31936415
Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN
Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK
06255779
TPR-STARS s.r.o.
Dlouhé vrchy 84/2, Brno, 64400, CZE
Modul na identifikáciu pacientov
identifikácia pacientov
Tovar, Služba
1. Modul na identifikáciu pacientov
|
|
---|---|
Funkcia |
Identifikácia pacientov |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Špecifikácia: | |
Možnosť overenia pacienta na ožarovacom stole | |
Ovládanie blokovania zabraňujúce nesprávnemu ožarovaniu | |
Neinvazívne snímanie pacienta | |
Biometrický vzor : ruka-palmové žily dlane | |
Overenie pacienta založené na: MIN 4,5 mil. referenčných bodoch | |
Porovnávací kľúč : uložené pacientske dáta | |
Zápis dát : MAX 1 minúta | |
Detekcia ruky : MAX 1s | |
Overenie pacienta : MAX 3s | |
Presnosť : | |
Miera falošného prijatia : MAX 0,00008 % | |
Miera falošného odmietnutia: MAX 0,01 % | |
Moduly: | |
Možnosť prepísania užívateľom | |
Registračný modul pre pacienta | |
Komunikácia s DB identifikačného systému | |
Ukladanie pacientskych identifikačných dát | |
Modul pre čakáreň, poskytujúci informácie po naskenovaní (overenie) ruky pacienta napr. o: | |
- Mieste podania liečby | |
- Stave zdržania | |
Zdravotnícky personál dostane informáciu o prítomnosti pacienta po zaregistrovaní v module pre pacienta | |
Modul pre overenie : lineárny urýchľovač | |
Konektivita : | |
Lineárny urýchľovač, verifikačný systém LU (R&V), MR, CT nezávislé na výrobcovi | |
Onkologický informačný systém /Nemocničný informačný systém/ | |
Vyhlásenie o zhode | |
Inštalácia priamo u zákazníka | |
Dodanie na miesto inštalácie | |
Záručná doba min. 12 mesiacov | |
Zaškolenie obsluhy |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Predávajúci prehlasuje, že predmet zmluvy je jeho výlučným vlastníctvom a je oprávnený s ním zmluvne nakladať. Predávajúci tiež prehlasuje, že na predmete zmluvy neviaznu žiadne dlhy, záložné práva alebo iné práva tretích osôb, ktoré by bránili prevodu vlastníckeho práva. |
Predávajúci je povinný dodať predmet zmluvy do miesta plnenia do 30 dní od podpisu zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že plnenie predmetu zmluvy nie je možné po častiach. |
Zmluvné strany dohodli cenu predmetu zmluvy, ktorá bola stanovená dohodou zmluvných strán v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. V jednotkovej cene je zahrnutý prístroj, slovenský návod, dokumentácia, montáž, uvedenie do prevádzky, zaškolenie obsluhy, doprava do miesta plnenia prípadne prepojenie informačných systémov a ďalších technologických zariadení nevyhnutných pre riadnu a bezpečnú prevádzku prístroja a zabezpečenie všetkých skúšok v zmysle platných právnych predpisov potrebných na uvedenie stroja do prevádzky. |
Celková kúpna cena je konečná a nemenná. Právo na zaplatenie kúpnej ceny vzniká predávajúcemu riadnym a včasným splnením jeho záväzku v zmysle tejto zmluvy. |
Predávajúci je povinný realizovať dodávku do miesta plnenia v uvedených množstvách , v uvedenom termíne a spôsobom uvedeným v tejto zmluve. Súčasťou je teda inštalácia, resp. montáž, kompletné uvedenie prístroja do prevádzky vrátane príslušenstva, zaškolenie lekárov, fyzikov a asistentov v potrebnom rozsahu, zabezpečenie všetkých skúšok podľa platnej legislatívy pre uvedenie prístroja do prevádzky, dokumentácia, slovenský návod, doprava do miesta plnenia. Po kompletnom dodaní predmetu zmluvy v zmysle tejto zmluvy začína plynúť záručná doba. |
Dodaný predmet zmluvy bude zabalený podľa platných podmienok a technických noriem platných v SR. Prevzatie predmetu zmluvy v mieste plnenia bude potvrdené zástupcom kupujúceho na dodacom liste alebo preberacom protokole. Po dodaní a zaškolení personálu začína plynúť záručná doba. |
Zástupcom kupujúceho na prevzatie predmetu zmluvy je pracovník poverený vedením oddelenia zdravotníckej techniky alebo iná poverená osoba. |
Predávajúci je povinný vyrozumieť o termíne dodania predmetu na tel/fax. č. 044/438 2918 – kancelária pracovníka oddelenia zdravotníckej techniky. |
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k predmetu zmluvy jeho prevzatím a podpisom prevzatia na dodacom liste, resp. preberacom protokole. Okamihom prevzatia predmetu zmluvy prechádza na kupujúceho aj nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy. |
Predávajúci je povinný dodať objednaný tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa kvalitatívne parametre podľa príslušných platných noriem. |
Predávajúci je povinný odovzdať príjemcovi tovaru doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie tovaru v slovenskom a anglickom jazyku. |
Predávajúci je povinný obratom písomne oznámiť kupujúcemu všetky príčiny, ktoré môžu ohroziť plnenie predmetu tejto zmluvy zo strany výrobcu, na základe písomného oznámenia výrobcu. V tomto prípade je povinný navrhnúť náhradné plnenie predmetu zmluvy. |
Predávajúci je povinný do 14 dní po obdržaní písomnej reklamácie podať svoje stanovisko k reklamácii. |
Predávajúci poskytuje Kupujúcemu na predmet zmluvy záruku minimálne 12 mesiacov. Predávajúci sa počas záruky 12 mesiacov od odovzdania predmetu zmluvy zaväzuje dodržiavať nasledovné dohodnuté servisné podmienky: |
Servisný zásah do 48 hodín od nahlásenia poruchy. |
Výmenu, nahradenie predmetu zmluvy alebo jeho časti pri poruchách vyžadujúcich si ich odstránenie dobu dlhšiu ako 5 dní. |
Počas záručnej doby sú uvedené servisné činnosti poskytované zdarma. |
Predávajúci sa zaväzuje bezplatne zaškoliť personál kupujúceho v potrebnom rozsahu na riadne užívanie predmetu zmluvy. |
Z hľadiska zachovania integrity, koncepcie a kooperácie jednotlivých systémov a vykazovania výkonov do poisťovní musí predávajúci nového zariadenia alebo systému zabezpečiť úplnú integráciu daného nového zariadenia alebo systému do existujúcej infraštruktúry ÚVN na všetkých úrovniach. To je: |
Pripojenie do existujúcej fyzickej sieťovej infraštruktúry. |
Kúpna cena bude zaplatená v splátkach nasledovne: |
Prvá splátka vo výške 10% z kúpnej ceny po podpise zmluvy. |
Druhá splátka vo výške 30% z kúpnej ceny po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy. |
Zvyšných 60% z kúpnej ceny rozdelených pomerne do 18 mesačných splátok. |
Predávajúci vyhotoví samostatnú faktúru za každú jednu splátku na adresu kupujúceho uvedenú v záhlaví tejto zmluvy. |
Splatnosť každej faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia. Kupujúci môže po dohode s predávajúcim na základe finančných možností skrátiť lehotu splatnosti. |
Dôvodom na oprávnené vrátenie faktúry je skutočnosť, že faktúra má formálne alebo obsahové nedostatky. V takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry. |
Vystavenie faktúry vylučuje dodatočné nároky predávajúceho na úpravu ceny. |
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť cenu dodávky tovaru podľa fakturácie na účet predávajúceho v termíne splatnosti. |
Vady tovaru, ktoré sú zjavné (nezrovnalosti v množstve, porušenosť, úplnosť dodávky) reklamuje kupujúci písomne bez meškania, najneskôr do 10 dní od prevzatia dodávky. |
Vady akosti reklamuje kupujúci písomne bez zbytočného odkladu po tom, čo tieto vady zistil, najneskôr však do konca záručnej lehoty. Záručná doba neplynie po dobu, počas ktorej sú na predmete kúpy v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá predávajúci a kupujúci nemôže predmet kúpy používať. |
Všetky vady dodávky je povinný kupujúci reklamovať písomne formou oznámenia o vadách. |
Oznámenie o vadách musí obsahovať: Číslo zmluvy, názov, označenie a typ reklamovaného výrobku (jeho výrobné číslo) protokol o vadách ( presný popis vád) |
Nároky kupujúceho z vád tovaru: - požadovať poskytnutie riadneho plnenia predávajúceho podľa tejto zmluvy - požadovať náhradný tovar výmenou za tovar vadný v prípade, že nie je - možné vadu odstrániť opravou - požadovať odstránenie vadného tovaru - odstúpiť od zmluvy |
Nároky kupujúceho z vád tovaru: - požadovať poskytnutie riadneho plnenia predávajúceho podľa tejto zmluvy - požadovať náhradný tovar výmenou za tovar vadný v prípade, že nie je - možné vadu odstrániť opravou - požadovať odstránenie vadného tovaru - odstúpiť od zmluvy |
Voľbu nároku z vád tovaru kupujúci oznámi predávajúcemu v zaslanom oznámení o vadách |
Predávajúci sa zaväzuje vyriešiť oprávnenú reklamáciu do 14 dní od doručenia oznámenia o vadách. |
Pokiaľ predávajúci nesúhlasí s reklamáciou tovaru, ktorú uplatňuje kupujúci v riadnom termíne, prizvú sa na posúdenie závažnosti, rozsahu a príčin vzniknutých chýb odborníci z firmy výrobcu tovaru a nezávislého kontrolného orgánu, ktorí vystavia posudok o skutkovom stave tovaru a určia oprávnenosť reklamácie. Náklady s tým spojené hradí predávajúci. V prípade, že reklamácia bola uplatňovaná neoprávnene, kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu takto vzniknuté náklady. Formu a spôsob úhrady škody je vecou dohody oboch zmluvných strán. |
Reklamovať vady akosti v priebehu záručnej lehoty je kupujúci oprávnený v prípade, že zo strany kupujúceho boli dodržané všetky podmienky na skladovanie a používanie. |
V prípade, že predávajúci nedodrží dobu plnenia, dohodnutú v tejto zmluve, predávajúci je povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny nedodaného predmetu zmluvy za každý i začatý deň omeškania. Základom pre výpočet sú ceny s DPH. |
V prípade omeškania kupujúceho s úhradou faktúry po lehote splatnosti je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu úrok z omeškania vo výške 0,03% z neuhradenej sumy za každý i začatý deň omeškania. |
V prípade, že predávajúci nevybaví uplatnenú reklamáciu v tejto zmluve v dohodnutej lehote, predávajúci je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 6,66 € za každý i začatý deň omeškania. |
Zmluva môže byť zmenená alebo ukončená na základe písomného súhlasu oboch zmluvných strán. Od zmluvy môže odstúpiť účastník, ak druhý účastník závažným spôsobom porušuje dohodnuté zmluvné podmienky a bol na možnosť odstúpenia od zmluvy písomne upozornený. V prípade akejkoľvek právnej vady na predmete kúpy je kupujúci oprávnený od tejto zmluvy okamžite odstúpiť. Účinky odstúpenia od zmluvy nastávajú okamihom jeho doručenia druhej zmluvnej strane, pričom odstúpením od zmluvy nie je nijak dotknutý nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo úrok z omeškania. |
Pokiaľ v kúpnej zmluve nie je dohodnuté niečo iné, platia pre zmluvný vzťah ňou založený ustanovenia Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a ďalšie platné právne predpisy Slovenskej republiky. |
Zmluva môže byť zmenená len písomnými dodatkami podpísanými oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
Zmluvné strany prehlasujú, že sú spôsobilé k právnym úkonom. |
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon. |
V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Gen. M. Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika
27.02.2020 09:42 — 09.04.2020 09:42
1,00 bal
110 764,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2020 09:45
25.02.2020 09:41
25.02.2020 09:56
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.02.2020 09:52 - Vstupná ponuka | 110 764,00 | € | Cena bez DPH |
19.02.2020 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka | 110 764,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: