43904157
Verejnoprospešné služby Snina, s.r.o.
Budovateľská 2202/10, Snina, 06901, SVK
36472549
LUNYS, s.r.o.
Hlavná 4512/96, Poprad, 05951, SVK
Zemiaky, ovocie a zelenina
zemiaky, ovocie a zelenina
Tovar, Služba
1. Zemiaky, ovocie a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka zemiakov, ovocia a zeleniny na prípravu jedál do závodnej jedálne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zemiaky konzumné neskoré | kg | 750 | ||
Zemiaky konzumné skoré | kg | 100 | ||
Cesnak | kg | 9 | ||
Cibuľa žltá | kg | 150 | ||
Paprika PCR | kg | 10 | ||
Paradajky | kg | 30 | ||
Uhorky šalátové | kg | 30 | ||
Karfiol | ks | 30 | ||
Mrkva | kg | 150 | ||
Petržlen | kg | 75 | ||
Kapusta kyslá kvasená | kg | 125 | ||
Kapusta čínska (pekinská) | kg | 40 | ||
Kapusta hlávková biela | kg | 60 | ||
Kapusta hlávková červená | kg | 45 | ||
Červená repa-cvikla | kg | 30 | ||
Kel | kg | 15 | ||
Jablká (Golden,Gala,Idared,Jonagold) | kg | 8 | ||
Citróny | kg | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pre všetky položky ovocia a zeleniny | 1. trieda,čerstvé,nepoškodené, celé, zdravé, bez známok hniloby, bez škodcov a bez poškodenia spôsobenej škodcami |
Geneticky modifikované | nie |
Kyslá kapusta | 1. trieda, 5 kg balenie |
Konzumné zemiaky | I. trieda, varný typ A,B, ročník 2019, 2020, nezelenavé, nenamrznuté, nenaklíčené, farba šupky žltá alebo ružová, bez cudzej vône a chuti, balenie maximálne do 25kg |
Názov |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach. |
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 3 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kg,kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH v zaokrúhlení na 2 desatinné miesta. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to od dátumu nadobudnutia účinnosti do 31.07.2020, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, podľa toho ktorá skutočnosť nastane skôr, alebo do nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody uzatvorenej na základe centrálneho verejného obstarávania. |
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni vždy najneskôr do 08.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví mesačne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných objednávkach. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa. |
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa. |
Dodávaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR . |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady, Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne ešte v deň dodávky tovaru, alebo nasledujúceho dňa do 08,00 hod. Reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do jedného dňa od zaslania reklamácie dodávateľovi, a kvantitatívne vady do dvoch hodín od zaslania reklamácie dodávateľovi. |
Požadujeme predmet zákazky (ovocie , zeleninu, zemiaky ) len slovenského pôvodu, nie vákuovo balené. |
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Budovateľská 2202/10, Snina, Snina, Prešovský, Slovenská republika
6
1 630,00 kg, ks
1 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2020 10:48
25.02.2020 10:47
25.02.2020 11:02
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.02.2020 09:32 - Vstupná ponuka | 1 250,00 | € | Cena bez DPH |
25.02.2020 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 240,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: