• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2020 16:33
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2020 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2020 10:55

Detail zákazky Z20203263

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2020 16:33
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2020 10:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2020 10:55

Základné údaje

Z20203263

OF-209867

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4460070

Objednávateľ

00603155

Mestská časť Bratislava - Ružinov

Mierová 21, Bratislava, 82705, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup výpočtovej techniky

počítač, klávesnica, myš, softver

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 48624000-8 - Softvérový balík pre operačný systém osobného počítača (PC)
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup výpočtovej techniky
Funkcia
Nákup kancelárskych počítačov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske PC - DELL Vostro 3471 SFF alebo ekvivalent ks 30
3y On-Site Next Business Day ks 30
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Referenčný produkt - DELL Vostro 3471 SFF  v prevední s SSD s 8GB RAM
Komponent Typ / parameter - minimálna hodnota
Skrinka: MicroTower / SFF
CPU: procesor x86-64 Sock
CPU: procesor x86-64 Sock dosahujúci výkon podľa PassMark CPU Mark High End – min 8987 bodov - referenčný model Intel Core i3-9100
CPU: procesor s technológiou vyrábanou od roku 2019
MD: chipset od rovnakého výrobcu ako procesor
RAM: Pamäť 8 GB alebo 4 GB + 4 GB - rovnaká alebo kompatibilná s inštalovanou v požadovanom PC, 2x paměťový slot
HDD: 1x: SSD min 256 GB
Grafická karta: integrovaná
Zvuková karta: integrovaná
Optická mechanika: DVD-RW mechanika
Komunikácia: integrovaná Gigabit Ethernet RJ45
Rozhrania: minimálne min. 1x USB 3.0, min 2x USB 2.0, audio-in/out,
Rozhrania: minimálne 1x HDMI, 1x VGA
Klávesnica: USB US/SK klávesnica od výrobcu počítača
Myš: USB optická, 2 tlačidlá, scroll koliesko od výrobcu počítača
Zdroj: max. 200W
Operačný systém: 64 bit umožňujúci prácu v doméne, Windows 10 Professional SK
Predmet obstarávania bude vyhovovať príslušným STN normám a hygienickým normám Áno
Uchádzač predloží vyhlásenie o zhode dodávaných výrobkov Áno
Požadujeme dodávku a registráciu „výrobcom garantovaných servisných služieb“: 3y NextBussinesDay Onsite Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ použil odkaz na konkrétnu značku z dôvodu lepšieho definovania modelového radu a požadovaných konfigurácií pre uchádzačov. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi predloženie ekvivalentného riešenia predmetu zákazky za predpokladu splnenia minimálnych technických požiadaviek na predmet zákazky v zmysle opisného formulára.
Všetky v súčasnosti prevádzkované PC stanice v rámci informačného systému verejného obstarávateľa majú inštalovaný operačný systém Microsoft Windows. Prevádzkované aplikácie v rámci inform. systému verejného obstarávateľa sú testované a portované výhradne do prostredia PC staníc s OS MS Windows.
Objednávateľ požaduje nainštalovaný operačný systém Windows 10 Pro SK
Počítače požadujeme dodať nové od výrobcu (fabricky vyrobené), s garantovaným rokom výroby min 2019, nie repasované, ani refurbished.
Verejný obstarávateľ si vyhradil právo na poskytnutie bezplatnej vzorky Plnenia predmetu zákazky, resp. predloženie typu a modelu PC ( PN ) do 48 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
Uchádzač predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami.
Záručná doba PC : 36 mesiacov v mieste inštalácie s odozvou nasledujúci pracovný deň.
Dodávateľ zaregistruje servisné služby 3y On-Site Next Business Day u výrobcu.
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie certifikátu min. 1 deň pred realizáciou dodania zákazky „výrobcom garantovaných servisných služieb“ na 3- ročnú servisnú hardwareovú podporu s nástupom na opravu nasledujúci pracovný deň (PC zostava), resp. požaduje zaslanie webového odkazu na stránky výrobcu kde je možné si danú registráciu zariadení na objednávateľa a dĺžku platnosti poskytovania servisných služieb kedykoľvek počas celej doby trvania servisnej podpory bezplatne overiť.
Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako tri pracovné dni, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar, a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu.
Nástup na servisný zásah do 2 hodín po nahlásení emailom na kontaktnú adresu dodávateľa, alebo v termíne uvedenom vo „výrobcom garantovaných servisných služieb“  na 3- ročnú servisnú hardwareovú podporu s nástupom na opravu nasledujúci pracovný deň.
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru. Vrátane bezplatného odvozu a doručenia reklamovaného tovaru do sídla objednávateľa.
Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného a mimozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami
V cene je dovoz, rozbalenie, inštalácia dodávaného tovaru na pracoviska podľa požiadaviek verejného obstarávateľa.
Splatnosť faktúr 30 dní.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Zmluvné strany súhlasia, že verejný obstarávateľ je oprávnený vypovedať zmluvu do 15 dní od oznámenia výpovede aj bez uvedenia dôvodu.
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100 EUR denne na účet dodávateľa.
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a kúpnu zmluvu zruší.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierová 21, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

24.02.2020 08:00 — 28.02.2020 16:00

30,00 ks

16 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.02.2020 16:33

21.02.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 598
 19
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.02.2020 08:16 - Vstupná ponuka 16 499,01 € Cena s DPH
18.02.2020 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka 16 497,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS