoasistent pripojiteľný z pravej alebo ľavej strany s naklápateľným 180° binokulárnym tubusom Ano
Binokulárne tubusy, naklápanie v rozsahu min 0-180º pre operatéra a pre asistenta Ano
Širokouhlé okuláre s dioptrickou korekciou Ano
Integrovaná elektronicky kontrolovaná clona pre zlepšenie hĺbky ostrosti Ano
Variabilná pracovná vzdialenosť nastaviteľná manuálne, motoricky alebo pomocou autofokusu, MIN rozsah 200 mm až 625 mm Ano
Autofokus v celom rozsahu pracovnej vzdialenosti Ano
Automatická úprava rýchlosti zaostrenia v závislosti na aktuálnom zväčšení Ano
Automatická úprava intenzity svetla v závislosti na aktuálnom zväčšení Ano
Motorizované zaostrenie s nastaviteľnou rýchlosťou Ano
Motorizovaný X-Y posun ovládaný z rúčok alebo z nožného ovládača Ano
Integrované LED osvetlenie, bezúdržbové Ano
Monitorovanie a výstraha systému pri prekročení individuálne zadanej intenzity osvetlenia Ano
Nastaviteľné ergonomické rúčky, symetrické, s programovateľnými tlačidlami pre ovládanie funkcií mikroskopu – (fokus, zoom, brzdy, XY posun atd.) – min. 5 funkcií Ano
Automatické vyváženie mikroskopu vo všetkých osiach Ano
Vákuum systém pre odsatie vzduchu zo sterilných návlekov Ano
Individuálne nastavenie mikroskopu pre jednotlivých užívateľov alebo procedúry Ano
Videokamera integrovaná do hlavy mikroskopu, Ano
min rozlíšenie full HD 1080p Ano
Kamera 3“CCD Ano
Ovládanie funkcií mikroskopu a statívu a zobrazenie operačného procesu pomocou dotykového LCD monitoru, Ano
LCD monitor MIN 24“ Rozlíšenie MIN full HD Ano
Integrovaný konektor pre pripojenie navigácie Ano
Servisný modul pre vzdialenú diagnostiku Ano
Užívateľské rozhranie v českom a slovenskom jazyku Integrovaný LAN interface Ano
Integrovaný digitálny rekordér do mikroskopu s možnosťou zhotovenia snímkov alebo videozáznamu Ano
Úložný priestorom min. 1TB. Správa údajov pacienta s automatickou archiváciou pre obrázky a videa Ano
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia min. 3 osôb
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Záručná doba: 24 mesiacov
Predávajúci je povinný dodať predmet zmluvy do miesta plnenia do 6 týždňov od uzavretia zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že plnenie predmetu zmluvy nie je možné po častiach.
Dodaný predmet zmluvy bude zabalený podľa platných podmienok a technických noriem platných v SR. Prevzatie predmetu zmluvy v mieste plnenia bude potvrdené zástupcom kupujúceho na dodacom liste alebo preberacom protokole. Po dodaní a zaškolení personálu začína plynúť záručná doba.
Zástupcom kupujúceho na prevzatie predmetu zmluvy je pracovník poverený vedením oddelenia zdravotníckej techniky alebo iná poverená osoba.
Predávajúci je povinný vyrozumieť o termíne dodania predmetu na tel./fax. č. 044/438 2918 – kancelária pracovníka oddelenia zdravotníckej techniky.
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k predmetu zmluvy jeho prevzatím a podpisom prevzatia na dodacom liste, resp. preberacom protokole. Okamihom prevzatia predmetu zmluvy prechádza na kupujúceho aj nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy.
Predávajúci je povinný dodať objednaný tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa kvalitatívne parametre podľa príslušných platných noriem.
Predávajúci je povinný odovzdať príjemcovi tovaru doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie tovaru v slovenskom a anglickom jazyku.
Predávajúci je povinný obratom písomne oznámiť kupujúcemu všetky príčiny, ktoré môžu ohroziť plnenie predmetu tejto zmluvy zo strany výrobcu, na základe písomného oznámenia výrobcu. V tomto prípade je povinný navrhnúť náhradné plnenie predmetu zmluvy.
Predávajúci je povinný do 14 dní po obdržaní písomnej reklamácie podať svoje stanovisko k reklamácii.
Predávajúci poskytuje Kupujúcemu na predmet zmluvy záruku minimálne 24 mesiacov. Predávajúci sa počas záruky min.24 mesiacov od odovzdania predmetu zmluvy zaväzuje dodržiavať nasledovné dohodnuté servisné podmienky: Servisný zásah do 24 hodín od nahlásenia poruchy. Výmenu, nahradenie predmetu zmluvy alebo jeho časti pri poruchách vyžadujúcich si ich odstránenie dobu dlhšiu ako 5 dní. Počas záručnej doby sú uvedené servisné činnosti poskytované zdarma.
Predávajúci sa zaväzuje bezplatne zaškoliť personál kupujúceho v potrebnom rozsahu na riadne užívanie predmetu zmluvy.
Platba je rozložená na sedem splátok -faktúr. Prvá v sume 30% z cena po dodaní premetu zákazky a následných 7 splátok v sume 10% z ceny , vždy k 15 -temu dňu v mesiaci.
Splatnosť každej faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia. Kupujúci môže po dohode s predávajúcim na základe finančnýchmožností skrátiť lehotu splatnosti
Dôvodom na oprávnené vrátenie faktúry je skutočnosť, že faktúra má formálne alebo obsahové nedostatky. V takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry.
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť cenu dodávky tovaru podľa fakturácie na účet predávajúceho v termíne splatnosti.
Vady tovaru, ktoré sú zjavné (nezrovnalosti v množstve, porušenosť, úplnosť dodávky) reklamuje kupujúci písomne bez meškania, najneskôr do 10 dní od prevzatia dodávky.
Vady akosti reklamuje kupujúci písomne bez zbytočného odkladu po tom, čo tieto vady zistil, najneskôr však do konca záručnej lehoty. Záručná doba neplynie po dobu, počas ktorej sú na predmete kúpy v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá predávajúci a kupujúci nemôže predmet kúpy používať
Všetky vady dodávky je povinný kupujúci reklamovať písomne formou oznámenia o vadách. Oznámenie o vadách musí obsahovať: Číslo zmluvy, názov, označenie a typ reklamovaného výrobku (jeho výrobné číslo) protokol o vadách ( presný popis vád)
Nároky kupujúceho z vád tovaru: - požadovať poskytnutie riadneho plnenia predávajúceho podľa tejto zmluvy - požadovať náhradný tovar výmenou za tovar vadný v prípade, že nie je - možné vadu odstrániť opravou - požadovať odstránenie vadného tovaru - odstúpiť od zmluvy
Voľbu nároku z vád tovaru kupujúci oznámi predávajúcemu v zaslanom oznámení o vadách. Predávajúci sa zaväzuje vyriešiť oprávnenú reklamáciu do 14 dní od doručenia oznámenia o vadách.
Pokiaľ predávajúci nesúhlasí s reklamáciou tovaru, ktorú uplatňuje kupujúci v riadnom termíne, prizvú sa na posúdenie závažnosti, rozsahu a príčin vzniknutých chýb odborníci z firmy výrobcu tovaru a nezávislého kontrolného orgánu, ktorí vystavia posudok o skutkovom stave tovaru a určia oprávnenosť reklamácie. Náklady s tým spojené hradí predávajúci. V prípade, že reklamácia bola uplatňovaná neoprávnene, kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu takto vzniknuté náklady. Formu a spôsob úhrady škody je vecou dohody oboch zmluvných strán.
Reklamovať vady akosti v priebehu záručnej lehoty je kupujúci oprávnený v prípade, že zo strany kupujúceho boli dodržané všetky podmienky na skladovanie a používanie.
V prípade, že predávajúci nedodrží dobu plnenia, dohodnutú v tejto zmluve, predávajúci je povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny nedodaného predmetu zmluvy za každý i začatý deň omeškania. Základom pre výpočet sú ceny s DPH.
V prípade omeškania kupujúceho s úhradou faktúry po lehote splatnosti je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu úrok z omeškania vo výške 0,03% z neuhradenej sumy za každý i začatý deň omeškania.
V prípade, že predávajúci nevybaví uplatnenú reklamáciu v tejto zmluve v dohodnutej lehote, predávajúci je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 6,66 € za každý i začatý deň omeškania.
Zmluva môže byť zmenená alebo ukončená na základe písomného súhlasu oboch zmluvných strán. Od zmluvy môže odstúpiť účastník, ak druhý účastník závažným spôsobom porušuje dohodnuté zmluvné podmienky a bol na možnosť odstúpenia od zmluvy písomne upozornený. V prípade akejkoľvek právnej vady na predmete kúpy je kupujúci oprávnený od tejto zmluvy okamžite odstúpiť. Účinky odstúpenia od zmluvy nastávajú okamihom jeho doručenia druhej zmluvnej strane, pričom odstúpením od zmluvy nie je nijak dotknutý nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo úrok z omeškania.
Pokiaľ v kúpnej zmluve nie je dohodnuté niečo iné, platia pre zmluvný vzťah ňou založený ustanovenia Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. z. v znení neskorších predpisov a ďalšie platné právne predpisy Slovenskej republiky
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Plnenie Zmluvy bude splnené prevzatím tovaru Objednávateľom po jeho inštalácii a uvedení do prevádzky, o čom bude medzi Dodávateľom a Objednávateľom spísaný odovzdávací a preberací protokol predložený Dodávateľom a podpísaný oboma zmluvnými stranami. Súčasťou protokolu budú relevantné certifikáty aj všetky doklady, ktoré sa k tovaru vzťahujú, t. j. dokumentáciou k zariadeniu.
Úspešný uchádzač je povinný do 3 dní od podpisu zmluvy predložiť min. jednu kladnú referenciu v sume min. 200 00,00 € bez DPH na obdobný predmet zákazky. V prípade nepredloženia danej referencie si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zmluvu zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. gen.M.Vesela 21, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

27.02.2020 11:05 — 06.04.2020 00:00

1,00 ks

213 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.02.2020 11:09

24.02.2020 11:04

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.02.2020 11:19

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 246
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.02.2020 14:55 - Vstupná ponuka 213 000,00 € Cena bez DPH
24.02.2020 08:55 - Najvýhodnejšia ponuka 212 800,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS