34014721
NOVOVITAL
Hlavné námestie 7, Nové Zámky, 94035, SVK
46113177
Energie2, a.s.
Lazaretská 3a, Bratislava, 81108, SVK
Elektrická energia
Elektrická energia, Elektrina
Tovar, Služba
1. Elektrická energia
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie do 8 odberných miest objednávateľa (ďalej ako "OM") od 01.03.2020 do 28.02.2021, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenie distribúcie elektrickej energie a distribučných služieb. Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (prevádzkovateľ distribučnej sústavy a prevádzkovateľ distribučnej siete ďalej spolu alebo každý jednotlivo aj ako „PDS“ ďalej ako „PDS“) a musí byť v súlade |
s platnou legislatívou pre oblasť energetiky (zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike v platnom znení, vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 423/2013 Z. z., ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška Úradu pre reguláciu sieťových odvetví č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s plynom v platnom znení, Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 211/2010 Z. z., ktorým sa mení a dopĺňa Nariadenie vlády Slovenskej republiky č. 317/2007 Z. z., |
ktorým sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie trhu s elektrinou v znení zákona č. 309/2009 Z. z.). |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie formou združenej dodávky, zabezpečenie distribučných služieb a zodpovednosti za odchýlky v čase od 00:00 hod. SEČ dňa 01.03.2020 do 24:00 hod. SEČ dňa 28.02.2021. |
Verejný obstarávateľ obstaráva dodávku elektrickej energie. |
Dodávateľ garantuje kontinuitu dodávky elektriny od dohodnutého dňa začatia dodávky po celú dobu trvania zmluvy. Dodávateľ je povinný plniť zmluvné podmienky a predmet plnenia aj po uplynutí platnosti zmluvy, kým objednávateľ nezabezpečí zmenu dodávateľa predmetu plnenia. |
Predmetná ponuka musí obsahovať cenu silovej zložky vrátane ceny za odchýlku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkové predpokladané množstvo za 8 odberných miest spolu za zmluvné obdobie - 12mesiacov | kWh | 627355 | ||
1. OM: Podzámska 6,EIC : 24ZZS4138394000F ISTIČ : A53 | kWh | 6850 | ||
2. OM:Bezručova 21/BL, EIC :24ZZS87467600002 ISTIČ :istič A: 200 | kWh | 334060 | ||
3. OM:Turecká 3/172 - jednotná tarifa VT-C2, EIC : 24ZZS4099989000D | kWh | 152000 | ||
4. OM:G. Bethlena, G 5367/2B - jednotná tarifa VTC2, EIC:24ZZS40000694945, istič A : 250 | kWh | 21600 | ||
5. OM:Hlavné námestie 7, EIC:24ZZS41002490007, istič A: 200 | kWh | 109 600 | ||
6. OM:Tyršova 8/D2, EIC :24ZZS4151102000K, istič A :25 | kWh | 95 | ||
7. OM :Tyršova 8/D1, EIC:24ZZS4151101000P, istič A : 24 | kWh | 1250 | ||
8. OM:Tyršova 8/D3, EIC:24ZZS4151103000F,istič A :50 | kWh | 1900 |
Názov |
1. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
2. Dodávateľ garantuje okrem pravidelnej dodávky elektrickej energie do všetkých OM objednávateľa, vrátane distribúcie aj prevzatie zodpovednosti za odchýlku, v kvalite elektrickej energie zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS a za dodržiavanie platných právnych predpisov. |
3. Združená dodávka elektrickej energie. |
4. Miestom plnenia sú všetky OM v objednávateľa . |
5. Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať objednávateľovi dohodnuté množstvo elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku spotreby vo všetkých OM objednávateľa. |
6. Cena je stanovená ako celková cena, ktorá musí zahŕňať cenu za dodávku elektrickej energie pre všetky OM objednávateľa, cenu za poskytnutie distribučných služieb, a to za prenos elektriny, distribúciu elektriny, systémové služby a ostatné regulované položky, ktorých výška je určená podľa aktuálneho cenníka distribúcie príslušného PDS |
platného v čase predloženia ponuky a príslušných cenových rozhodnutí Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ďalej ako „URSO“) platných v čase predloženia ponuky, spotrebnú daň a náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby (Zmluva o zúčtovaní odchýlok). |
7. Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, matematickou chybou a pod., má objednávateľ, aj dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
8. Cena za plnenie nebude navyšovaná ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. Dohodnutá cena môže byť zmenená v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutia ÚRSO. |
DPH, spotrebná daň prípadne iné aplikovateľné dane si dodávateľ uplatní podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. |
9. Platba za plnenie sa uskutoční v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola pripísaná fakturovaná suma na účet dodávateľa. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť objednávateľovi prístup do príslušnej distribučnej sústavy, |
- zabezpečiť distribúciu elektrickej energie v kvalite garantovanej technickými podmienkami PDS, systémové služby a ostatné služby s použitím sústavy a s distribúciou a prenosom elektrickej energie od príslušného PDS. |
11. Množstvá odobratej elektriny sú predpokladané. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči objednávateľovi uplatňovať z dôvodu vzniku odchýlky medzi skutočným odberom elektrickej energie a predpokladaným množstvom odberu elektrickej energie žiadne sankcie. |
12. Tolerančné pásmo je dohodnuté v intervale 70% - 130%. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektrickej energie. |
13. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre objednávateľa energetického manažéra (konzultanta), s ktorým bude objednávateľ konzultovať otázky týkajúce sa dodávok elektrickej energie. Táto služba bude zahrnutá v celkovej cene za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
14. Objednávateľ má právo zmluvu vypovedať aj bez udania dôvodu, pričom účinky výpovede nastanú dňom uplynutia dvojmesačnej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede dodávateľovi. |
15. Ak dôjde k výpovedi zmluvy podľa predchádzajúceho bodu 13., dodávateľ nebude uplatňovať voči objednávateľovi v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie. |
16. Porušenie povinností, ktoré sú uvedené v bodoch 2. a 5., sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje do 10 dní odo dňa účinnosti zmluvy doručiť objednávateľovi: |
a) Originál alebo overenú kópiu dokladu o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky predložením platného Povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike v platnom znení. |
b) Originál alebo overenú kópiu Rozhodnutia o pridelení EIC kódu. |
c) Čestné prehlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy s PDS na vymedzenom území Západoslovenskému regiónu pre celé zmluvné obdobie. |
d) Čestné prehlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej Zmluvy o zúčtovaní odchýlky účastníka na trhu s elektrinou s PDS počas plnenia zmluvy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia. |
18. Zmluvná cena predmetu zákazky je výsledkom elektronickej aukcie a platí počas celej doby trvania zmluvy. Požaduje sa, aby cena ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t. j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
19. Objednávateľ je oprávnený uplatniť si náhradu škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 1. tejto časti OF. |
20. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dobu určitú, a to na 12mesiacov so začiatkom lehoty plnenia zmluvy od 1.3.2020. |
21. Platba za plnenie sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry doručenej dodávateľom. |
22. Odberateľ sa zaväzuje uhrádzať preddavky za dodávku elektrickej energie a distribučné služby na základe splátkového kalendára vyhotoveného dodávateľom, ktorý sa dodávateľ zaväzuje predložiť do 10 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
23. Splatnosť faktúry za opakované dodávky, vyúčtovacia faktúra a dobropis (preplatok aj nedoplatok) sú splatné v lehote 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry na adresu sídla objednávateľa. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. Celková vyúčtovacia faktúra spotreby elektrickej energie pre ročný zúčtovací cyklus bude vystavená podľa skutočného odberu elektrickej energie k dátumu 28.02.2021 so zohľadnením uhradených zálohových mesačných faktúr. |
24. Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy, dodávateľ predloží: vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy za každé OM zvlášť, v ktorom uchádzač uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek. |
25. Štruktúra ceny obsahuje najmä: a)- cena bez DPH, za dodávku predpokladaného množstva silovej elektriny pre OM na 12 mesiacov b) - cena za poskytnutie distribučných a systémových služieb c) - náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby d) - odvod do Národného jadrového fondu, určeným osobitným predpisom e) - spotrebná daň f) – DPH |
26. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenie podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "ZRPVS"), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté (OPET, časť 2 - Všeobecné zmluvné podmienky, Čl. IV., bod 4.4). |
27. Každá zo zmluvných strán je oprávnená od zmluvy odstúpiť, ak a) druhá zmluvná strana podala na seba návrh na vyhlásenie konkurzu, b) alebo bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči zmluvnej strane treťou osobou, pričom dotknutá zmluvná strana je platobne neschopná alebo v úpadku, |
c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, c) alebo bol na majetok druhej strany vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, d) alebo druhá zmluvná strana vstúpila do likvidácie. |
28. Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom elektrickej energie pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sieti. |
29. Dodávateľ sa zaväzuje: - zabezpečiť rezervované kapacity (RK) pre všetky odberné miesta odberateľa, - úpravu dohodnutej rezervovanej kapacity pre odberné miesta objednávateľa na žiadosť objednávateľa. |
Hl. námestie 7, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
01.03.2020 00:00 — 28.02.2021 23:59
627 355,00 kWh
99 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.02.2020 08:28
21.02.2020 10:00
21.02.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.02.2020 10:19 - Vstupná ponuka | 99 189,60 | € | Cena bez DPH |
20.02.2020 14:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 95 812,29 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: