00397865
Univerzita Komenského v Bratislave
Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Obalový materiál
Jednorazové obaly, obalový materiál
Tovar, Služba
1. Obalový materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
1 alobal extra silný. MJ: ks. množstvo: 10 ks. Šírka 45 cm, návin 150m. |
2 alu-fólia. MJ: ks. množstvo: 10 ks. Šírka: 30cm, návin 150m. hrúbka: 9-10,5 mikrometrov. |
3 fólia potravinová. MJ: ks. množstvo: 200 ks. Šírka 45 cm, návin 300m. |
4 menu box dvojdielny. MJ: bal (125ks). množstvo: 265 bal. Potravinový box dvojdielny s integrovaným viečkom, jednorazový potravinový obal z polystyrénu, biely, rozmer 250 x 205 x 75 mm. |
5 termo miska. MJ: bal (25 ks). množstvo: 50 bal. Z polystyrénu, objem cca 300-400 ml. |
6 termo viečko.MJ: bal (50 ks). množstvo: 25 bal. Z polystyrénu, kompatibilné s termomiskou z položky č. 6. |
7 papier na pečenie. MJ: ks. množstvo: 10 ks. Šírka 38 cm, návin 8m. |
8 papier na pečenie. MJ:ks. množstvo: 10ks. Šírka 38-45cm, návin 200m. |
9 poháre PP priesvitné 200 ml. MJ: bal (100 ks). množstvo: 200 bal. |
10 poháre PP priesvitné 300 ml. MJ: bal (100ks). množstvo: 700 bal. |
11 špajdle drevené. MJ: bal (100 ks). množstvo: 500 bal. nehrotené, dĺžka 280 - 320 mm, priemer 3 mm. |
12 špáradlá drevené. MJ: bal (1000 ks). množstvo: 100 bal. Jednotlivo, hygienicky balené v papieri, dĺžka 65 mm. |
13 taška mikroténová. MJ: bal (100ks). množstvo: 500 bal. Taška s nosnosťou 10 kg na potraviny. |
14 prírezy z mikroténu. MJ: bal (3000 ks). množstvo: 14 bal. Prírezy z mikroténového materiálu, rozmer 50 cm x 70 cm. |
15 miska hranatá s viečkom. MJ: bal (50 ks). množstvo: 50 bal. PET miska hranatá s viečkom 250 ml. |
16 napichovadlá na kanapky. MJ: bal (250 ks). množstvo: 20 bal. Bambusové napichovadlá na kanapky s dĺžkou 12 cm. |
17 naperóny farebné. MJ: bal (20 ks), množstvo: 20 bal. Naperóny papierové, 80 x 80 cm, rôzne farby. |
18 stredové pásy na stoly premium. MJ: bal (1ks), množstvo: 10 bal. Stredové pásy na stoly premium, 24 x 40 cm, rôzne farby, netkaná textília. |
19 skirting - sukne na stoly premium. MJ: bal (1 ks), množstvo: 10 ks. Stolové sukienky premium s lepiacou vrstvou, 4000 x 72 cm, rôzne farby, netkaná textília. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Celkové množstvá jednotlivých tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru špecifikuje v čiastkových objednávkach. Objednávka tovaru nesmie byť úspešným uchádzačom nijako limitovaná, ani minimálnym množstvom, ani cenou. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia uzavretia rámcovej dohody vlastný návrh na plnenie – t.j. predloží informácie o ponúknutých tovaroch, ich značku, veľkosť, balenie, prípadne iné informácie, na základe ktorých preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom. Úspešný uchádzač predloží na požiadanie verejnému obstarávateľovi vzorku ponúknutého tovaru. |
Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody podrobnú cenovú ponuku, v ktorej uvedie cenu za mernú jednotku bez DPH a s DPH, cenu za balenie bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Doba trvania Rámcovej dohody je 10 mesiacov alebo do vyčerpania finančného limitu tejto Rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit, na ktorý je uzatvorená Rámcová dohoda. |
Verejný obstarávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe súhrnnej faktúry, ktorú úspešný uchádzač vyhotoví po každom dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od ich doručenia verejnému obstarávateľovi. Na faktúru úspešný uchádzač uvedie číslo rámcovej dohody z EKS, ako aj číslo rámcovej objednávky, ktorú na základe uzatvorenej rámcovej dohody vystaví verejný obstarávateľ, ako aj druh tovaru, jeho výrobcu a mernú jednotku v zmysle bodov 2. a 3; |
V prípade, že úspešný uchádzač bude úspešný aj v niektorej z iných zákaziek verejného obstarávateľ, fakturácia tovaru bude vždy samostatná v súlade s konkrétnou uzatvorenou rámcovou dohodou, t.j. do fakturácie nesmie byť zahrnutý tovar z inej uzatvorenej rámcovej dohody. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach. Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie; |
Cena je maximálna vrátane všetkých ekonomicky oprávnených nákladov úspešného uchádzača vynaložených v súvislosti s dodávkou predmetu plnenia rámcovej dohody, napr. obaly na prepravu tovaru, doprava na miesto dodania prepravnými prostriedkami úspešného uchádzača, v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyložením tovaru na konkrétne miesto. V cene sú zahrnuté náklady spojené s výmenou reklamovaného tovaru počas záručnej lehoty. |
Úspešný uchádzač je povinný dodávať predmet rámcovej dohody na základe emailovej čiastkovej výzvy verejného obstarávateľa. Túto objednávku je úspešný uchádzač povinný potvrdiť e-mailom, kde uvedie druh a množstvo objednaného tovaru. |
Dodávka požadovaného tovaru sa uskutoční od 7:30 hod do 14:30 hod do troch pracovných dní od prijatia čiastkovej výzvy, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak. Tovar za verejného obstarávateľa preberá pracovník skladu. |
Verejný obstarávateľ je oprávnený odmietnuť dodávku predmetu rámcovej dohody v prípade, ak táto bola dodaná po lehote na dodanie tovaru určenej rámcovou dohodou, resp. objednávkou, alebo ak má viditeľné vady (najmä poškodené obaly), alebo ak nebolo dodržané objednané množstvo a druhu tovaru alebo vlastnosti v zmysle bodu 2. a 3. V takom prípade, sa bude postupovať akoby tovar ani nebol dodaný a verejný obstarávateľ je oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Verejný obstarávateľ nepripúšťa ekvivalent k danému predmetu zákazky. Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
a) nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľomb) dodanie tovaru za iné ako jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke,c) ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný,d) neschopnosť úspešného uchádzača dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predloženej cenovej ponuke, |
e) omeškanie verejného obstarávateľa s úhradou faktúry o viac ako 15 dní, f) úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opätovné dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil), g) omeškanie úspešného uchádzača s dodávkou tovaru o viac ako 2 pracovné dni h) nedodanie predmetu plnenia z dôvodov na strane úspešného uchádzača. |
Univerzita Komenského v Bratislave, Vysokoškolské mesto Ľ. Štúra - Mlyny UK, Staré Grunty 36, 841 04 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
10
1,00 kompletný predmet zákazky
7 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.02.2020 08:09
24.02.2020 08:30
24.02.2020 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.02.2020 08:27 - Vstupná ponuka | 7 000,00 | € | Cena bez DPH |
20.02.2020 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: