• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2020 10:20

Detail zákazky Z20203282

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2020 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2020 10:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2020 10:20

Základné údaje

Z20203282

OF-209692

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4460076

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

45353425

ITbubble, spol. s r.o.

Grösslingová 50, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kolaboračná platforma Microsoft Office 365 cez program CSP

Office 365

  • 48223000-7 - Softvérový balík pre elektronickú poštu
  • 48920000-3 - Softvérový balík na automatizáciu kancelárskych prác

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kolaboračná platforma Microsoft Office 365 cez program CS
Funkcia
Zabezpečenie kontinuálneho pokračovania prevádzky spoločnej kolaboračnej platformy pre výkon odborných, administratívnych a organizačných prác súvisiacich s plnením úloh organizácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Office 365 Enterprise E3 ks 1
Office 365 Visio Online (Plan 2) ks 1
Office 365 Exchange Online Kiosk ks 305
Office 365 Business Premium ks 34
Office 365 Business Essentials ks 32
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Licenčná zmluva na 12 mesiacov
Zabezpečenie možnosti dodatočného nákupu licencií v priebehu roku cez CSP program
Možnosť znížiť alebo zvýšiť počet licencií oznámením na dohodnutú mailovú adresu kedykoľvek počas trvania zmluvy
Mesačná fakturácia podľa aktuálneho stavu licencií
Zabezpečenie administratívnej a technickej podpory počas trvania zmluvy
Termín plnenia: 1.03.2020 – 28.02.2021
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

01.03.2020 00:00 — 28.02.2021 23:59

1,00 súbor

11 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.02.2020 08:14

21.02.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 59
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.02.2020 08:41 - Vstupná ponuka 10 999,00 € Cena bez DPH
18.02.2020 15:23 - Najvýhodnejšia ponuka 10 600,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS