00603155
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Mierová 21, Bratislava, 82705, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Nákup výpočtovej techniky
počítač, klávesnica, myš, softver
Tovar, Služba
1. Nákup výpočtovej techniky
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup kancelárskych počítačov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelárske PC - DELL Vostro 3471 SFF alebo ekvivalent | ks | 30 | ||
3y On-Site Next Business Day | ks | 30 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Referenčný produkt - DELL Vostro 3471 SFF v prevední s SSD s 8GB RAM | |
Komponent | Typ / parameter - minimálna hodnota |
Skrinka: | MicroTower / SFF |
CPU: | procesor x86-64 Sock |
CPU: | procesor x86-64 Sock dosahujúci výkon podľa PassMark CPU Mark High End – min 8987 bodov - referenčný model Intel Core i3-9100 |
CPU: | procesor s technológiou vyrábanou od roku 2019 |
MD: | chipset od rovnakého výrobcu ako procesor |
RAM: | Pamäť 8 GB alebo 4 GB + 4 GB - rovnaká alebo kompatibilná s inštalovanou v požadovanom PC, 2x paměťový slot |
HDD: | 1x: SSD min 256 GB |
Grafická karta: | integrovaná |
Zvuková karta: | integrovaná |
Optická mechanika: | DVD-RW mechanika |
Komunikácia: | integrovaná Gigabit Ethernet RJ45 |
Rozhrania: minimálne | min. 1x USB 3.0, min 2x USB 2.0, audio-in/out, |
Rozhrania: minimálne | 1x HDMI, 1x VGA |
Klávesnica: | USB US/SK klávesnica od výrobcu počítača |
Myš: | USB optická, 2 tlačidlá, scroll koliesko od výrobcu počítača |
Zdroj: | max. 200W |
Operačný systém: | 64 bit umožňujúci prácu v doméne, Windows 10 Professional SK |
Predmet obstarávania bude vyhovovať príslušným STN normám a hygienickým normám | Áno |
Uchádzač predloží vyhlásenie o zhode dodávaných výrobkov | Áno |
Požadujeme dodávku a registráciu „výrobcom garantovaných servisných služieb“: 3y NextBussinesDay Onsite | Áno |
Názov |
Verejný obstarávateľ použil odkaz na konkrétnu značku z dôvodu lepšieho definovania modelového radu a požadovaných konfigurácií pre uchádzačov. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi predloženie ekvivalentného riešenia predmetu zákazky za predpokladu splnenia minimálnych technických požiadaviek na predmet zákazky v zmysle opisného formulára. |
Všetky v súčasnosti prevádzkované PC stanice v rámci informačného systému verejného obstarávateľa majú inštalovaný operačný systém Microsoft Windows. Prevádzkované aplikácie v rámci inform. systému verejného obstarávateľa sú testované a portované výhradne do prostredia PC staníc s OS MS Windows. |
Objednávateľ požaduje nainštalovaný operačný systém Windows 10 Pro SK |
Počítače požadujeme dodať nové od výrobcu (fabricky vyrobené), s garantovaným rokom výroby min 2019, nie repasované, ani refurbished. |
Verejný obstarávateľ si vyhradil právo na poskytnutie bezplatnej vzorky Plnenia predmetu zákazky, resp. predloženie typu a modelu PC ( PN ) do 48 hodín od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
Uchádzač predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy vyhlásenia o zhode a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami. |
Záručná doba PC : 36 mesiacov v mieste inštalácie s odozvou nasledujúci pracovný deň. |
Dodávateľ zaregistruje servisné služby 3y On-Site Next Business Day u výrobcu. |
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie certifikátu min. 1 deň pred realizáciou dodania zákazky „výrobcom garantovaných servisných služieb“ na 3- ročnú servisnú hardwareovú podporu s nástupom na opravu nasledujúci pracovný deň (PC zostava), resp. požaduje zaslanie webového odkazu na stránky výrobcu kde je možné si danú registráciu zariadení na objednávateľa a dĺžku platnosti poskytovania servisných služieb kedykoľvek počas celej doby trvania servisnej podpory bezplatne overiť. |
Ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu v trvaní servisných prác viac ako tri pracovné dni, je povinný bezplatne poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar, a to počas celej doby trvania opravy tovaru, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. |
Nástup na servisný zásah do 2 hodín po nahlásení emailom na kontaktnú adresu dodávateľa, alebo v termíne uvedenom vo „výrobcom garantovaných servisných služieb“ na 3- ročnú servisnú hardwareovú podporu s nástupom na opravu nasledujúci pracovný deň. |
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby tovaru počas trvania záručnej doby tovaru. Vrátane bezplatného odvozu a doručenia reklamovaného tovaru do sídla objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného a mimozáručného servisu tovaru odborne kvalifikovanými osobami |
V cene je dovoz, rozbalenie, inštalácia dodávaného tovaru na pracoviska podľa požiadaviek verejného obstarávateľa. |
Splatnosť faktúr 30 dní. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Zmluvné strany súhlasia, že verejný obstarávateľ je oprávnený vypovedať zmluvu do 15 dní od oznámenia výpovede aj bez uvedenia dôvodu. |
V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100 EUR denne na účet dodávateľa. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a kúpnu zmluvu zruší. |
Mierová 21, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
24.02.2020 08:00 — 28.02.2020 16:00
30,00 ks
16 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2020 16:33
21.02.2020 10:00
21.02.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.02.2020 08:16 - Vstupná ponuka | 16 499,01 | € | Cena s DPH |
18.02.2020 13:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 497,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: